Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 6 Mei 2011

JAWAPAN TEKA TEKI - JAM 2.00 PETANG



MENANGI HADIAH LUMAYAN



LAGI PROJEK UMPORNO NK TIPU MELAYU...
Siapakah Eskay? 1) Eskay asalnya beragama Hindu. Bapa beliau berbangsa India dan ibu berbangsa Siam. Beliau anak ke-3 dari 4 adik beradik dengan seorang abang, dan seorang kakak, serta seorang adik. Nama abang Eskay adalah Chandran. 2) Tujuan Eskay memeluk Islam adalah untuk membolehkan beliau mendapat status 'Melayu/bumiputera' bagi mempermudahkannya dalam urusan perniagaan dengan kerajaan. Namun begitu Eskay tidak mengamalkan cara hidup Islam dan sering bergelumang dgn maksiat. 3) Eskay bercita-cita tinggi dan juga berminat dengan politik. Beliau pernah cuba merasuah pegawai JPN bagi menukar status bangsanya dari 'India' kepada 'Melayu/bumiputera' semata-mata kerana ingin memudahkan urusan perniagaannya. Eskay juga didakwa berminat untuk menjadi ahli UMNO tetapi gagal kerana status bangsanya. 4) Eskay mempunyai tabiat kuat minum dan suka mabuk. Tempat beliau berhibur adalah di salah sebuah bar di Hotel Armada PJ. Ketika mabuk, tabiat Eskay akan minum dengan gelas yang kacanya bukan dari jenis lutsinar supaya orang lain tak nampak apa yang diminumnya. lagi pendedahan sila lihat di MiloSuam DAN CINA ISLAM
Oleh ESKAY SIAM HINDU pada POLIS SUMPAH LAKNAT pada 11/05/05

TEKA TEKI

Kenapa Najib Razak talipon
Datuk Eskay kelmarin?

Kenapa hari ini Datuk Eskay
talipon Najib Razak?

Nota:
jawapan teka teki ini
akan di siarkan pada
jumaat esok!

sila teka apa jawapan
teka teki ini!


NOTA:
jawapan petang ini tepat jam 2.00 petang !!!

6 ulasan:

Makcik Felda berkata...

najib bagitau eskay, kalau nak dpt balik RM20 juta tu kena buat fitnah yang lagi power. kalau tidak kamu kena qazaf 80 rotan.. kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

rupernya sama keturunan yg makan kacang PARPU berkuah KARI...kahhh...kahhh...kahhh..ari itu 1 mamak puKIMMAk lanie ada 1 mamak SIAM..betullah sejarah melaka nak berulang kembali dimana geng si kitul dan medeliar bermaharajalela melayu melopong je.

Amuraria berkata...

JAWAPANYA IALAH ...AKU AGAMA HINDU BUAT TAIK DALAM MASJID BERSUMPAH DENGAN AL QURAN TERBALIK,UCAPAN SYAHADAH PUN TUNGGANG LANGGANG TAH MABUK KOT MASA TU !
ITULAH JAWAPAN AKA ...

Fahmi Ismail berkata...

Berteka -teki pulak kamu ni Isham...cepat lah, aku mau teka dulu jawabannya? hadiah dapat FLOM...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

bongoklah engkau ni. Tulih bukan ikut fakta tapi dengar ckp orang. Ini nama nya blogers tak ada ilmu. Eskay dah peluk islam masa di us lagi bila nak kawin dengan rasma, wife dia sekarang. dah bertahun baru balik kat malaysia then terus berkawan baik dgn anwar and arwah megat junid aka tukang urut anwar.

Tanpa Nama berkata...

Betullah dia peluk Islam tapi adakah dia mengamalkan Islam?

Kalau nak sokong pun berpada-pada lah bongok...