Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 3 Julai 2011

INI BUKAN FITNAH




TERBAIK DARI PEMBACA

la muka pantek ado laei! tak cukup makan ko apo? sifat koling ni jika ekau tolak dio bila masuk dlm rumah ekau doa bangkit balik. molojang mcm gotah sekrap atuk den. mengalahkan ularrrr.. dah jiko bukan kerano umnoo kerano sapo pulak? jiko kerano koling semato, tak payah la tunjuk bolang. makcik felda pun dah tau. tapi bilo pulis nonggok yo tak buek apo-apo, sah la memang dio ado mafia dari umnoo. kok suruh bakar bangunan tu pun... lu org komen la sendili. den raso dio org tak bawak otak dah tapi bawa kolopir kek kepalo. tak tau dah mano nak lotak malu. kulit dah toba mcm kulit boyo. ado maruah ko takdo ni? ontah-ontah dah tertolan selipar tt. boroi yo. otak yg baik lakuannya baik. hati yg bersih tindakannya pun bersih. kok nak jadi penyanggak, buek botul-botul mcm jack sparrow!!go underground. tunjuk banggang mcm samseng buak malu umnoo yo. yg untung pr. yg tengok dunio. why najis allow such hoodlooms run spree in this beautiful land? dlm tasauf, sifat amarah belongs to the lowest class! chitt!

Oleh Tanpa Nama pada INI BUKAN FITNAH pada 11/07/03




INI BUKTI EEE


















UMNO PULAU PINANG NAFI TERBABIT DEMONSTRASI DI KOMTAR – berita hairan

GEORGETOWN: UMNO Pulau Pinang menafikan pembabitannya dalam demonstrasi di Kompleks Tun Abdul Razak (Komtar) di sini semalam.

Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri, Zainal Abidin Osman berkata, UMNO negeri itu tidak pernah mengarahkan demonstrasi berkenaan diadakan.

"Saya mendapat banyak panggilan daripada rakan-rakan semalam berhubung perkara ini. Ingin saya maklumkan bahawa UMNO negeri langsung tidak terbabit dalam demonstrasi di Komtar atau mana-mana tempat.

"Kita sedia maklum anggota UMNO di Pulau Pinang berjumlah 150,000 orang. Kalau UMNO yang buat demonstrasi, jumlahnya bukan 1,000 orang seperti semalam tetapi jumlahnya akan jadi berpuluh ribu orang," katanya kepada pemberita di sini hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…UNTUK PERTAMA KALINYA MALAON INI CAKAP JUJUR…kah kah kah..

kah kah kah…MEMANG BETUL…BUKAN GEROMBOLAN YANG BERDEMO…kah kah kah..

kah kah kah…SILA JANGAN TUDUH DAN BUAT FITNAH….. kah kah kah…

kah kah kah…TOLONG SIASAT BETUL BETUL…. kah kah kah..

kah kah kah…LIHAT BUKTI AMAT JELAS…. kah kah kah..

woit…DALAM GAMBAR SEMUANYA ADALH EEEE…. BUKAN GEROMBOLAN…kah kah

kah kah kah…EEE DAH PANDAI BERDEMO…. kah kah kah..

16 ulasan:

penagih EEE berkata...

putera EEE balik dari japon, xada publisitipun....apa jadi?

serenity9260 berkata...

hahahhaha,melayu la sangat.salah2,pan-asia!!wahahahhaha


Alahai,Transformers 3 Ciplak Idea The Island (2005)
Pemenang Fesyen Janggut Paling Pelik Di Dunia
Inilah Manusia Lidah Bercabang Yang Sebenarnya!!

Tanpa Nama berkata...

"Bererti, kalau kita boleh memanipulasi pilihan raya,
tentu sekali perkara ini tidak akan berlaku,
takkan kita nak serah Kelantan 21 tahun diperintah oleh Pas.
Tetapi ada pihak yang akan fokus kepada polis menggunakan kuasa
seolah-olah polis menggunakan kuasa secara zalim, keterlaluan," katanya Najib.

So? What is so difficult to implement " Ink usage" during election.
Why are you so scared?
-Haji Salah.

Tanpa Nama berkata...

wei..Eeeee...kalo lu orang buat demonstrasi kt peneng,jumlahnya akn jadi berpuluh ribu org yer...kah..kah..kah
Dey..eee pandy kutty..lu bleh sembang dgn pandy2 yg lain la..cit...!kah..kah..kah..

MOH KEMBARA berkata...

Eeeeee ramainya...

Tanpa Nama berkata...

la muka pantek ado laei! tak cukup makan ko apo? sifat koling ni jika ekau tolak dio bila masuk dlm rumah ekau doa bangkit balik. molojang mcm gotah sekrap atuk den. mengalahkan ularrrr.. dah jiko bukan kerano umnoo kerano sapo pulak? jiko kerano koling semato, tak payah la tunjuk bolang. makcik felda pun dah tau. tapi bilo pulis nonggok yo tak buek apo-apo, sah la memang dio ado mafia dari umnoo. kok suruh bakar bangunan tu pun... lu org komen la sendili. den raso dio org tak bawak otak dah tapi bawa kolopir kek kepalo. tak tau dah mano nak lotak malu. kulit dah toba mcm kulit boyo. ado maruah ko takdo ni? ontah-ontah dah tertolan selipar tt. boroi yo. otak yg baik lakuannya baik. hati yg bersih tindakannya pun bersih. kok nak jadi penyanggak, buek botul-botul mcm jack sparrow!!go underground. tunjuk banggang mcm samseng buak malu umnoo yo. yg untung pr. yg tengok dunio. why najis allow such hoodlooms run spree in this beautiful land? dlm tasauf, sifat amarah belongs to the lowest class! chitt!

Tanpa Nama berkata...

Maka bertitah lah seorang sultan dari negeri yang kaya dengan kayu balak yang telah di kebas oleh Tengku Wong.
"Selagi ia nya demontrasi Bersih atau kotor ia tetap tidak Bersih"
Bulan ramadhan dah dekat mai lah pakat ramai2 cari sponsor kita pi duduk kat England....sssyyyiiioookkk oooiiii.

Tanpa Nama berkata...

Bro TT,
memang perangai mamak penang....tak akan mengaku......pundek

Tanpa Nama berkata...

woit tn haji salah, don't play play la with reason. mau bikin tawaf mesti fikir-fikir ka? ikut arahan Allah. ini kilajaan ikut arahan apco. ape-ape usulan tarak laku dah. lu pakai kuning terus tangkap je. buat kacau-kacau pakai isa udg-udg dharurat. tn hj, please donts aks la what so difficult to implement. ask us all to to throw najis . why najis n co.? well, from tuya episode till today, all accuses n excuses mcm shit. he didnt bring along his otak but another iblis with him. itu barakah tarak tn hj sbb- wallhulam- letupkan anak sendiri dlm rahim tuya. how true? tn hj renungkan la. ini bukan musibah maksiat lagi tapi petaka firaun. again, wallhulam. jgn lupa salute tok nik pakai ranger. taruh misai kontot kalu, mcm herr hitler!

Tanpa Nama berkata...

apo ko bincek...Koling jadi Melayu !!!

Tanpa Nama berkata...

Hitam sgt..gamba tak clear...demonstrasi di india ke ni??

rantai berkata...

eeee tu koling .... jadik bukan umno ...umno molayu lako .... boto lah dio tu

tapi koling-koling tu hambo abdi umno tak? ko dapek upah dua tiga koping capati ?

Tanpa Nama berkata...

Mamak memang kimak perangai. Suka buat kacau dan huru-hara.

Tanpa Nama berkata...

confirm laa bukan united malay yg berdemo, tgk gambar dah tau united mamak yang berdemo! united malay macam pak lah, itu baru betul united malay, tidooo memanjang. united mamak ni macam Madey, brutal wooo

Tanpa Nama berkata...

Sekarang, sebenarnya yang merupakan parti orang Melayu tulen anehnya ialah PAS.
UMNO telah dikuasai oleh Melayu celup dan bertopengkan Islam yang sekarang cuba merampas kuasa daripada
Melayu bangsawan yang mungkin telah dipegang telur oleh orang-orang tertentu.

Lama-kelamaam, ahli-ahli KIMMA akan lebih ramai dan menguasai pilihanraya Agong UMNO
dan muncul lah puak yang akan menentukan hala tuju nasib Melayu kat UMNO.
Silap-silap nama UMNO BARU pun ditukarkan juga kepada nama baru seperti Majapahit, Sri Vijaya atau Kerala.

Jadi, berwaspada le terhadap siapa-siapa yang datang mengatakan berjuang untuk UMNO BARU.
Tengok lah latar belakang mereka kerana harimau tak kan hilang belangnya walaupun disapu dengan bedak talkum berlapis-lapis.

pemantau berkata...

aku paling menyampah muka reezal merican..taktau apesal..badan tak fit langsung..pastu pakai tshirt patriot merah tu bajet darah la..duk sebelah bau badan busuk jer..dorang ni kuat makan kari la..