Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 14 Jun 2011

ANAK MUDA SEMUA BERSEDIA!





MARI TURUN BERSAMA



UMNO TAKUT HILANG KUASA JIKA PILIHANRAYA ADIL , KATA ANWAR - minsider1

Anwar Ibrahim menuduh Umno takut untuk mengadakan pilihan raya bebas dan adil ketika spekulasi mengenai pilihan raya umum ke-13 akan diadakan dalam setahun ini semakin meningkat.

Anwar melahirkan pendirian ini ketika barisan pembangkang dan pertubuhan bukan kerajaan membuat persiapan untuk mengadakan Himpunan Bersih 2.0 awal bulan depan.
Media milik Umno dan pemimpin Umno-BN mengkritik penganjuran himpunan itu.

“Mengapa tidak Umno (mahu) mengadakan pilihan raya bebas dan adil?” kata Anwar pada satu ceramah di Brickfields di sini hari ini.

“Jika mereka mengadakan pilihan raya yang adil dan bebas, mereka bimbang akan kalah,” kata Ketua Umum Pakatan Rakyat ini.

Anwar menuduh media yang dikawal kerajaan mewakili persekitaran “yang tidak adil dan rasuah”.

Beliau juga menekankan bahawa rakyat hanya mahukan hak-hak yang termaktub di bawah perlembagaan untuk merasai pilihan raya yang adil dan bebas.

“Kini pilihan raya tidak adil dan tidak bebas,” kata Ketua Umum PKR ini.

NOTA:

jangan kena tipu oleh pilihanraya
kerana itu sebelum pilihanraya kita ke jalan raya

kalau kita semua mahu gerombolan mati tercekik
maka turun beramai ramai pada 9 julai nanti

sila bawa kemarahan terhadap gerombolan
sila bawa kebencian terhadap gerombolan
sila bawa kawan kawan melawan gerombolan


MARI BERSAMA 9 JULAI



kibarkan bendera keadilan
kibarkan bendera bersih !

10 ulasan:

cityfan berkata...

KALAU PILIHANRAYA BOLEH MENGUBAH APA2,DAH LAMA PILIHANRAYA DIHARAMKAN,KAHKAHKAH,NI PLAK PERHIMPUNAN,BOLEH UBAH APER2 KER?KAHKAHKAH

kasim baba berkata...

anwar dulu bukan umno jugak ka? suci sungguh dia masa dalam umno dulu no ....

zorro berkata...

pada team TT :

baca betol2 dan berilah komen :

http://peraktoday.com/wp/?p=22682

kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Maka itu al-kisah pekerja media yg "tdk adil dan rasuah" itu makan duit haram la selama ni, hasil titk peluh mengkhianat hukum agama sendiri. Apa kata setan bisu? Dah berapa tahun mendap dlm darah termasuk anakbini yg pakai telekong dan mengaji Al Qur,an.Esen darah dan lelah yg bersekongkol menyedut darah rakyat dan menzalimi bangsa sendiri. Apakah ini hasil mentaliti pekerja media konon mewakili bangsa yg temadun? Ini pun suatu kerja barua org milayoo yg suka mengadu-adu, mengumpat, buat fitnah dan mengadu-domba seperti dlm citer dolu-dolu. Org kapir mkn babi memang suka pun. Dia org lagi teruja tengok pak juak mslm buat kerja begini. Jika ada musuh, bagaimana mungkin tidak,- such attitude will make their espionage lighter and better. One can only see at Soi Leks and the likes made relentless remark against you. Pekerja minda yg bijaksna, carilah konsain, bukalah minda. Jika bukan untuk diri kamu, utk anakbini. P.s: anak muda jgn jadi poyo!!

Tanpa Nama berkata...

Wahai kassim baba- al bapak penyamun ka?- Anwar tak penting dah tapi pengtransformasian yg najis ajar kamu tu bakal menjana rakyat yg haprak! Citer pasal suci PAS pun dah bungkus. Yg patut suci ialah diri kamu agar tdk jadi pak juak penjilat sunnah-wal-rasuah. Penyokong PR pun tak boleh taksub pd Nuar. Dia cuma seorang insan yg mula-mula mengajak kamu melihat tentang kebodohan kamu dan konspirasi lanun-lanun yg dok bagi perabih harta kamu siang malam tu. Jika hang mau dengar, terpulang. Kalau nuar tak masuk umnoo dulu dia tau ka sapa petualang-petualang itu? Jgn tumpang la nak jadi lanun. Pengkhianat bangsa dan ankbini namanya. Kalau betul nak jadi lanun, pi rompak harta madey dan tokay-tokay yg umnoo bela tu. Agih kat kita org. Hang tau tak, hari ini adalah kesan poltik yg menyebabkab Dato Onn keluar dari umnoo dulu- kesan yg bakal dan sedang melaknati agama, bangsa dan tanahair sendiri.Nak tau lebih lanjut? Jgn segan tanya Nuar. Pasal suci-muci, istinja diri hang baik-baik dulu.

piut ngah layor berkata...

al kasim...komen tapi tak baca sejarah...kenapa anwar di nyah kan dari bn?kenapa kutty beria-ia samapai sekarang nak cantas dia?sebab dia tak setuju dgn cara BN merintah...ada paham kah?dia dah tahu semua rahsia BN...luas kan akal pikiran.baca semua info kawan mahu pun lawan kemudian guna kan logik akal tapis lah apa yg di sumbat kan ke telinga mahupun hati anda...

Tanpa Nama berkata...

Piut ngan layor yg kononnya baca sejarah....anwar x stuju ngan cara BN memerintah lepaih die kena buang pasi dok meliwat pungkok org...kalo sume org terutama tok det dok pecaya cakap dia mcm hang masa tu...mmg die la nie masih dlm umno lg...la nie....hang amik la die tu...dia tu sampah umno...sampah nie temapatnya kt dlm tong sampah ja aka FucKatan rakyat ja....

huhuhuhuuhu....

Tanpa Nama berkata...

anuar ni tarafnya dah macm nabi...maksum. tiada dosa..

dijunjung kit siang n karpal untuk pecahkan undi melayu...yang lain ikut hanyut dgn ideologi yang menhancurkan negara sendiri.

Tunggulah lepas PRU13, kita lihat apa akan jadi bila DAP memerintah,

TT pun tak tau kat mana masa tu...jadi memnteri penerangan kot? kih kih kih..mmg ada tokoh setaraf pencacai adolf hitler..

piut ngah layor berkata...

betui ka liwat pungkok org?nampak ke dgn mata kepala sendiri?kalau lah hang tu baik n dapat masuk syurga kelak hang nk ke turun ke neraka kalau di takdirkan DSAI kat dalam tu utk mohon maaf kalau apa yg hang tuduh dia tu tak betoi?

Tanpa Nama berkata...

piut ngah lyo. jgn layan keturunan pengkhianat mengadu kat omputih tentang maharaja lela. ingat, dap dan nuar tu takde hak nak godam tanahair kita. org penakut gitu la. bagi tau dia org jgn tunjuk banggang dlm blog tt.org kuale jgn lupa sapa gantung pahlawan kita atas pokok kat candan tu. baruanya ada dlm umnoo sekarang. tak caya? tanya org sayong. bagaimana kjaan menyihkan cucu-cicit mika utk bekerja dlm gomen. tak sangka hati milayoo turut busuk bila dpt pucuk pimpinan. apa heran, baca pangkor treaty mcm mana mereka berjanji dgn sultan agar jaga baran org Islam. puak-puak umnoo ni belum tau baran org PAS tentang citer ni.ye, jgn lupa juga tentang memali....