Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 30 Jun 2011

PECAH BERITA TERKINI TERNOW !




NOTA:


gerakan BERSIH terus berkembang
pagi ini di perlimen para yb telah
menggunakan warna kuning dalam
pelbagai bentuk pakaian mereka

cool dan chic!











































PADAN MUKA LIDAH KONTOT?

8 ulasan:

Anti Telan berkata...

Ya rabbi...Habis tu KHALID ABU BAKAR tak jealous ka...kah kah kah kah..kah kah

Tanpa Nama berkata...

kah!kah!kah!bro kalau tak gosok gigi sebulan mesti kuning punya..kah!kah!kah!kepada yang bergigi kuning tu jangan tunjukan gigi nanti anda dibawa kerumah pasong..

Tanpa Nama berkata...

Dari Parlimen ke Kem Kamunting,
Ikhlas berjuang bukan sia-sia,
Segak berpakaian serba kuning,
Perwira harapan baru Malaysia.

Tanpa Nama berkata...

Hahahah... dlm palimen mmglah brani, cuba kluar.Silap2 ada bawak baju spare.Baru ambil statement kat Palimen pun dah bising. Pssst.. dengo ceta ko pun pakai kaler kuning katanya, tapi spenderlah. Tu pun katanya bkn kuning kaler pusam tak cuci....kahkahkah.

Tanpa Nama berkata...

Berita terkini....

Berkuatkuasa dari 1 Julai hingga 30 Julai...

Kementerian Kerja Raya telah mengarahkan JKR untuk memadamkan semua garisan kuning dan papan tanda berwarna kuning disemua Lebuhraya dan jalan raya disini.

Kementerian Pengangkutan telah mengarahkan semua bas(terutama bas sekolah),teksi,lori dan kereta yang berwarna kuning menukar warna dengan serta merta.

Kementerian Perdagangan Dalam Negeri telah mengarahkan semua kedai emas jangan menjual emas buat sementara waktu, hanya emas putih dibenarkan. Stesen minyak yang berwarna kuning diarah menutup warna tersebut.Jagong dan air jagong juga diharamkan untuk dijual.

Kementerian Kesihatan meminta pesakit yang mengidap Demam Kuning,Air kencing kuning, Najis kuning dan Gigi kuning melaporkan diri kehospital untuk dikuarintin dan dapat mengelak dari ditangkap.

Kementerian Sumber Manusia mengarahkan semua topi keselamatan yang berwarna kuning disimpan dan dilarang memakainya.

Walaubagaimana pun arahan ini bukan untuk Malaysia....tetapi untuk Nigeria...kahkahkah

Khun Pana aka johanssm berkata...

oi...polis dah jadi gila babi dah..opps..bukan gila babi.
Babi tak di tangkap.
Babi tu okay.
Sebab babi bukan haram..hahaha.
Dah Gila kuning..tangkap kuning.
Warna kuning dah jadi haram.

"Baju kuning pun jadi sasaran polis"
http://www.malaysiakini.com/news/168452

cicit ngah layor berkata...

Speaker Pendekor Amin Mulier tak mcm speaker dun Peghak.Kalau demer pakai kunin dlm dun Peghak.....sah kener halau mcm anjin,atau kener sepak ponggong sughuh keluor.

kahkahkah..

Hisham......Hisham.Aper ler miker ni.Tengah hidop ni pon dah jadi bangkai.....mcm maner kalau dah mati esok,jadi aper pulak.

Tanpa Nama berkata...

hehe.. sejibik macam geng mafia .. jangan mare arrr .. :D