Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 2 April 2011

MUKA MANGSA - ADUN CABUK




ADUN LENGGENG DIDENDA RM20,000, 3 TAHUJN PENJARA
- mkini

DUN Lenggeng, Mustafa Salim hari ini dijatuhi hukuman penjara tiga tahun dan denda sebanyak RM20,000 oleh Mahkamah Sesyen Seremban.

Bagaimanapun, Hakim Amran Jantan membenarkan pelaksanaan hukuman penjara ditangguhkan sehingga rayuannya didengar di Mahkamah Tinggi.

KAH AKH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… TENGOK MUKA NYA…. kah kah kah


INI MUKANYA



nota:
ini bukan kes rasuah
ini mangsa mat mongol
yang nak tunjuk gerombolan
dah berubah

kesian tengok adun cabuk ini
dalam budaya gerombolan ini
bukan rasuah - rasuh berjuta juta
yang ini hanya beberapa ribu saje

adun cabuk ini terpaksa dijadikan
contoh agar orang ramai melihat
bahawa mat mongol sedang mel;awan rasuah

tapi

kes rasuah beli kapal selam senyap
kes rasuah mat hasan bawa duit ke luar negara senyap
kes rasuah mat isa di negeri sembilan senyap


kalau adun cabuk ini bijak
esok dia panggil sidang akhbar
panggil para blogger
panggil laman media baru
dan bocorkan semua kes rasuah
terutama kes mat hasan adik beradik

alang alang menyelok seluar
biar sampai terpancut kah kah kah

9 ulasan:

M'siandotcom berkata...

kahkahkah...barah sampai ke usus dah..

Tanpa Nama berkata...

penah ku ingat...masih ku tahu namanya....sebab dia jugak jadi mangsa umno nak cuci taik kering yang banyak melekat kat jubur masing2.....

kat melaka, depa taji sahar arpan!......walaupun busuk taik kering sahar tak sebusuk taik rahing .......

The MIND!!!

Tanpa Nama berkata...

iye betul..sahar arpan yng kene..tp masa tu sahar arpn yng paling pandai lulusan oversea..orng2 pandai xleh dlm UMNGOK diorang xleh tahan..jelous..esp kat mlk..hahah.tp sahar tu mmng betul wat salah..tp bkn dia je..adun lain pn serupa..anak dia sekolah ngn aku dulu..mcm setan je perangai..hahaha

Tanpa Nama berkata...

Betul tu Bro Isham. Alang2 seluk perkasam. Buat sidang akhbar kasi pecahhh. Sbb konsep umno kalau kawan dia jatuh bukan nak hulur tangan tolong tarik tapi tolong pijak adalah.

orang lama berkata...

anak kambing dah jadi lamb-chop! bapak kambing mengawan buat anak kambing baru pulak..maklumlahhh 54 tahun pengalaman bidang ternakan kambing

Tanpa Nama berkata...

dia ni bangang sikit.

dia tidak membuat kajian bahawa rm 1 juta ke bawah adalah dikira rasuah.

patutnya dia kena ambik lebih rm 1 juta, kerana jika lebih rm 1 juta ia dikira sebagai wang pengeras

wang pengeras tidak salah kerana wang pengeras bersifat pelincir.

Tanpa Nama berkata...

Ini bukan kutukan tapi galakan:

Macamana nak jadi menteri kalau baru ambik 20K dah kantoi? 20K tu cuma standard ahli amenongook aje. Standard adun amenongook patutnya lebih tinggi iaitu sekitar 2 hingga 3 juta.

Ilmu tak cukup lagi nih!
dia kena belajar cara-cara merembat dalam sekala yang lebih besar!
Dia kena belajar daripada tempe

Tanpa Nama berkata...

ini ikan bilis jer...
jerong nye maner???

telor emas berkata...

kesian yb cabuk ni......makan sikit kena yg makan banyak lepas....apa boleh buat si cabuk ni takde telur....telur dia kempis sebelah...hehe...