Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 3 Ogos 2011

KENAPA AMBIL JALAN SUSAH




PENING KEPALA MEMIKIR



nota:
lihat rajah
kalau keluar dari tingkap
kena berjalan ke hadapan
sebelum dia mengamuk



PAKAR PATOLOJI; SARBAINI TERJATUH DENGAN TAK SENGAJA - mkini

Ahli patologi Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM) Profesor Madya Dr Faridah Mohd Noor berkata Ahmad Sarbaini Mohamed terjatuh dari tempat yang tinggi dengan tidak disengajakan, dan beliau menolak berlakunya unsur bunuh diri atau dibunuh.

Beliau juga berpendapat penolong pengarah kastam Selangor itu tidak membunuh diri kerana tidak ada sebarang nota bunuh diri dijumpai di tempat kejadian, selain tidak terdapat kesan kecederaan pada pergelangan tangan akibat dikelar.

"Sekiranya Ahmad Sarbaini telah dibunuh dan dicampak keluar melalui tingkap di pantri itu, akan dijumpai kesan pergelutan di kawasan berkenaan, namun hasil pemeriksaan mendapati tiada kesan pergelutan ditemui," katanya.

Dr Faridah berkata jika mangsa cuba mempertahankan diri atau melawan kembali jika diserang, sudah pasti terdapat kesan kecederaan atau luka pada badan Ahmad Sarbaini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… INI LABON LAGI BEST…. kah kah kah

kah kah kah..TIDAK BUNUH DIRI… DAN TIDAK DIBUNUH…TAPI MATI… kah kah kah…

kah kah kah…MALAYSIA NEGARA PELIK BIN AJAIB…. kah kah kah..

kah kah kah…. KENAPA AGAKNYA SARBAINI MAIN TEPI TINGKAP?.... kah kah kah..

ADAKAH KERANA INI?

1 – masa kecil tak puas main tepi tingkap
2 – jatuh cinta dengan burung yang hinggap tepi tingkap
3 – cuba berlatih untuk maian sarkas
4 – salah teka – yang dituju pintu tapi termasuk ke dalam tingkap
5 - takut apabila terdengar suara bik mama dari radio pejabat


woit… SOALAN IALAH KENAPA SARBAINI MAIN TEPI TINGKAP… kah kah kajh..

kah kah kah..APA YANG MENARIK DI TEPI TINGKAP…. kah kah kah…

woit… KALAU BENG HOCK SOALAN ASAS IALAH KENAPA SELUAR KOYAK…kah kah akh

woit…KALAU SARBAINI …KENAPA BERJALAN TEPI TINGKAP…. kah kah kah…

kah kah kah…INI SOALAN YANG WAJIB DI JAWAB…. kah kah kah..

kah kah kah…YANG LAIN LAIN ADALAH SOALAN TIPU….kah kah kah

12 ulasan:

Lang berkata...

pegawai penyiasat adalah penduduk tetap (PR) berketurunan siam... siam... bila bertemu sarbani dia ucap 'sawadikap' masuk ikut pintu keluar ikut tingkap....

menurut patok-lagi kang-kung... arwah faham kehendak pegawai penyiasat tetapi arwah terlupa beliau di dalam bangunan yg tinggi...

(dalam kamus dewan bahasa dan petaka sudah ujud definasi perkataan baru 'mati ibrahim ali' ertinya mati bukan dibunuh atau bunuh diri.

AnEeP berkata...

Tiada kesan pergelutan - Kalo da ade orang kemaskn balik, masih ade bukti pergelutan ke? Mane CCTV?

mymoksha berkata...

Professor kangkung...?

Fahmi Ismail berkata...

Cuba siasat doktor ini lulusan mana...kehkehkeh

DatoPidi berkata...

bro,

hang jgn tak tau, kat opis tu dah ada unit "ilmu ghaib" kot tak pung unit "bunian" tak pung kat pantry tu tempat perkampungan jin.
maybe arwah terpijak anak jin nak 'berancuk" kot. tu yg bapak jin hangin satu badan.

piut ngah layor berkata...

anak saudara arwah ni kerja sama ngan aku...dia cakap mayat arwah ni sampai tercabut2 kuku,keadaaan mayat macam diseksa sebelum mati...apa cerita dia sini?

serenity9260 berkata...

wakakakkaka,sprm ade pertandingan realiti mencari stuntman sarkis agaknya

1.10 Kawasan Jenayah Pembunuhan Terbiar Yang Terkenal Di Dunia
2.Bila Datuk Bandar Marah Orang Parking Kereta Tak Betul(Video)
3.Helmet Daripada 4 iPad(Video)

Tanpa Nama berkata...

apa yg peliknya? inilah dunia ciptaan Dajjal..inilah jadinya berkerajaankan Dajjal..inilah hasilnya bila kita mengundi Dajjal sebagai pemerintah..yang hak dibunuh, yang bathil disanjung..

opisboi berkata...

baik berhenti jadi dr baik jadi BABUN!

Tanpa Nama berkata...

jawapan2 dan ulasan2 utk kes2 SPRM ni semua dah disediakan Shafie Dollah..dari jaga sampai ke doktor..pariah punya Loyar Shafie..kalau tanya tukang sapu pun itu le tahap jawapannya

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah..macamana boleh kena tipu hidup2 ni orang melayu...macam ni punya karut orang UMNO nak percaya jugak? memang bangang... kes ni nanti semua tak sengaja, kuku tercabut tak sengaja, koyak seluar tak sengaja akhirnya diputuskan MATI tak sengaja....

Tanpa Nama berkata...

dr faridah tu mmg babi hutan.kroni babi rosmah dgn babi najib