Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 6 Mei 2011

YA AMPOOOON !




SULTAN ADA ILMU GHAIB





POLIS BELUM DAPAT KESAN SULTAN SULU
– tiewnama

KOTA KINABALU: Siasatan mengenai kes seorang rakyat Malaysia yang menggelarkan dirinya "Sultan Sulu" belum selesai kerana polis tidak dapat mengesan beliau untuk mendapatkan keterangan.

Pesuruhjaya Polis Sabah, Hamza Taib, berkata polis gagal mengesan Datu Mohd Akjan Ali Muhammad di Sabah melalui alamat terakhir beliau yang diketahui.

"Masalahnya kita masih nak mengesan dia, dia tidak ada di Sabah dan tidak ada di Kuala Lumpur," katanya kepada pemberita.

Hamza berkata, polis akan meneruskan usaha mengesan Datu Mohd Akjan melalui kerjasama Interpol dan juga pihak berkuasa di negara ASEAN.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… LAGI KES CARI TAK JUMPA?.... kah kah kah…

kah kah kah…PERGI LAH KE ISTANA SULTAN INI…. kah kah kah..

kah kah kah…TANYA PADA DAYANG DAYANG…. kah kah kah…

kah kah kah…TANYA PADA BENDAHARA…. kah kah kah…

woit…ATAU SULTAN INI ADA KUASA HILANG KAN DIRI….. kah kah kah..

kah kah kah…KALAU MAMAT INI ADA KUASA HILANGKAN DIRI MAKA INI BARU BETUL SULTAN…. kah kah kah…

kah kah kah...INI LAH SULTAN YANG ADA DAULAT BOLEH HILANGKAN DIRI... kah kah kah...

kah kah kah....INI BUKAN SULTAN RAJA GOPAL.... kah kah kah



BENDERA SULTAN


nota:
kalau bendera sudah ada
ini mesti saheh sulatan kah kah kah

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Benda kecik macam ni...kes orang mengaku dia sultan, polis tak payah bunag masa, sampai nak melibatkan interpol. Ampunkan saja Sultan Sulu.

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

Kalau Sultan ni pro Pakatan mesti senang dan cepat jumpa...!

Tanpa Nama berkata...

Dei,Adepa,Ne pere ena'dah?Eskay ether pere malakere ele da.
Ne Poii colu?Eskay macam nama Icecream pula,Itulah pasal kalang kaput na masuk melayu,agama jauh lah sekali.

cicit ngah layor berkata...

Sulu tu menatang aper? Kalau tempat,Sulu tu dlm negeghi maner? Daerah maner,Saper DOnyer,saper OCPDnyer dan saper pulak MPnyer? Itu ler,bender yg mudah tp sengajer dijadikan susah,maknernyer org itu sengajer mencaghi maghu.Aper tidaknyer,KIV memanjang....biler nak selesainyer.Lepaih tu biler org ungkit balik....jenuh bersilat,tak ker haghu dan maghu jadinyer.

Tanpa Nama berkata...

Sultan Sulu ni mungkin daulat dia tinggi. Kalau gitu mesti dia ni dari kerajaan langit. Sebab tu polis mat monggol tak dapat cari.Kena guna roket macam tok sheikh muzapar tu. Tetapi kalau setakat naik roket orang, sampai bila nak jumpa?
Macam cite kapal selam. setakat bawa kapal selam sajelah, tapi takde peluru. Harga saje mahal sebab nak buat projek tipu 1Malaysia. Yang tu mat monggol cekap. cerita ekonomi berabuk, tapi apa hasil pun takde. Rakyat makin susah. mat monggol kerja masuk angin keluar asap.

orang lama berkata...

ni sultan made in umnok, bila citer meletop cepat plak isytihar keluar umnok

macam mana nak jumpa kalau polis buat2 rabun tak nampak

tujuan sultan cap cicak berak kapur nie tabal diri sendiri sebab umnok yg taja, berangan nak luaskan empayar dari sabah sampai swak..lepas tu boleh cari gaduh dgn sultan brunei dgn cara ungkitkan kes telaga minyak. nampak sgt dah nie agenda si kitol mthir dan umnok.

org lma tapi baru berkata...

nie ler sultang made in umnok

cmaner nk tgkap kalo gestapo buat2 rabun ayam

bila citer jadi heboh cepat2 ckp dah kelua umnok

nie semua trik nak cari gadoh ngan pengiran brunei..nanti senang rejim nak ungkit hal telaga minyak

rejim radiasi nie nak luas empayar nak claim semua kepulauan borneo