Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 6 Mei 2011

TERKINI - LIMA RIBU SEDANG BERKUMPUL




NOTA:


tepat jam 2.50 tunjuk perasaan tamat
warga kelihatan beransur pulang

para pemimpin sedang mengadakan sidang akhbar

nota:
tukar tiub mengucapkan
ribuan terima kaseh
kepada semua reporter/wartawan/jurugambar
yang telah membantu menghatar berita
terkini untuk di ketahui umum

nota:
terima kaseh ronald reagan!


GAMBAR DEMO ANTI FATNAH

































































GAMBAR TERBARU DARI MASJID NEGARA




nota: jam 2.37
saudara hasni
salah seorang dari pemimpin bantahan petang ini
sedang memberi penerangan kepada
pada demonstran yang ingin tahu
apa yang telah berlaku dalam kandang jawi

hasni adalah bekas pemimpin kesatuan sekerja
dewan bahasa dan pustaka yang menyusun
gerakan anti-ppsmi dahulu

hasni bersama dengan cik gu azmi
adalah pemimpin yang memimpin
bantahan anti fitnah hari ini
di masjid nagara



MEMO DI SAMPAI KAN

jam.2.29

memo telah disampaikan
ke pegawai jawi
oleh lima orang
wakil gerakan
anti fitnah!



MATA MATA HALANG KE KANDANG JAWI


mata mata telah menahan ribuan warga dari
menghampiri kandang jawi

hanya 5 wakil yang dibenarkan masuk
ke kandang jawi]

dalam masa yang sama hampir 100 warga
telah menerbus masuk dan mengelilingi
kandang dan reban jawi!


JAM 2.16 PETANG TERBARU DARI MASJID NEGARA




























TERAS PIMPINAN CIK GU AZMI



TERKINI JAM 2.08

mata mata telah datang dan cuba
memberhentikann cik gu azmi dari
berucap

cik gu azmi ialah pemimpin dari ngo TERAS
yang berpusat di pulau pinang

demo hari ini adal;ah sebahagian dari kempen
dan initiatif yang dijalan kan oleh TERAS



jam 2.07

DARI FB DIKIN:


Cikgu Azmi TERAS sedang berucap. Akan serah memo kepada Raja2 Melayu tolak politik fitnah.



TERKINI DARI MASJID NEGARA


jam 2.01

lebih dari 5000 warga sedang
berkumpul mengahala ke pejabat jawi

mata mata kelihatan berkeliaran

mata-mata membenarkan berhimpun
tapi tidak membenarkan alat pembesar suara

penunjuk perasaan ingin menyampaikan batahan dan memo
kepada jawi yang dikatankan terlibat dalam konspirasi
fitnah kerana pegawai jawi ada bersama ketika
pesta angkat sumpah laknat di masjid sentul minggu lalu

17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jgn lupe bawak lastik

tungkaran hati.blogspot berkata...

Berdirilah PAS dengan bermaruah tanpa PKR dan DAP terutamanya, janganlah diperbodohkan oleh mereka...!

Putra IJ80 berkata...

Smuge Allah melimpahkan rahmat nya kepada pejuang jalanan.

Allah tidak memandang pangkat dan kedudukan ,malah harta.

Tapi Allah menilai dari Keimanan nya.

Quote"Berdirilah PAS dengan bermaruah tanpa PKR dan DAP terutamanya, janganlah diperbodohkan oleh mereka...!"unquote

Sedar lah wahai umat Melayu,UMNO menolak hukum Islam.

ainhany berkata...

TAHNIAH TERAS
dan pimpinan yang berani mewakili NGO menyatakan kebenaran..Muga ALLAH melindungi kita.AMIN

Tanpa Nama berkata...

Takbir ...
hentikan politik jahiliah.. dan tegakkan kebenaran.. biar UMporno yang bacul dan penakut terasa bahang penolakan rakyat pada datuk taik dan Umporno..

panglima comel berkata...

generasi muda boikot politik lucah dan fitnah..

Tanpa Nama berkata...

Ya tungkaran hati.blogspot!

Kamu tak dak isu lain ke asyik nak suruh PAS keluar dari PR? Bagilah cadangan yang lebih membina. Macam mana nak tendang MCA dan MIC dari BN ke? Macam mana UMNO nak bertanding di Sarawak ke? Ini tak keluarkan komen yang sukar dilaksanakan dalam tempoh yang terdekat ni.... barang kali sebab kaulah UMNO nak lingkup... sebab kamu tak boleh bagi idea yang baik. Tu la beri idea tahap longkang, upah nak kencang... manalah tak lingkup UMNO

Atau kau tengah sakit disebat oleh seberkas lidi yang baru diraut. Dulu bolehlah kau orang patah-patahkan lidi masa PAS berada sorang-sorang. Sekarang dah jadi seberkas lidi yang amat kukuh, yang raut khas untuk menyebat UMNO/BN.

Kesian betul pada kau, jadi alat untuk memperbodohkan dan menindas bangsa sendiri demi kepentingan dan kelangsungan pemimpin UMNO untuk kekal memerintah dengan zalim.

jahanam umngok berkata...

tungkaran hati ni bodoh ker bangang??????

ayamtido berkata...

hai TT.. bukankah anda yang perlekehkan pendapat Dr. Asri mengenai buat demo anti-fitnah.. sekarang sokong pula?

esok ada gaya jadi Ibrahim Ali.. tukang lompat flip-flop...

piut ngah layor berkata...

tungkaran hati.blogspot:berdiri lah umno tanpa mca,mic gerakan dan kuncu2 nye...untuk perjuang kan melayu!ada berani ka?

matstimketum berkata...

malaysianinsider kata hanya 30 orang yang hadir! tak berani siarkan gambar pulak tu, nak jadi pencacai kot?

Tanpa Nama berkata...

Org yg totok sokong UMNO adalah org yg buta hati dan telinga.Kita cakaplah apa pun dia tetap pertahankan .cthnya mereka masih ckp duit biasiswa tu duit kerajaan,jlnraya tu guna duit kerajaan walhal yg byr incomtax tu sapa?x tau nak ckp apa dah dgn penyokong UMNO ni...dah kena nasi kangkang UMNO kut...

Tanpa Nama berkata...

tak nampak pun PEMBELA mana Dr Yusri pejuang islam

hatibangkai berkata...

Pimpinlah tangan kami
sepertimana kamu memimpin payungan kamu.

hatibangkai berkata...

Pimpinlah tangan kami
sepertimana kamu memimpin payungan kamu.

Tanpa Nama berkata...

Para pecacai oomno ni mindanya telah dijajah dan disedut oleh lanun-aka-apco (rf:kleptomaniac).hidup bak pak pacak tak makan disalak, tak pekak dikencing..maruahnya pd, alahai, sehelai kain pelekat, sekampit gula.. kerjanya menjilat tangan bos, jadi tukang sorak, adudomba, buat fitnah..dan yg paling idealistik: kutuk dap, cela pas, tibai anwar! One only hears voices of restless tuan cheated by their own leaders. How ignominious!

ISMAIL berkata...

BILA DEMO ANJURAN PAKATAN..MESTI TERCONGOK ANJING2 AKA PDRM...HAMPEHHH