Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 3 Ogos 2011

SELAMATKAN NEGARA INI DARI SUWEI FLOM



SUWEI SUDAH NAIK KE KEPALA







nota:

suwei dan sial
yang melanda mat mongol
telah naik ke kepala
kerana itu mat mongol
kelihatan semakain gila
tuduh itu
tuduh ini
tak tentu hala
kah kah kah



NAJIB, ROSMAH ENGGAN DITEMUBUAL OLEH PEGUAM ANWAR
- mikini

Najib Razak, suaminya, Rosmah Mansor, Musa Hassan dan bekas ketua polis Melaka Mohd Rodhwan Yusof akan hanya diinterbiu jika mereka disepina.

Perkara itu dimaklumkan di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini oleh Peguam Cara Negara II, Datuk Mohamed Yusof Zainal Abiden.

"Menurut afidavit (DPP Mohd) Hanafiah (Zakaria), mereka enggan datang kerana mereka bukan saksi utama,” kata Yusof.

"Justeru, mereka akan hanya ke mari jika disepina sebagai saksi.”

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH AKH AKH


woit…INI SAMA MACAM MADEY PANDDY KUTTY…. kah kah kah..

kah kah kah..SEBELUM BICARA…. BANYAK CAKAP…. kah kah kah..

kah kah kah…BILA BICARA BERMULA… TAKLNAK DATANG MAHKAMAH….. kah kah kah..

kah kah kah..INI LAH NAMANYA PELAKNAT NEGARA…. kah kah kah..

nota:
selamat kan negara ini dari rosmah mansor
selamatkan najib razak dari rosmah mansor
selatakan najib razak dari sial dan suwei rosmah mansor
kah kah kah

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ini Najib LOW CLASS punya PM

Lang berkata...

dah gagap le tu.... mesti kontek2 tu.. ko je lah yg pegi... tak mau la ko je lah... sampai kesudah sekoq pon tak mai...

kahkahkah...

Tupai Besar berkata...

haha..aku dh dpt tangkap skrip ni..sama ja dengan liwat 1. kan ke najib tu anak didik pandey kutty???
hahaha..

Tanpa Nama berkata...

biasalah babi rosmah dgn babi najib guna taktik membabikan diri.drg malu dtg mahkamah sbb malu dipanggil babi sbb drg sedar drg mmg babi hutan

Tanpa Nama berkata...

tanya dlm mahkamah lah, hantar sapina, aku pergilah...

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah,

blog pondan tua,

kahkahkah...

Tanpa Nama berkata...

(BUKTI 1000 orang) PATI - Pendatang Sah - Penduduk Tetap - Warganegara - PENGUNDI UMNO

Dalam satu sidang media tergempar sebentar tadi, Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub...............

http://bagindareformasi.blogspot.com/2011/08/bukti-1000-orang-pati-pendatang-sah.html

PILIHANRAYA ?!

JALANRAYA !?

What you say ?

DatoPidi berkata...

mat monggol?
kita perhambat dia keluar.
tah musibat apa yg dia bawak, time datang pedeksen je, ribut taufan, banjir.
tangkal sial apa yg dia pakai tak tau la.

P/S - sendiri ingat la bro, kalu tak suwei, takan begitu bnayak MP, adun yg mati masa dia jadi PM.

kusemokondewater berkata...

mat monggol,bik mama dan mato mato cabuk tu,ni ado serangkap pantun

ular sawo ular kapak

lepak mari di kayu bakau

apo bondo tu pak

P U K I M A K kau....

Tanpa Nama berkata...

“hanya anak muda sahaja yang dapat mengubah dunia kerana dunia akhirnya kepunyaan anak-anak muda.”
-ptrjya-

Monkey Shooter berkata...

Jika PR berjaya menawan Putrajaya, untuk tahun pertama pastikan kebajikan rakyat perlu dibela habis-habisan. Tahun ke dua, jangan biarkan para pemimpin UMNO Korupsi sekarang ini terlena atau lelapkan mata walaupun sesaat. Kerjakan mereka ini habis-habisan, Insyaallah... rakyat tidak sedikitpun akan rasa marah di waktu itu kerana segala korupsi dan tembelang mereka (Pemimpin UMNO/BN) akan timbul seperti pokok taugeh di dalam baldi.

Tanpa Nama berkata...

KAITAN BIOMETRIK IMIGRESEN & BIOMETRIK SPR. KONSPIRASI MENDAFTARKAN PENGUNDI ASING????

KAITAN BIOMETRIK IMIGRESEN & BIOMETRIK SPR. KONSPIRASI MENDAFTARKAN PENGUNDI ASING????

KAITAN BIOMETRIK IMIGRESEN & BIOMETRIK SPR. KONSPIRASI MENDAFTARKAN PENGUNDI ASING????

KAITAN BIOMETRIK IMIGRESEN & BIOMETRIK SPR. KONSPIRASI MENDAFTARKAN PENGUNDI ASING????

KAITAN BIOMETRIK IMIGRESEN & BIOMETRIK SPR. KONSPIRASI MENDAFTARKAN PENGUNDI ASING????

KAITAN BIOMETRIK IMIGRESEN & BIOMETRIK SPR. KONSPIRASI MENDAFTARKAN PENGUNDI ASING????

KAITAN BIOMETRIK IMIGRESEN & BIOMETRIK SPR. KONSPIRASI MENDAFTARKAN PENGUNDI ASING????

KAITAN BIOMETRIK IMIGRESEN & BIOMETRIK SPR. KONSPIRASI MENDAFTARKAN PENGUNDI ASING????

KAITAN BIOMETRIK IMIGRESEN & BIOMETRIK SPR. KONSPIRASI MENDAFTARKAN PENGUNDI ASING????

KAITAN BIOMETRIK IMIGRESEN & BIOMETRIK SPR. KONSPIRASI MENDAFTARKAN PENGUNDI ASING????

KAITAN BIOMETRIK IMIGRESEN & BIOMETRIK SPR. KONSPIRASI MENDAFTARKAN PENGUNDI ASING????

KAITAN BIOMETRIK IMIGRESEN & BIOMETRIK SPR. KONSPIRASI MENDAFTARKAN PENGUNDI ASING????