Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 30 Jun 2011

BERSEDIA UNTUK 9 JULAI INI




NOTA:


sila tonton klip video ini
sila fahami isi klip ini

jangan bawa sebuah bilik ke jalan raya
datang dengan ringan dan ceria

kita ingin ke pesta jalan raya
sebelum kita ke pilihanraya





RINGAN DAN CERIA




16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bro, apa polis tanya sama lu? diorang tak terkencing ke bila tengok baju kuning?

Tanpa Nama berkata...

SATU LAGI ORANG BODOH YANG JADI BARUA KAFIR JATUHKAN KERAJAAN ISLAM MALAYSIA

Tanpa Nama berkata...

Warna Diraja dah jadi Warna Diharam.

samizul.net berkata...

9 Julai di Sabah!

Jom Baca: BERSIH 2.0 SABAH [RASMI]

Tanpa Nama berkata...

kepala otak BN semua 'double meaning' sengaja suka cipta cerita

Aki Pahang berkata...

"SATU LAGI ORANG BODOH YANG JADI BARUA KAFIR JATUHKAN KERAJAAN ISLAM MALAYSIA

30 Jun 2011 3:49 AM"

Salam saudara/i, dah baca perhimpunan 'Bersih' ni untuk apa? Kalau 'Kerajaan Islam Malaysia' jatuh kerana pilihanraya yang adil dan bersih, bermakna kerajaan itu kotor, tengik, dan busuk. Islam itu bersih, suci dan adil.
Lagi satu, kerajaan 'Islam' bukan pada label tapi pengisian dan penghayatan.
Saudara/i, jujur lah pada diri, 'Islam' kah kerajaan yang ada sekarang?

matlaptop berkata...

freedom...
yeah we're talking about freedom...

http://www.youtube.com/watch?v=BcsPo4bAifM

serenity9260 berkata...

huk eleh,bersih 1.0 mat sabu yang pegang apa?apa yang kapirnya??


Ni best bro!!!
Cool Aje : 2 Siri Xperia Baru,Xperia Ray Dan Xperia Active

Tanpa Nama berkata...

Tuan,
Kenapa membuta tuli turun ke jalanraya tanpa menyelidiki apa maksud tersirat Anuwar di sebalik Bersih 2.0?

Obviously untuk menyelamatkan dirinya yang kotor lagi hina itu.

Bawaklah mengucap.

Tanpa Nama berkata...

Tuan Tanpa Nama 10.59am,

Tuan menyatakan Anwar hendak menyelamatkan dirinya yang kotor lagi hina...Baik...Jadi dengan lain perkataan Tuan ingin menyatakan pemimpin tuan yang MAKAN RASUAH, MENIPU RAKYAT, MINUM ARAK, BERJUDI adalah pemimpin yang JUJUR,BERSIH dan BERIMAN...itulah mentaliti orang UMNO...kahkahkah

bunbinban berkata...

hahaha.....suci lagi murni pemimpin umno. lahai penyokong umno. bawak2 la ngucap. tanya diri dgn ikhlas seikhlasnya, bersih ke pemimpin umno?. Islamik sgt ke dorang ni. Sapa yg hina sunah dan larang hukum hudud dan sapa yg menakut-nakutkan bangsa lain dgn islam?. Lu pegi tak perhimpunan agung umno dan lu tengok sapa yg penuh kat dangdut dan kelab mlm time perhimpunan?. ooooo kalau org PR lu kata ikut kapir tapi org umno semua halal. ptuihhhhh...bodoh turun temurun ni payah sket nak ajor. Anwar kotor la, agen israel la, agen amerika la, agen kristian la, kaki liwat la, kaki main bini org la.....pemimpin umno tu, bersih sgt ke bangang. sekali lagi aku nak ludah muka lu...ptuihhhh

Tanpa Nama berkata...

yang ko nak pertahankan kerajaan sekarang...bersih sangat ker dia....kalau dah keturunan makan duit judi....

Tanpa Nama berkata...

Pukimakla Anon 30Jun2011 10:59am.

Bersih 2.0 bkn pasal Anwarla bodoh.
Yang ko pobia sgt dgn Anwar kenapa??

Dasar umno BANGANG!!!

fauzi berkata...

Tanpa Nama Tanpa Nama berkata..
30 Jun 2011 10:59 AM

bersih x minta lebih la.. tunaikan permintaan yang lapan tuh bukan susah pun.. ada yang lapan tuh xda sebab nak kejalan raya..

kata najib politik hak rakyat.. so dengarlah cakap rakyat... kami x hiraupun apa maksud tersembunyi yang memana individu pun.. fokus kami tuntutan yang lapan itu.. bukan susah sangat..

Tanpa Nama berkata...

tuan Tanpa Nama 30 Jun 2011 10:59 AM, bil letrik RM160k tu tersurat, dah baca ke belom?

Bawaklah mengucap.

Tanpa Nama berkata...

Pencacai UMNO ni tak habih habih belasah ANUAR. Kalau dah confirm salah sumbat je le ke dalam penjara. Sekarang ni UMNO dan BARISAN NASIONAL yang problem dan mesti di tukar. Takda anuar ramai lagi yang ada.