Khamis, 29 September 2011

JANGAN JADI KAKI PUTAR ALAM




NOTA:


sila dengar keputusan dan dasar pakatan rakyat
jangan putar
jangan pusing

nota:
gerombolan akan cuba lagi
kah kah kah




NOTA:
jangan buat buat tak faham
jangan buat buat tak reti

tak faham?
pakatan rakyat sedang berpakat
untuk menghumbankan united malay national organisation
kedalam tong sampah sejarah
ini ajenda utama pakatan rakyat

bukan negara islam
bukan negara huhud
tak faham juga?

kalau tak faham juga
pergi hantuk kepala ke dinding
kah kah kah


FORUM MALAM INI



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

UMNO boo raid boo roak poo key mach boo raid boo raid

Tanpa Nama berkata...

apa cakap ni??? orang UMNO-BN tak boleh paham la... kami orang UMNO yang bodoh bangang tak akan paham orang selain pemimpin2 kami yang bangang2 saja bila mereka bercakap.

jangan PR berlagak pandai untuk mencerdikkan kami yang bodoh ini. Kami selesa dibodohkan setiap hari oleh sultan, raja , kerabat2nya serta pemimpin2 kami dan juga tok2 imam UMNO di kampung kami dan juga JKKK serta ketua kampung kami. Mereka2 ini diberi elaun untuk membodohkan kami dan kami suka menjadi bodoh. FULLSTOP.

Presiden Pulau Bt Puteh berkata...

Hei korang ni cakap apa ni... aku tak paham la. jangan la cakap inggeris, aku tak paham. aku selesa jadi ahli umno seumur hidup, ketua bahgian yg bayarkan, bawak kereta proton model '87, duduk rumah flet, pegi klinik bayar $1, budak sekolah buku teks percuma, abis sekolah keja jaga 2-3tahun terus kawin, tak payah susah pinjam PTPTN, KAN SENANG DUDUK BAWAH TEMPURUNG UMNO. Kalau umno tak ada, kita balik zaman jepun tau, makan ubi kayu.

coretan bersama
Mat saga,
aku@jb,
shahmetal

TIADA ISME LAIN, KECUALI ISLAM berkata...

KITA BUKAN NAK MENGHUMBANKAN UMNO, DAN MENAIKKAN UMNO YG BERNAMA LAIN. KALAU TAK, SILA CUBA TGK CITER OLIVER CROMWELL, RAJA BERJAYA DI HUKUM BUNUH TETAPI LEPAS ITU, APA TERJADI PD ENGLAND?

JD YG PENTING SBG ORG ISLAM, MELETAKKAN ISLAM DI DEPAN, NEGARA BERKEBAJIKAN ITU ADALAH TERMASUK DLM KEADILAN SOSIAL...YG MENJADIKAN SUASANA KONDUSIF.