Jumaat, 6 Januari 2012

BERDEMONSTRASI TELAH JADI BUDAYA KITA




INI TIM NGO SOKONG SAIFOOL




LEBIH 15 NGO KECAM ANWAR 901
- meloya

Lebih 5,000 ahli daripada lebih 15 buah pertubuhan bukan kerajaan (NGO) akan berkumpul di pekarangan Mahkamah Tinggi Jalan Duta di sini bagi mengecam perhimpunan 'Kempen Bebaskan Anwar 901', pada Isnin ini.

Penasihat Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM), Tunku Azwil Tunku Abdul Razak berkata, selaku penganjur, PPIM dan Pertubuhan Permuafakatan Majlis Ayahanda Malaysia (Permas) akan hadir di tempat dan masa yang sama sekiranya perhimpunan haram itu diteruskan.

"Tujuan kita adalah untuk memberitahu penyokong Anwar bahawa mereka juga bakal berdepan dengan sekumpulan rakyat yang mahu mempertahankan keamanan dan kesejahteraan negara.

"Gerakan ini bukan gerakan politik tertentu tetapi perhimpunan ahli-ahli dari pelbagai pertubuhan yang mahu mempertahankan kedaulatan dan sistem kehakiman negara,'' katanya pada sidang akhbar di sini hari ini.

ISNIN YANG HEBAT

ini cukup hebat
ini cukup gempaq
dari laporan berita pakatan akan hantar 100,000
dari berita ini 5,000 ahli ngo ini akan turun
dari berita 10, ribu penyokong braheng akan turun


ini belum ambil kira
tim silat cekak
tim silat goncang
tim silat pulut
tim silat gharaib
dan tim silat chak wow
dan tim silat pancut


hebat!
ini kehebatan jalan raya
bila ada rancangan pakatan nak turun ke jalan raya
ada yang lain mahu mengikut
ini perkembangan sehat

berdemonstrasi telah menjadi budaya kita
frus menonggeng madey anak pandy kutty
kah kah kah



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

NGO NGOK nak mempertahan kedaulatan dan sistem perundangan kepala butuh korang la.... dah undang yg dok ada semua habih rosak tak adil langsung... menteri rasuah curi duit juta2 penjara setahun.... rakyat biasa curi ratus2 jer penjara 2 tahun.

Adil ka macam ni.... hampa NGO semua ni dah kena ayaq kangkang ROMAH & NAJIB tu yang tak tau mana ssatu adil mana satu kejam.... khaak ptuuiihhh...

Tanpa Nama berkata...

banyak tul NGO tak berdaftar nih hahaha.. :D

TTR 901 geng saifool?
haha kalau macam tu kemungkinan

TTR 901 ni..

Team Telur Rosmah
Tiga T Rside
Team Tukang Rodok

Tanpa Nama berkata...

bro, molotov, parang panjang, parang pendek, keris, baju demo, mancis api, c4, semua saya dah letak kat dalam tandas, masjid, surau, tepi parit, celah pokok bunga. banyak dah saya supply utk demonstran aman guna nanti.

buletin terutama : pihak polis telah menemui senjata yg disorokkan dan dipercayai akan digunakan oleh peserta demonstrasi bebaskan anwar. "pihak kami sedang mengambil kesan cap jari. dan kami percaya dalang cuba mencetuskan huru hara dalam negara dan menjatuhkan kerajaan. sila tunggu laporan cap jari 500 tahun dari sekarang"

macam tu lah kisah unipom biru malaya. hebat gile, tapi cap jari sampai hari nie xdak jumpa. butoh la. tang air mani cepat sungguh jumpa.

Tanpa Nama berkata...

gerenti meriah beb!
niaga air kotak sama beger untung ni!