Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 17 Oktober 2011

GERAKAN MANSUH ISA 2.0




GERAKAN GEMPUR ANAK MUDA




FELDA: TV3 TANGALKAN TOPENG ISA SAMAD – harakah daily

Ketakutan dan kerisauan nampak jelas di raut wajah Isa Samad ( dalam rancangan Soal Jawab TV3 pada malam 12 Oktober 2011. Fakta-fakta diberikan sama sekali adalah sekadar alasan dan Warga Felda keseluruhannya berterima kasih kepada TV3 kerana menanggalkan topeng yang dipakai Isa Samad dan menampakkan sisi wajah kerakusan dan kedangkalan pengetahuan Isa Samad.

Gerakan-gerakan yang dimulakan oleh ANAK diketuai oleh saudara Mazlan Aliman dan pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat menunjukkan bahawa Warga Felda tidak lagi meyakini UMNO sebagai pembela Felda yang sebenar, bermula pada hari pertama Isa Samad memulakan tugasnya sebagai Pengerusi Felda.

Meneruskan lagi kesinambungan perjuangan warga Felda dalam menentang kerakusan Isa Samad dan konflik-konflik yang ditimbulkan oleh beliau dengan restu Perdana Menteri, Warga Felda akan memulakan kempen Gelombang Jingga dengan penubuhan Gerakan Mansuhkan ISA 2.0.

Tujuan penubuhan Gerakan Mansuhkan ISA 2.0 ini adalah untuk menyatukan kumpulan-kumpulan peneroka, golongan belia Felda, golongan profesional kelahiran Felda serta NGO-NGO yang bersimpati dengan perjuangan warga Felda bagi menghalau Isa Samad dan konco-konconya dari agenda peribadi masing-masing.

Pelancaran dan penamaan Jawatankuasa Gerakan Mansuhkan ISA 2.0 akan diumumkan kelak melalui sebuah sidang akhbar yang dijangka diadakan dalam masa terdekat. NGO-NGO yang ingin turut bersama dan bersimpati dengan warga Felda diminta berhubung dengan Saudara Mazlan Aliman, Pengerusi ANAK yang dilantik sebagai Setiausaha Kehormat Gerakan Mansuhkan ISA 2.0.

Sementara itu, Warga Felda diseru memakai warna kebanggan kita iaitu warga jingga sekerap mungkin yang akan dijadikan permulaan sebuah gelombang bagi menumbangkan Isa Samad dan konco-konco korporatnya yang rakus. Menteri Besar - Menteri Besar di mana terletaknya tanah-tanah Felda Plantation yang cuba dicagarkan oleh Isa Samad kepada Felda Global Ventures selama 60 tahun diminta terus mempertahankan tanah masing-masing iaitu hak rakyat negeri dari cuba digadaikan di Bursa Saham.

SILA KLIK UNTUK BESAR



6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

The crook behind ISA samad is Rosmah Kutty.

mahathiravanan a/l pandikutty berkata...

isham , ini dia vidio klip mahathir suruh orang Melayu derhaka pada raja . kahkahkahkah .

Memang betul laa lu kata . puak keling mengaku melayu ni memang cakap berbelit . lidah terjulor sampai kote .

jiran aku ada bagi perpatah :

sebelum ketok kepala madey atau samy velloo , tolong tengok vidio ini dulu !

http://www.youtube.com/watch?v=fn2FLIF0AmQ&feature=player_embedded

kahkahakahakahakah

Tanpa Nama berkata...

Tak sangka yer, lagu zaman aku remaja dulu2 akan berkumandang semula.

'FUCK THE SYSTEM' the exploited :
It doesn't really matter
What you've got to say
They never fucking listen
To you any way

[Chorus]
So fuck the system
You can bring it down
So fuck the system
We can bring it down

Future is chaos and anarchy
The misery continues
It's the governement way

[Chorus]
So fuck the system
You can bring it down
So fuck the system
Chaos will bring it down

Get up and stand up
And fight back now
They didn't want to listen
But they'll listen now

[Chorus]
So fuck the system
You can bring it down
So fuck the system
We can bring it down

Thousands of homeless
And more each day
The misery continues
It's the government way
Fuck the government

[Chorus]
So fuck the system
You can bring it down
So fuck the system
Chaos will bring it down

Xumno berkata...

Tak abis2 umngok dgn menteri recycle. Pecacai united malay new orde.... blah la woi. takde pekdahnya sokong party ni.. korang takde change nak dpt jawatan.

Tanpa Nama berkata...

Perhimpunan Sejuta Ummat : Ada agenda lagakan orang Islam dan Kristian? - Khalid Samad mengingatkan penganjur Perhimpunan Sejuta Ummat supaya tidak memainkan isu Kristianisasi - "jangan terpengaruh dengan permainan politik


errr....bro KAVITA dan masuk ISLAM ka? atau dah kena MASUK??

pemegang saham KPF berkata...

teringat aku disatu mesyuarat agung koperasi tempat aku...

seorang ahli koperasi telah menawarkan diri untuk jawatan pengerusi...dia berkata sayo menawarkan diri sayo untuk jawatan pengerusi. sayo berhasrat untuk meLICINkan perjalanan koperasi kito ini...dia menang jawatan itu..beberapa bulan kemudian lori koperasi yang dihantar untuk dibaiki lesap dan kewangan koperasi turut LICIN..syabas tok pengerusi.