Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 1 Februari 2012

ADA LAGI - BERSATU PADU - APA PUNYA TUUUR!




INI PEMIMPIN MELAYU?





BIMBANG MELAYU BERPECAH - meloya

KUALA LUMPUR 31 Jan. - Peringatan Tengku Panglima di Raja Selangor, Tengku Sulaiman Salahuddin Abdul Aziz Shah supaya negeri itu tidak dikuasai pihak luar harus dinilai sebagai kebimbangan beliau terhadap perpecahan dalam kalangan orang Melayu ketika ini.

Justeru, Setiausaha Gabungan NGO Malaysia (GNM), Mohd. Jurit Ramli menegaskan, orang Melayu terutamanya anak negeri Selangor perlu mengambil pengajaran teguran itu demi memastikan Melayu kekal bersatu padu.

‘‘Saya melihat teguran yang ditujukan penuh berlapik itu lahir daripada kebimbangan Tengku Sulaiman sekiranya Selangor jatuh kepada orang luar yang tidak tahu asal-usul negeri tersebut.

‘‘Dalam keadaan itu, tidak mustahil hak-hak keistimewaan orang Melayu, adat dan budaya kehidupan orang Melayu yang tinggi tata-susilanya serta institusi raja-raja Melayu tidak lagi dihormati,” katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... TAK FAHAM FAHAM LAGI.... kah kah kah..

kah kah kah..MACAM MANA NAK BAGI FAHAM?.... kah kah kah..

woit...MEMANG NIAT DAN CITA CITA RAKYAT NAK PECAH KAN MELAYU... kah kah kah..

woit.. MEMANG NAK PECAH KAN MELAYU DALAM UNITED MALAY NATIONAL ORGANISATION.... kah kah kah..

kah kah kah.... NAK BAGI MEREKA SEDAR...kah kah kah..

kah kah kah.... GEROMBOLAN TELAH DI TAWAN OLEH EEE.... kah kah kah

woit... MEMANG ADA NIAT NAK TANGKAP PEMIMPIN EEE YANG MENGAKU MELAYU...kah kah kah...

woit... FAHAM TAK?.... kah kah kah..

kah kah kah...YA AMPOOON.... BANGANG MACAM TELOOO.... kah kah kah






NOTA:
ya ampooon free loader
carilaaa kerja
tak ada duit kutip botol kosong
ya amppoooon buat laaa kerja
apa yang patut









10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tak ada ke article yang nak rembat azizan?
tak ada lagi ke aricle nak tibai azizan?
bila kita tibai si munafik ni, Allah akan bagi pahala lebih...
kah...kah...kah...

article mamat hitam pekat ni tak boleh buat apa dah....
beli cat warna sawa matang simbah je...
baru muncul melayu tulin..
mamak haramjadah
kah...kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

bro tt... baca dan link kan utk org yang selalu berkunjung boleh baca jgk...

http://mahaguru58.blogspot.com/2011/12/bila-ketua2-agama-islam-engkar-perintah.html

tq bro

Tanpa Nama berkata...

...JATI......ngo ni bukan saje-saje ujud...melainkan ada hantu kat belakangnya. Awal lagi si hassan ni dah sebut halatuju ngo ni berfokus melayu agama dan raja. Tu yang ada anak raja linggam mula besuara tu. Tak lama lagi tengok le makin ramai le anok2 raja linggam yang besuara nyokong pasal kesatuan melayu. Sat lagi anok raja linggam perak pun akan besuara juga dan diikuti rajalinggam-rajalinggam lain. Dia punya taget keahlian bukan takat individu tapi gabungan ngo lain. Nampak macam lekeh...tapi awas pada PR ni adalah pemecah undi Melayu yang dalam bentuk bara...yang kalu dibiarkan akan jadi ungun api. Tapi iyalah kalu dalam PR pun tak renti2 petik lighter,musuh bagi gas pulak....kadang2 bangang jugak puak2 dalam PR ni. Cita2 nak tuju P/Jaya...buat le sungguh2... tapi suka cetus isu bodoh....bagi peluru kat musuh.

Tanpa Nama berkata...

Penyakit Bodoh semacam eee ini memang tiada ubat boleh di-ubati !

“Members may escape a conviction for bribery but not escape the political fallout.”
Larry Noble quotes


eee yg bodoh susah nak faham keperluan RAKYAT !

Kah.....kah...kah..........

.

Tanpa Nama berkata...

persatuan kayu jati malaysia
kahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

TT,
hang jgn bubuh lagi gambar si sial ni

yes berkata...

Yang mana satu pilihan hati?
Perkasa.Jati.Teras.

Atau boleh pinang semuanya,tiga tiga ni rela di madukan.

Tanpa Nama berkata...

TT,
Nama setiausaha pon mcm *urit, dia tak de nama lain yang sedap sikit ke?

Anonymous Nostradamus berkata...

siapa mohd burit ramli? wakakakakakaka

Batu Tepi Jalan berkata...

Bersihkan Umno dari sebarang mamak! Hahahahahaha

http://batutepijalan.blogspot.com/2012/02/selepas-nfc-mungkinkah-rossington-pula.html