Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 3 Ogos 2011

SIAL DAN SUWEI - BERGANDA- GANDA




SIAL DAN SUWEI UNTUK NAJIB


sial dan suwei ini tidak dapat dielakkan
ianya telah tertulis
ianya adalah hukum karma

akhir akhir ini kita lihat
sial dan suwei ini
sedang menghimpap dan melanda najib
sesudah 9 j
ulai lalu suwei dan sial najib semakin jelas kel;ihatan

1 – 120 ribu warga turun jke jalan raya – anak muda tak ambil pot tentang najib

2 - tak cukup dengan ini di london kena tibai dijalan raya oleh penyokong bersih

3 - tak cukup dengan ini bila jumpa ratu elizebeth – baginda pakai baju kuning

4 – lagi sail bila jumpa pope – langsir bilik pope warna kuning

5 – tak cukup sial lagi - kena balik cepat kerana muhyiddin dah mula merancang

5 – sampai di kuala lumpur – padri kata fuk you no deal

6 - pergi perlis – najib bawa sial - perlis jatuh banjir

7 – pergi port dickson – najib bawa suwei - port dickson dilanda ribut

8 – tuduh mat sabut tipu – suwei datang - lutut sendiri jadi mamai


suwei datang bertalu talu tanda tanda hari akhir untuk mat mongol

9 – tak cukup dengan ini puak kastam bocor kes cincin rosmah

10 – tak cukup dengan ini munyiddin kumpul 100 yb

11 – tak cukup dengan ini kempen DIAMLAH di facebook

12 – tak cukup suwie ini - utusan bocor cerita cincin rosmah

13 – suwie bertambah lagi bila mahasiswa tanya soalan satu malaysia

siapa yang suwei dan siapa bawa sial?
suwei sial suwei sial kah kah kah

14 – hari ini semua sedang bercerita: bila .. bila .. bila?
bila apa? bila najib nak kena tendang kah kah kah

FLOM AKAN TETAP FLOM





kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

bila malikul sembab dinobatkan
flom masih lagi flom
kah kah kah

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pasal ribut tu, jangan jangan ada yang menyalahkan Tuhan. Kah kah.

Tanpa Nama berkata...

that is how i like you so much TT ! i like the way u put this epic picture ! i told you before ! kah kahhh kahhhhhhh !

TT ! You classsssssssss !

Tanpa Nama berkata...

la comelnya couple tu. Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah

Tanpa Nama berkata...

macam pinang dilanggar stimrol...kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

Dear TT,

Nice photo.

Very creative of you.

Tanpa Nama berkata...

memang klas pasangan ni, jid tak marah ke

angah berkata...

TT.. Lu memang betul2 Tukar Tiub la.. Cayala.. Kalu mt sembab tengok gambar nie.. mesti dia gelak guling2 mcm lu gelak. kah..kah..kah.. sambil guling2..

Lang berkata...

demi mengekalkan status FLOM... sesuatu perlu dilakukan oleh bikmama...

tt hanya bagi cadangan.... itu pon udah dilakukan sebelum ni... ape ke namenye... tebus guna?... tebus tanah?... tebus tebusan... eh! salah... tebus apa tt?

ANAK JAWA berkata...

BRO ISAM, kalu gambar tu budak tenguk bolih buat mengigau tengah mlm, kalu najib tenguk mau dia baling telor busuk pada sembab. CLASS GITU.

Tanpa Nama berkata...

alalaalal... comel mat sembab aku tgok..baju kaler ijau pesen lama la.. bg la pkai kaler purple TT...
manje2 gitu... eii... mcm nak kena pang pon ada..!
kah..kah..kah..
-ptjya-