Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 20 Januari 2012

MAT KEMARUK KUASA - TAMBAH GILA LAGI



INI BUKAN MB KEDAH




AMAN CENTRAL TETAP DITERUSKAN - berita hairan


ALOR SETAR: Kerajaan PAS Kedah akan meneruskan projek Aman Central berharga RM500 juta seperti yang dijadualkan, tanpa mengira sama ada keputusan mahkamah memihak kepada kerajaan negeri dan Majlis Fatwa Kedah atau sebaliknya.

Menteri Besar, Azizan Abdul Razak bagaimanapun yakin Jawatankuasa Madrasah Salihiah, Kancut yang memfailkan writ di Mahkamah Tinggi Alor Setar 9 Januari lalu untuk menghalang madrasah itu dirobohkan, akan mengubah pendirian mereka. Writ saman itu akan didengar 6 Februari ini.

“Saya fikir masalah ini akan selesai, projek mercu tanda baru bandar raya Alor Setar ini akan diteruskan. Kalau mahkamah tahan tidak boleh roboh tak apalah. Biar surau tu dok di situ. Kita akur keputusan mahkamah.

“Jika keputusan mahkamah mengendalakan projek ini, saya lawan kerana Aman Central akan memajukan Alor Setar, selain menyediakan peluang pekerjaan kepada kira-kira 2,000 orang,” katanya selepas jamuan dengan masyarakat Cina sempena sambutan Tahun Baru Cina di Dewan Sri Mentaloon di sini, semalam.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit...INI MAT KEMARUK KUASA.... kah kah kah..

kah kah kah...KELMARIN BUKAN MAIN LAGI ...IKUT HUKUM NEGARA...kah kah kah..

kah kah kah...IKUT HUKUM MAHKAMAH ... AUKU MESTI DI GUNAKAN...kah kah kah..

kah kah kah..HARI INI AKAN LANGAR MAHKAMAH PULAK...kah kah kah..

woit...INI ADALAH PENGAJARAN UNTUK KITA SEMUA... kah kah kah..

kah kah kah..BUKAN SEMUA YANG BERJANGGUT ITU KAMBING... kah kah kah..

kah kah kah..BUKAN SEMUA YANG DAHI HITAM ITU LEBAI... kah kah kah


SIAPA JANTAN INI - SILA TEKA



30 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Next GE pilih org lain. Dia ni ala2 umngok. Tak boleh pakai.

sim_2096 berkata...

sengal punya azizan

delta berkata...

TT, harap diperjelaskn sikit, bg saya, mgkin ade kebaikkan dr satu side, mungkin yg laen bg org laen...harap diperjelaskan

Tanpa Nama berkata...

harap tt turun dan tanya orang kedah

Tanpa Nama berkata...

kominis..kominis memang benci kalau ada bau Islam.

Woit!! Mao Tse Tung apa khabar... Stalin pe kabo....

Tanpa Nama berkata...

Kahkahlah..belajar kitab buat penat saja.. Terpekik terlolong nakkan hudud.. Akhirnya Quran dia buat lapik punggung jer.. Tak tau la berak nanti pun dia gabuih pungkok gak ke haper.. Tak tau la TT..

Sokong punya sokong silap haribulan sama mcm gerombolan gak..

anti kapitalis berkata...

kahkah teruk betul mb kedah ni. nak lawan sanusi junid tanam padi atas bumbung.kahkah.

kalbunUMNO berkata...

kah kah kah!
tanpa hujan tanpa ribut,
tiba-tiba lahir pula seorang Ah San Alee di Kedah.

Tanpa Nama berkata...

Sy hy nk maklumkan projek itu sekurang-kurangnya dpt ganti bangunan Tunku Yaacob yg terbengkalai yg mnjd sarang dadah dan menyemakkan mata memandang

Tanpa Nama berkata...

hang ni biaq betol
BN mmg tak betol
takkan MB Kedah pun tak betol
betol madrasah ada nilai sejarah, tapi tak sampai nak jadi berhala pula. sampai waktu, demi pembangunan rakyat Kedah, bangunan bersejarah terpaksa dirobohkan.
TT hang jgn kutuk lebih2. BN byk lagi tak betol tuuu
kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Sedikit info....

http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=News&file=article&sid=4514

Tanpa Nama berkata...

kapitalis tak kenal agama & bangsa. sapa yang tak tau apa itu kapitalis sila baca buku ke apa ke belajar apa itu kapitalis.selamat dtg ke negeri kedah darul kapitalis islam. yang ke 2 di malaysia. yang pertama kelantan bandaraya islam kapitalis.
lepas ni ramai le bantai tt, ckp ko xada akidah etc..
mari kita tgk ramai mana yg bengong dan banggang..

Tanpa Nama berkata...

selain sek pol dan eegi, siapakah org yang paling gumbira dengan kes rayuan liwat 2 (liwat 3)?? Cuba teka.

aku rasa:
asang elly
mat bisul
mat pendek2

kepala b.... berkata...

memang pahit nak telan kalau sesuatu keburukan yang ditonjolkan...
bro TT, aku kerja ngan salah satu GLC di kedah nie...
memang matlamat utama company adalah keuntungan...bagi aku takde bezanya dgn company2 dlm UMNO nie..
kapitalis memang tak mengenal agama, bangsa dan kepala konek..
Sapa2 yg kerja dgn GLC, kalau ckp TT dan aku nie salah...aku rela kena tido ngan rosmah..kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Menteri besar parti pas utk org umno kerja dgn cukong gaji rakyat bayar....jaga hati bn makan hati pelajar...
Baguih dok ada!

Tanpa Nama berkata...

Kat Kedah ni pelik sikit. Umno ka, pas ka,kalau depa pegang kuasa sama saja. Yang susah tu susah jugalah. Bangunan tunku yaakob tu lama dah, projek kroni yang terbengkalai, nampak macam bangkai anjing kurap kat tengah2 bandar alor setar ni. umno memang tak ambik tau dah pasal bangunan ni dulu. Tiba2 bila pas nak pomen bagi boleh pakai, depa malulah, sebab projek depa dulu. Tiba2 umno ni jadi terlebih alim pulak.
Dulu masa umno pegang kuasa, air jkr yang uruskan. La ni bila pas pegang kuasa, syarikat kroni umno pulak yang uruskan. Tak hairanlah kalau Pas kedah sokong auku. Mana yang depa boleh guna untuk cantas orang yang lawan depa, depa akan guna. Umno & pas di kedah ni sama saja= melayu. Melayu memang tak boleh tengok melayu lain naik. Kira nak cantas saja.

Tanpa Nama berkata...

Salam...

I'm the 1st, yes...

Gambaq yg last tu tt kot...

Kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

Salam Pak TT...

Rasa pelik pulak Pak TT buat komen tanpa buat research...

Setahu saya mahkamah belum tahan itu projek...

Tang mana pulak yg kata MB Kedah langgar mahkamah?

Pelik kan?

neo berkata...

celaka kau anak h***m, kau menyamakan lambang LUCIFER, dengan janggut sunah, kritik biar berpada2, jgn sampai tergelincir akidah. kau liberal melampau! dulu aku respect kau, but not anymore! you can GTH!!!!

Shahrizal Merican berkata...

Saya sangat setuju dengan Tukar Tiub bahawasanya "BUKAN SEMUA YANG BERJANGGUT ITU KAMBING."

Mengapakah kebaikan seseorang itu dinilai dengan samada dia fasih bertutur bahasa Arab atau tidak?

Tengok Shahrizat. Dia tak makan babi, bertelekung dan selalu ke Mekah. Adakah dia boleh dipercayai daripada Lim Guan Eng hanya kerana dia beragama Islam?

Jadi kesimpulannya agama seseorang tidak dapat menentukan kebaikan seseorang itu. Memang macam Tukar Tiub selalu tulis, "di negara kafir yang makan babi, ...."

Tanpa Nama berkata...

hati2 dgn orang alim yg pakai kot dan tie......hehe

underBear berkata...

Stuju!

serenity9260 berkata...

teruknye datuk skang ni,huhuhu

LOL Aje : Selepas Cap Jari, Cap Punggung Pun Ada

Tanpa Nama berkata...

tak ada nilai pemerintahan islam...
pemerintah kejar dunia....
sial....

Tanpa Nama berkata...

Saya tahu pasal gambaq tu...aaa Zul Janggut...bukan Datuk Zul Janggut!

Tanpa Nama berkata...

Salam Pak TT...

kah kah kah...

mula-mula pak tt malas study...

pastu pak tt malas wat reserch...

hari ni malas update ulasan...

kah kah kah...

Jutawan Internet berkata...

bodoh punya Hisyamuddin.. patut laa kepala penuh dengan Maxis

Azizan kata lawan guna mahkamah laa pulak.. ikut undang2

Nampak sangat la ko ni Maxis.. tarak agama

Patut hang guna otak apa yg Azizan buat tu.. betul ke tidak..

Selagi AUKU tidak dimansuhkan di peringkat Pengajian tinggi, semua peraturan U dan KU tertakluk dibawahnya.. kalau nak AUKU lenyap kena lenyapkan dulu yg menggubal AUKU tu.. ada paham ke atau lu mau jadi hero mahasiswa.. kadang2 dah jadi mahasiswa ni kita kena perlu cerdik.. jangan jadi bangang serupa budak tarak sekolah.

Zaman lu Hishamuddin dah berlalu dahh..

Sudah2 la jadi pengikut maxis tu.. sebab maxis itu termasuk 71 daripada 72 golongan yg terkeluar drp Islam.. Umur yg masih bersisa ni Hishamuddin, lu guna untuk tidak terkeluar daripada golongan yg diteriam Nabi sebagai umatnya

Tanpa Nama berkata...

Salam...

kah kah kah...

apa lu orang ingat pak tt and the gang saja-saja buat blog ni...

'mereka' buat blog ni mestila ada agendanya...

mestilah juga ada penajanya...

dia mungkin dilihat sebagai hardcore pkr...

sebenarnya dia 'parasit' je kat dalam pkr ni...

hakikatnya dia hardcore sosialis...

dah tentula agendanya negara sosialis...

lawan negara sosialis mestilah negara berkebajikan...

tu pun tak faham-faham lagi...

kah kah kah...

jangan marah pak tt...

nanti kena jual...

kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

salam tanpa nama 20 Januari 2012 9:26 PTG...

siapa yang "belajar kitab buat penat saja"...

siapa yang "Terpekik terlolong nakkan hudud.. Akhirnya Quran dia buat lapik punggung jer"...

ini la contoh typical melayu yang buruk...

serkap jarang bila membuat tuduhan...

ramai penyokong pak tt rupanya typical melayu begini...

konon malu nak mengaku melayu...

piirah...

apasal tak boleh roboh "bangunan bersejarah" tu...

kata sejarah tipu...

kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

TT, ko bukan org kedah, jgn nak memandai pulak,,,jgn nak tunjuk hebat dengan andaian mengHARAM JADAHkan org lain. Apa punya blogger bangang, Ko dah nak jd blogger UMNgOk ke?