Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 18 November 2011

PENGUMUMAN PENTING DARI MBLM




BANTAHAN ANTI SOLAR DARI NGO MBLM






PENGUMUMAN UNTUK SEMUA BANI MELAYU


sila berhimpun lepas sembahyang jumaat
bertujuan menyampai bantahan terhadap mata hari
orang ramai terutama pengikut hassan ali
akan berkumpul disetiap masjid dalam negara ini
untuk membantah kelakuan mata hari
yang telah memberi kuasa kepada radio orang kristian


NGO MBLM
perhimpuan hari ini ialah anjuran MBLM
yang akan dipimpin oleh dasan ali
MBLM ilah majlis melayu bengong lawan matahari

INI SLOGAN YANG AKAN DI GUNAKAN:

down down solar power
down down kuasa solar
hancurkan mata hari
hancukan solar powwer



UMAT ISLAM DIUMPAN INJIL BERTENAGA SOLAR - mkini

Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) berkata pihaknya telah mengesan lapan cara yang dilakukan oleh pihak Kristian bagi mendakyahkan orang Islam.
Antaranya dengan menggunakan sejenis radio rakaman menggunakan tenaga solar yang dimuatkan dengan cerita-cerita Kristian atau disebut ‘Solar Powered Handheld Talking Bible’.

Perkara itu didedahkan oleh exco yang bertanggungjawab terhadap hal ehwal Islam, Hasan Ali dalam jawapannya kepada ADUN Sungai Burung, Mohd Shamsudin Lias.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tak payah lah nak salahkan orang lain jika orang melayu murtad...kaji dulu kelemahan diri sendiri..

Palir Sener berkata...

Bodek jangan xbodek...Hari-hari terakhir seorang pejuang Melayu...adey g jalan daaa

seksyen 13 berkata...

hassan ali patutnya pikir mcmana nak kuatkan iman dan jatidiri bani melayu islam.

err.. ni laaa susahnya kalau nak cakap pasal agama mesti kena ada tauliah dari raja.

esok2 nak dapat tauliah kena bayar.. macam niaga datukship.

pundek punya malaon.

Zainal berkata...

Nak buat preventive anti murtad cara tangkap sedangkan yang di ajar olih Rasullah SAW ialah cara berdakwah & berhemah. Orang kasi tazkirah ditangkap atas alasan tiada tauliah. Sepatutnya dipantau isi pati tazkirah bukan siapa orangnya.

Saya dah dengar banyak tazkirah orang yang bertauliah di masjid, tapi malangnya ada juga ustaz yang gunakan (tanpa sedar??) hadis palsu kerana hadis tu dah masyor didengar

dukun melayu berkata...

kesalahan paling besar dalam dunia iniadalah menjadi melayu

mau baca kata kata dari tuhan tak boleh.lepas kena tauliah baru boleh baca.

nak berancuk org mengendap.pastu kena tangkap org mengengedap.mengendap org tak dosa ke?

nak makan apa pun tak boleh.semua ada babi.kena cap dulu baru boleh makan.

sekarang,sudah tak boleh tengok matahari,nanti terus murtad

Jebon berkata...

Bro TT & semua...

Sebenarnya ramai orang Melayu ada sesuatu sindrom, kalau nak tahu apa sindrom itu silalah Klik Disini

Kah-kah-kah....

Universiti Bodoh berkata...

Kalau boleh haramkan matahari, sudah lama si Hassan Ali akan mengharamkan matahari kerana menjadi alat membantu bani Melayu Murtad.


KAHAKAHAKAHAKAHKAH

Aku beli kitab Injil kat MPH. Tak murtadpun.

Yang aku murtad ialah murtad dari Islam Mazhab Hassan Ali & Islam Mazhab Rajah Gopal.

KAHKAHAKAHKAH

Tanpa Nama berkata...

bodohnya hasan ali ni.. bodoh tahap gaban sungguh..

dah la solar untuk rumah diharamkan oleh TNB.. kalau pakat2 pasang solar kat rumah, TNB boleh lingkup da..

kalo ada RM30k, sudah cukup untuk pakai solar kat rumah. Tapi TNB tak akan benarkan sbb dia sudah miss soru..

zainal abidin berkata...

Suruh Hassan ali dengan orang JAIS masuk ARQAM. masa arqam mula merebak dulu, habis sume jenis barang elektrik dibuang di sungai Kelang... Apa la punya BANGGANG punya jawapan. Kalau ada orang Melayu beragama Islam yang lemah sangat akidah sampai 'dengar' pun boleh terpengaruh, aku cadang bior orang macam tu GI MAMPUS je...

Mofudume Punya Kawan berkata...

INI SLOGAN YANG AKAN DI GUNAKAN:

down down solar power
down down kuasa solar
hancurkan mata hari
hancukan solar powwer

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

Kenapa tak tangkap aje kitab injil tu.. ada tauliah ke nak bagi dakwah?

Tanpa Nama berkata...

Susah betul la jadik melayu islam ni...

1. Kalau rakyat biasa berancuk kena skodeng ngan JAIS pastu kene tangkap.
2. Kalau nak makan babi buleh..tapi kene ada sijil halal yg dikluar kan oleh JAKIM
3. Kalau duduk selangor..jgn sekali2 cakap psl hukum hakam agama islam nnti kene tangkap ngan JAIS pasal xde tauliah..ckp psl
agama Hindu ke Budha ke..takpe

Apa punya bangang la punya melayu..Bro TT..camne cara nk tukar bangsa kt Malaysia ni..malu la nk mengaku bangsa melayu....jadi bangsa dayak lg bagus kot

takde nama berkata...

ya ya. ku sokong 100%
bantah kuasa matahari!
bantah kuasa solar!

matahari itu disembah orang Majusi

maka matahari itu kafir!

lagipun kuasa solar mampu mengugat ekonomi orang Islam, disamping akidah melalui Injil Kuasa Solar!

bayangkan jika kuasa solar berkembang!

eksport minyak arab dan malaysia akan turun!

kita patut menyokong ekonomi minyak dengan memandu kereta dan bersesak di jalan raya!

bantah kuasa matahari!
bantah kuasa solar!