Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 6 Mei 2011

ORANG ITAM BUNTUT KELABU



CAKAP BEDEGAR-DEGAR
BERAK DALAM BELUKAR



LESOTHO PERCAYA SATU MALAYSIA AKAN UBAH MALASIA JADI MAJU - tiewnama

PUTRAJAYA 5 Mei – Lesotho yakin inisiatif bijak Malaysia seperti konsep ”satu Malaysia: Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan” akan mengubah Malaysia menjadi negara maju menjelang 2013.

Perdana Menterinya, Pakalitha Mosisili menyanjungi Malaysia kerana idea baru dan inovatif mengenai transformasi ini dan dasar sosio-ekonominya.

"Saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan tahniah kepada kerajaan Malaysia kerana mengambil langkah raksasa yang negara anda telah capai dalam beberapa tahun ini di bidang ekonomi dan sains,” katanya.

Mosisili berkata, Lesotho akan terus mendorong masyarakat perniagaan dan usahawannya untuk merebut peluang pelaburan di Malaysia.

"Demikian juga, kita mengharapkan kerajaan Malaysia untuk menggalakkan pelabur dari negara ini membina penyertaan mereka di Lesotho,” katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…TAK PAYAH LAAA BODEK BODEK….TRIK INI SEMUA DAH TAHU... kah kah kah..

kah kah kah…TRIK LAWATAN RESMI INI SELALU DIGUNA OLEH PEMIMPIN AFRIKA UNTUK SELUDUP…. kah kah kah..

kah kah kah…TAK CAYA TANYA TUKANG TUKAR DUIT DI BUKIT BINTANG…. kah kah kah..

kah kah kah…ADA SELUDUP EMAS… SELUDUP DOLAR… DAN DADAH… kah kah kah..

kah kah kah... TIAP KALI ADA PERSIDANGAN ANTARABANGSA DI KUALA LUMPUR PARA MALAON INI AKAN CARI PELUANG.... kah kah kah..

kah kah kah... LAGI BESAR BODEK... LAGI BERAT KILO DI BAWA... kah kah kah..

kah kah kah… NASIB BAIK KASTAM MALAYSIA INI BELUM ADA PENGALAMAN HAL INI…. kah kah kah..

kah kah kah… DI EROPAH… SEMUA LAWATAN RESMI KENA KAWAL RAPI…. kah kah kah

kah kah kah... TAK KIRA PRESIDEN... TAK KIRA FIRST LADY...SEMUA KENA BOGEL.. kah kah kah..

tak caya ?
baca bawah ini:

ISTERI MENTERI KESELAMATAN AFRIKA SELUDUP KOKAIN - meloya

JOHANNESBURG 6 Mei – Isteri kepada seorang Menteri Keselamatan Afrika Selatan, Sheryl Cwele didapati bersalah menyeludup kokain ke negara ini.

Mahkamah Tinggi Pietermaritzbur semalam mendapati, Cwele, yang berkahwin dengan Menteri Siyabonga Cwele, bersalah kerana menggunakan wanita muda untuk menyeludup dadah ke negara ini.

Menurut laporan media tempatan, hukuman ke atasnya dijadualkan diputuskan hari ini. – AFP

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


6 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

Biaser ler...setiap tetamu,biler bercakap,dier akan puji pemimpin kiter sampai kembang kempih lubang jubor pemimpin tu.Tapi yg seingat teman,ader seorg jer pemimpin luor yg bercakap didepan pemimpin kiter dlm majlis makan malam,kutuk ghapat pemimpin tu.Yg di cakapnyer hanyer 'reformasi","reformasi","reformasi",lepaih tu teghuih keluor dgn peghot kosong - Al Gore '99.Sampai tercengang mamak menteghi kiter tu.

Yong berkata...

Sudah desperado sangat sampai nak dengar nasihat dan pujian dari Negara dunia ketiga? The Corruption Index for Lesotho 3.5, ranked 78! Jauh di bawah Malaysia. Bagus! BN Malaysia bangga membandingkan dirinya dengan yang lebih buruk!

Tanpa Nama berkata...

Kalau ikut standard negara afrika yang dunia ketiga tu Malaysia skng pun dah negara maju berbanding rumah2 rakyat kat sana masih lahi guna daun2 kering dgn pergi ke sekolah naik beskal aje atau jln kaki...Lesoto? amenda tu?soto mi aku penah dgrla...

Tanpa Nama berkata...

Trik lama nak lihat modul nasihat dari UPCO secara free la tu. Orang bayarlah pada UPCOlah bodoh... kau pergilah bayar juga untuk nasihat UPCO tu. Pastinya UPCO akan cari fail dalam komputer kemudian dia klik 'Find' = 'Malaysia', kemudian dia klik 'Replace' = Lesotho. Maka jadilah One Lesotho.

Bab semua perkara termasuk video seks Rahim Tambi Chik akan dikendalikan oleh Rahim Tambi Chik Lesotho.

Tanpa Nama berkata...

tekateki:
kalau bini menteri aprika tu bersekongkol nak bawak kokain masuk ke dalam malaysia dgn laki najib semasa konperen wanita2 pertama kat sini tak lama dulu (ingat tak konperen tu penuh dgn pempuan hitam je),
macamana cara bini menteri aprika tu nak seludup najis tu?
* jawapan di bawah, sila skrol...
* pembayang: kita cerita pasal 'najis dadah' nih, bukan 'najis anak rajak bini semah'
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
jawapan:
sebaik sampai malaysia, bini menteri aprika tu pass kan najis dadah pada laki najis...
laki najis pun dengan pantas cerdas dan tidak lembab walaupun dia debab, sauk najis dadah tu guna tangan gempal dia lalu selit masuk bawah kopek dia (sepertimana dia biasa sauk kepalabotak najis bini dia guna tangan gempal dia lalu selit masuk bawah kopek dia)

catatan: kalau ada baki berlebih, semah laki najis boleh sorok dalam pelipat celah kangkang/bontot/perut

haiya! mau bikin kelakar sikit2 pun tatak boleh ka???

datuk trio lesotho berkata...

ahahahaha aku bukan apa wei...negro2 ni hampeh gak..negro yg leh kata bersih ni pun negro yg kat arab saudi..kalau negro2 lesotho ke congo ke guinea..sume haram jadah pengotor..patut orng puteh menyampah ngn negro...

waaaaaaaaaaharharharhar

tengok je la kat negara diorang..bukannya betul pun..harap menang election dah tu berjoget2..ahli politik lg hampeh..sume nye sesuai jadi kawan2 rosmah...wekkkkk