Sabtu, 4 Februari 2012

PATI KITO DAH JADI PATI DEN




YANG MANA ADIK MANA ABANG?







KITA KEDAH MAHU KERJASAMA DENGAN HASAN ALI
- mkini

Daripada membubarkan Parti Kesejahteraan Insan Tanah Air (KITA), pengerusi parti itu di Kedah, Zamil Ibrahim berkata adalah lebih baik bagi mereka bekerjasama dengan pergerakan “kuasa ketiga” yang diterajui Datuk Hasan Ali yang dipecat dari PAS, baru-baru ini.

Katanya, pilihan bersatu dengan NGO baru, JATI yang ditubuhkan bekas pesuruhjaya PAS Selangor itu, lebih logik daripada menyokong Pakatan Rakyat.
"Kita perlu berdialog dengan Hasan, kuasa ketiga yang baru, dan bukannya membubarkan parti itu.

"Ia adalah pendirian non-partisan yang telah menarik ramai ahli dan beberapa kenyataan saya yang mesra BN tidak bermakna saya sokong BN. Sebaliknya, saya puji mereka kerana membuat keputusan yang baik," kata Zamil.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...INI HEBAT... INI TERHEBAT... kah kah kah..

kah kah kah...MULA MULA NAMANYA PARTI KITA.... kah kah kah..

kah kah kah..LOPEH TU DIO JADI PATI DEN DI ROMBAO.. kah kah kah..

kah kah kah...SESUDAH ITU JADI PATI ESE DI PILAH.... kah kah ka

kah kah kah.... JADI PATI KAWE DI KUANTAN...kah kah kah..

kah kah kah...JADI PATI AMBO DI KOTA BAHRU... kah kah kah..

kah kah kah...JADI PARTI KOI DI TEMERLOH... kah ah kah...

kah kah kah...AKHIRNYA JADI PAHTI – PARTI HASAN TEMBERANG ALI...... kah kah ka

kah kah kah... BERJUANG UNTUK RAJA MELAYU DAN ISLAM... kah kah kah...





NOTA:berjuang untuk raja melayu
yang kelentong orang islam
atau berjuang untuk rajan islam
yang kelentong orang melayu
kah kah kah


14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

belum habis lagi...akhirnya jadi parti untuk PATI saudara baru warganegara KITA
kahkahkah

Hassan Ibrahim Ali berkata...

Berjuang untuk ketuhanan Rajah Gopal bermakna berjuang untuk FREE LOADERS makan free berak cangkung.

Bodoh betul gang-gang Hassan Ali ini. Patutlah nak berjuang untuk ketuanan Melayu. Mereka ini suka mengampu Rajah Gopal sebab gilakan pangkat Datuk, Tan Sri, dan Tun. Bila dapat gelaran dari Rajah Gopal, maka mereka ini dapat makan free macam Rajah Gopal. Patutlah mereka ini nak pertahankan Ketuanan Melayu sebab malas nak kerja dan tak bayar cukai. Mereka ini hanya tahu nak habiskan duit cukai yang disumbangkan oleh rakyat Malaysia yang rajin bekerja dan berusaha.

Orang-orang macam Hassan Ali ini malas nak bekerja. Mereka ini hanya tahu cakap pasal agama dan berbalah & bergaduh pasal agama. Pakar Motivasi konon tetapi tidak ada ilmu yang tulen yang boleh memberi manafaat kepada rakyat Malaysia. Mereka ini sebenarnya sibuk nak jaga tepi kain orang lain macam pekerja-pekerja JAIS. Mereka suka mengintai apa orang lain buat. Mereka nak paksa semua orang jadi macam mereka - pakai songkok tinggi, serban, simpan janggut kambing, bertutur bahasa Arab, dan sebagainya.

Tetapi dapatkah mereka ini memberi perkerjaan kepada rakyat Malaysia?

Rakyat Malaysia perlukan kerja untuk menyara anak dan ibu bapa yang sudah tua bukannya pakar motivasi yang hanya tahu berbahasa Arab dan cari gaduh pasal agama.

Mana lebih penting? Taukeh-taukeh yang memberi pekerjaan kepada anak-anak Melayu atau Pakar Motivasi macam Hassan Ali yang kepakarannya hanyalah pasal bergaduh tentang agama?

Tanpa Nama berkata...

elok la hasan ali berjuang untuk raja melayu...raja melayu mana yg boleh diperjuangkan? UMNO pun berjuang untuk raja melayu...raja melayu dlm keadaan teruk sangatkah sampai perlu diperjuangkan? apa yg UMNO buat selama ini untuk mengukuhkan kedudukan raja melayu? kalau sampai sekarang UMNO kena berjuang untuk raja melayu, itu bermakan UMNO gagal menjalankan tugasnya selama 54 tahun.

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

mungkinkah hasan ali akan menjadi pedana mentri?

kampong lad berkata...

Kick In The Ass = kita

sebelum merdeka rajagopal tonggek kat british, lepas tu buat wasiat. masa che det pulak, dia tutoh rajagopal. samada islam atau melayu tetap kena kelentong dgn maharaja najib al-hajex. padan muka hampa semua.

Tanpa Nama berkata...

gambar mok dan pok tu..macam ada tali persaudaraan. bahagian hidung dan bontot

Tanpa Nama berkata...

Buaya dan biawak, sebab muka pun persamaan.

Tanpa Nama berkata...

KAH.. KAH.. KAH... WOIT TT! POWER2! LAWAK OITTTT.... KAH.. KAH.. KAH...

rakyat negeri pasola berkata...

perdana menteri pulau ketam kahkah

Tanpa Nama berkata...

Lebih baik tubuh pati Tupperware,kumpul orang buat ceramah tentang kebaikan guna tupperware.Boleh masuk dalam mikrowave masak maggie mee dalam masa 2 minit.Atau tubuh PATI,boleh tolong buat kerja pemutihan 6P,Bangla,Indon,Nepal,dan lain-lain.

Tanpa Nama berkata...

Lebih baik tubuh pati Tupperware,kumpul orang buat ceramah tentang kebaikan guna tupperware.Boleh masuk dalam mikrowave masak maggie mee dalam masa 2 minit.Atau tubuh PATI,boleh tolong buat kerja pemutihan 6P,Bangla,Indon,Nepal,dan lain-lain.

Tanpa Nama berkata...

Woit korang semua bangang bangang Melayu. Kenapa la korang ni bangang sangat. Hasan Ali pejuangkan Raja Raja Melayu apasal korang semua sebok. Itu cara dia cari makan. Korang boleh le, rajin-rajin belaka. Hasan Ali ni lain sikit. Mampuslah korang bangang bangang semua ... BANGANG.

Tanpa Nama berkata...

Wa setuju sama lu 100% hasan ibrahim ali.. Tumbang bn dan perasit negara.

ulamamakkuty berkata...

DHA sokong parti lubang jubur, sebab tu dia cakap dari lubang jubur kerna otak dia jubur, jadi jgn hiraukan dia.