Sabtu, 7 Mei 2011

PEROGOL AMAH BERSEDIA!




ROGOL LEMBU BUKAN AMAH







ANWAR KE JELEBU , KUALA PILAH 8 MEI INI – suara keadilan

Siri jelajah bertema ‘Ubah Sekarang Selamatkan Malaysia’ oleh Ketua Umum KEADILAN, Anwar Ibrahim akan diadakan di Negeri Sembilan 8 Mei ini.

Program yang dijadualkan bermula jam 7 hingga 8.30 malam itu akan dimulakan dengan solat Maghrib dan hajat berjemaah di surau Kampong Petaseh, Jelebu.

Sejurus selesai solat, Anwar dijangka akan menyampaikan tazkirahnya.

Manakala bagi program kedua, Anwar akan menghadiri jamuan makan malam bersama masyarakat Tionghua dan pengundi bermula jam 8 hingga 11 malam bertempat di Pekan Simpang Pertang, Jelebu.

Antara barisan penceramah bergandingan dengan Anwar malam tersebut terdiri daripada Ahli Parlimen Petaling Jaya Selatan, Hee Loy Sian, Ahli Parlimen Rasah, Anthony Loke Siew Fook, Ahli Parlimen Teluk Kemang, Datuk Kamarul Bahrin Abbas dan Adun Bukit Lanjan, Elizabeth Wong Keat Ping.

Anwar kemudian akan meneruskan program ketiga iaitu ceramah perdana yang bermula jam 9 hingga 12 tengah malam bertempat di Kampung Pilah Tengah, Kuala Pilah.
Ia turut membariskan penceramah yang sama dan penambahan penceramah lain iaitu Adun Sri Muda, Shuhaimi Shafie, Pesuruhjaya PAS Negeri Sembilan, Zulkefly Muhammad Omar dan Ketua Srikandi KEADILAN, Siti Aisyah Sheikh Ismai

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... PEROGOL AMAH INDON BERSEDIA... kah kah kah..

kah kah kah...AKAN ADA KESAH BARU.... PEROGOL AMAH ROGOL LEMBU.... kah kah kah

SIAPA PEROGOL KANAK KANAK?



3 ulasan:

leekonyou berkata...

jom RAMAI-ramai pi tengok perot anuwar dan jam apa dia pakai?

V for gunpowder berkata...

kah...kah...kah.... perogol amah .....kah...kah...kah....

http://ataabastille.blogspot.com/2011/05/post-mortem-election-negeri-serawak_07.html

........

Tanpa Nama berkata...

Janganlah kutuk kutuk Rais Yatim tu. Kalau maid korang macam tu, korang pun steam jugak. Janganlah nak tunjuk alim pulak. Bro TT, steady aje aku rasa.