Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 17 Oktober 2011

WANITA GERAKAN KURANG AJAR - BOCOR KAN KEJANTAN KETUA SENDIRI




PERLU TONGKAT ALI






ENGGAN MINTA MAAF, MAHATHIR ANGGAP DR AZIZ BARI KURANG AJAR
– mStar

Mahathir Mohamad menyifatkan keengganan Profesor Dr Abdul Aziz Bari memohon maaf serta menarik balik kenyataannya yang mempertikai titah Sultan Selangor berhubung isu pemeriksaan gereja di Damansara Utama Ogos lalu, 'sebagai kurang ajar'.

Beliau berkata kenyataan pensyarah undang-undang Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) itu bertentangan dengan moral masyarakat Timur dan boleh disifatkan sebagai kurang ajar dalam bahasa Melayu.

"Sama ada ia melanggar undang-undang, saya tidak tahu, tetapi dari segi moral, ia kurang ajar," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... KURANG AJAR MACAM MANA INI?.... kah kah kah..

kah kah kah..TAK CUKUP SEKOLAH KE APA?.... kah kah kah...

kah kah ka...BOLEH DIPERCAYAI CAKAP MADEY INI?..... kah kah kah..

kah kah kah...BOLEH KAH SEORANG BIAWAK BERFCAKAP BENAR?...... kah kah kah...

woit.... PELIK...... TAHI MENGAKU DIRINYA TAK BUSUK.... kah kah kah...

kah kah kah..INI SAMA MACAM ROSMAH MANSOR MENGAKU ANAK DARA...kah kah kah..


NOTA:
dimana asal usul eee seorang ini?
siapa ayahnya?
siapa nama eee ini sebenarnya?
kenapa tak ada gambar keluarganya?
kenapa kita hanya tahu keluarga sebelah insterinya saja?
siapa tahu nama penuih eee ini?
mana kampong nya?
mana negeri asalnya?
dalam temui bual dengan roz khab di aljazeera
ee ini mengakui yang dia berasal dar kerala
ingat apa nenek moyang kita kata
jumpa ular jumpa madey ketuk kepala madey dulu
kah kah kah


INI JANGAN KURANG AJAR


4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aduhai tlg la tt..mana satu nak ketuk dulu ni?
ketuk madey ke ketuk zul nordin dulu?

Tanpa Nama berkata...

Orang tua ni dah nyanyok....dia dah lupa apa yang dibuat pada Raja-raja dulu...atau pun....dia ni memang kaki AUTA KELING....kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Madey ni bukan manusia,...
sebenarnya mamak haram jadah Madey pariah ni iblis setan...!!!

Nabi dan Rasul lagi setan ni fitnah inikan pulak aziz bari....

Nabi dan rasul tak berchukur janggut sebab tak ada pisau belid(blade)....

Mamak pariah Madey ni elok dibun*h je......!!!!!....membawa sial pada orang melayu....!!!!

Rakyat M'sia berkata...

selagi si kutty ni ada dia akan ckp. apa yg dia ckp pun dia x tau. aku rasa madey kutty ni dah nyanyuk atau madey mudah lupa.