Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 12 Mei 2011

DARI AKHBAR PANDDY KUTTY



INI YANG KITA NAK TENGOK











nota:
inilah dia akhbar panddy kutty
akhbar pengait fikiran rakyat

inilah muka depan akhbar
yang ingin satu negara hendak lihat

nota:

bik mama marah?
kah kah kah

ciit... panddy kutty!!!

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ahahahahaha!!!!terbaik la lu bro isham...3 kali aku terklimaks bila tgk gmbr ni akibat ketawa yg berbarai-barai...

Amuraria berkata...

PANDDY KUTTY SAMA LA DENGAN MAHATAIK KUTTY ,SATU KAPEL ! MALABAR JUGA ADA MARI HEHEHE !

Tanpa Nama berkata...

giler kelakar.....wei malu weiii

opisboi berkata...

cinabeng lu t.t hidup lu kencing gua ngan iklan surat kabor pandi kutty @ madey kutty..sakit perut gua.

Tanpa Nama berkata...

kah...kh...kah...waliankatik

Anti TELAN berkata...

Orang kampong minta polis siasat...

Kenapa Menteri Agama tumpang sekaki tengok Video Sex 3 T

Yang diusahakan oleh 3 usahawan Video Celaka?

Tanpa Nama berkata...

siot ko isyam. buat lawak gila. pecah perut ana ketawa. ini kerja org tak beragama. ana juga benci mereka, tapi tak perlulah kita hina mereka sebegitu rupa. islam melarang umatnya mengaibkan seseorang. ana faham, ente dulu juga telah diaibkan mereka. malah lebih teruk dari ini. tunggu balasan diakhirat saja. bukan tugas kita sebagai manusia nak menghukum. sekian. 'caya samalu'.

fizi berkata...

bro..kasi buang la ini post..nanti jadi bahan lak..nanti najib kata blog tukar tiub mengatakan najib pancut awal..membuatkan beliau x tidur malam memikirkan fitnah dari blog tukar tiub..ahahahahaha

Tanpa Nama berkata...

Lu ni macam-macam la...aku rasa semua berita yg termuat di dada akhbar tu BETUL! KAH...KAH...KAH

Tanpa Nama berkata...

Utusan Malaysia dah jadi tabloid cabuk, sepuluh kali lebih teruk dari The Sun di England.

sri hartamas

melayu celup berkata...

Woit TT, kau buat aku terpacut air liur kat monitor daa baca akhbar neh kah kah kah, ini betul2 sudah lebih, pancut cepat cepat, baru nak sontot bontot kawah dah pancut kah kah kah memang Utusan Meloya penyebar fikiran seks.. Utusan Meloya akhbar pandi kutty 1 Malaysia

Tanpa Nama berkata...

esok punyer tajuk utama....."PUNAI HISHAMUDIN KECIK KONET"
LUSA PUNYA TAJUK UTAMA" MULUT BESAU..AIR LIUR PON BESAU"
DAN JUGA BOLEH PILIH TAJUK SENSASI D BAWAH...
"HARGA MINYAK DUNIA TURUN...PUNAI MASIH MENEGANG"
"HARGA GULA NAIK 20 CEN, RAKYAT TURUT GEMBIRA"...rakyat malaysia amat berasa gembira kerana kenaikan harga gula akan dapat mengekang penyakit kencing manis selain punai di potong......bla...bla...bla
kueh tat dan kek sarawak di jangka akan berubah rasa dari manis kepada masin kerana amat gembira dengan sahutan kerajaang untuk mengurangkan penggunaan gula dalam makanan....bla...bla...bla

Tanpa Nama berkata...

huh.. hebat betul fitnah ...