Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 3 Julai 2011

APA YANG BESAR?




INI BERSIH LAH




MUHYIDDIN : KUASA BESAR BOLEH MASUK JIKA MALAYSIA BERGOLAK - minsider


Muhyiddin Yassin mendakwa kemungkinan kuasa besar dunia akan campur tangan dalam urusan negara ini jika berlaku pergolakan akibat daripada perhimpunan 9 Julai ini.
“Apabila bergolak, kuasa besar boleh masuk... kita tidak mahu Malaysia yang dibangunkan sejak 50 tahun berdepan dengan masalah seperti itu,” katanya.

Dia berkata, apabila berlaku pergolakan, akan berlaku ketidakstabilan yang menjejaskan ekonomi dan merosakkan perpaduan antara kaum dan agama yang telah dibina selama ini.

Muhyiddin (gambar) berkata rakyat tidak harus terjebak dengan perbuatan mungkar yang didalangi kononnya oleh pertubuhan bukan kerajaan (NGO) tetapi sebenarnya turut didokongi parti-parti pembangkang yang bermatlamat untuk mengambil alih kerajaan supaya pemimpin mereka menjadi Perdana Menteri.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit…KUASA BESAR INI MACAM MANA?.... kah kah kah..

kah kah kah…. BESAR MANA KUASA BESAR INI?..... kah kah kah..

kah kah kah…ADAKAH SEBESAR MUKA MALIKUL SEMBAB?… kah jah jkah…

kah kah kah…. MACAM MACAM DI BUAT…. SEMUA NAK MENIPU…kah kah kah…

kah kah kah…SEMUA NAK TIPU MELAYU… kah kah kah…

nota:
tolong jangan kelentong
amerika dah masuk dalam negara ini

tentera amerika dah masuk berlatih disini
tentera amerika ada kerjasama dg tentera malaysia
kapal nuklear amerika pernah berlabuh di klng

jangan nak tipu tipu
china pun dah masuk ke sini
tak caya ke?
tak caya china pun ada masuk?

china hantar banyak china doll
kah kah kah



10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Penipu Besar, Lanun Besar pun dah 50 tahun masuk...kah...kah...kah

Anti Telan berkata...

Jika tak mahu kuasa besar masuk negara ini...

1) UMNO jangan MENIPU BESAR

2) UMNO jangan TELAN BESAR

3) UMNO jangan SEMBANG BESAR

Akhir sekali UMNO jangan halang perhimpunan BERSIH BESAR...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

takde yang bergolak pon la,cik adek oii.hang sowh perkasa ka,pekida ka,pemuda ka,dok umah diam2.diorg da puas demo bulan lepas,kitorg pon nak try gak.bio je polis ngan kitorg aritu

Alahai,Transformers 3 Ciplak Idea The Island (2005)
Pemenang Fesyen Janggut Paling Pelik Di Dunia
Inilah Manusia Lidah Bercabang Yang Sebenarnya!!

Tanpa Nama berkata...

pakai baju kuning bersih n serah diri dibalai2 polizzzz sekitar lembah klg.....kuningkan balai polizzzzz disekitr lembah klg.....pada 070911.....sekali gus... serah memo kpd paksukan polizzzzzz agar mereka menjalankan tugas dng bersih n adil.....

Tanpa Nama berkata...

muhidin lagi besar muhung org pagoh dah habis dibeli nanti bulan puasa satu kg sekor lembu niat dia biar org jd lembu juga.

Tanpa Nama berkata...

SKG YG BUAT KACAU BILAU PEMUDA UMNO/ PERKASAM ALI RUSTAM PUN NAK JUGA JADI LEMBU LEMBU NAJIB MONGOL

pemantau berkata...

nak tipu orang bodoh leh la..ape bende mengarut ni kata kuasa besar nak masuk mesia ni..bajet NATO nak buat no fly zone la kononnya..bajet nak usul resolusi kat PBB la time UNGA nanti..bajet ada bangunan terbakar, kereta kebal kat simpang2, ada orang asing buat evacuation la kononnya..ape bende laa..ni nak berarak jer..macam perarakan hari merdeka, hari belia tu jer..bangang punya menteri..kepala takleh teleng ke kiri kanan..tegak jer macam robot..

golok perak berkata...

tambah satu lagi ... jangan nak kelentong .. ISRAEL dah lama masuk dalam negara ni ... bajang beranyut tu tak sedar ke APCO tu ISRAEL... bodo punya bajang beranyut ...

felcra changkat lada berkata...

ape punye bangang ... ada banyak lagi benda-benda BESOR yang dah ada kat negara ni .... sembab BESOR, jarjis BESOR, firaun BESOR, menantu BESOR, dan paling tak boleh (jangan sekali kali) lupa MAMA BESOR ...

NGANCOK WAK KOMER ... LAGI BESOR ...

Tanpa Nama berkata...

tak payah tunggu bersih, kuasa2 besar dah lama dah masuk dlm negara ni. kalau tak masuk, tak globalisasi la namanya. malah saya ada dengar ejen2 mossad pun dah ada kat negara ni.