Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 6 Mei 2011

JUMAAT - DARI MASJID NEGARA



MATA MATA MEMATA MATA


jam: 1.59

mata mata telah datang dan
hendak merampas kain rentang:

rakyat bangkit laswan fitnah


JEMAAAH MULA BERHIMPUN


berita jam : 1.56

jemaah mula berhimpun menghala ke jawi


GAMBAR TERKINI DARI MASJID NEGARA




nota:
rozan ketua peneerangan AMK
sedang di ganggu oleh mata- mata
setelah rozam membuat pemgumuman
sebentar tadi

tidak diketahui mata-mata ini dari
rumah pasong mana


PENGUMUMAN DARI PENGANJUR


jam:1.01 - masjid negara

rozan melalui megapone
telah memberitahu orang
ramai yang mula datang ke masjid negara
bahawa :

selesai bersembahyang jummat semua diminta
berkumpul dan berhimpun untuk menghantar
memo bantahan ke JAWI

memo ini tentang bantahan dan kemarahan
rakyat terhadap penyebaran fitnah
dimana jawi sendiri terlibat!


LAGI WARTAWAN SAMPAI - jam 12.57


semakin ramai wartawan sampai
juru kamera telah mula
mengkamerakan keadaan
di sekitar masjid negara


JAM 12.54


rozan dari AMK sedang membuat pengumuan
orang mula berkumpul

polis hanya memerhati


WARTAWAN TELAH MULA SAMPAI


jam 12.41

para wartawan dan juru kamera
telah mula sampai

ramai wartawan dari media tionghua
yang telah sampai


JAM 12.34 - DARi MASJID NEGARA


cik gu hamid - pemimpin ngo
dinsman - penyaer
kassim muhamad - penulis
rozan azen - penerangasn AMK

mereka kelihantan telah sampai ke masjid negara
dan telah masuk ke dalam masjid



LAPORAN DARI MASJID NEGARA





LAPORAN DARI MASJID NEGARA


jam 12.20 kawasan masjid kelihatan lengang

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

d c. m bukan ada di jawi pun...

Tanpa Nama berkata...

Hey monyet gerombolan serta ahli-ahli mereka, aku nak tanya dalam Al Quran yang korang baca tu ada tak kisah nabi atau orang baik yang tuduh orang lain berzina????

Sepatah haram pun tak jumpa. Yang jumpa cuma orang jahat dan dilaknat Allah lah yang selalu buat tuduhan zina dan liwat, nak contoh?

Nabi Yusuf dituduh zina oleh orang jahat dan Allah melaknat mereka. Nabi Musa dituduh zina dan Allah melaknat mereka. Siti Mariam, ibu kepada Nabi Isa dituduh berzina sehingga melahirkan anak, Allah juga melaknat mereka. Semua yang dituduh orang-orang baik...

Tak pernah jumpa orang yang kena tuduh sebenarnya jahat. Apa punya malaon geng songkok tinggi ni.