Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 22 April 2012

BERSEDIA UNTUK TURUN KE DATARAN MERDEKA



SIAP SEDIA - BERSIAP DAN BERSEDIA







LAGI KES TIPU PILIHANRAYA
..820 kes di mana terdapat lebih daripada 100 pengundi yang menetap di alamat yang sama. "Selain itu, kami mendapati 1,259 kes di mana antara 51-100 pengundi tinggal di alamat yang sama, 3,254 kes di mana terdapat antara 21-50 pengundi tinggal di alamat sama, dan 6,002 kes yang melibatkan antara 11 hingga 20 pengundi di rumah sama.

"Tempat-tempat ini termasuk kem tentera," katanya kepada Malaysiakini. ...

woit... GEROMBOLAN HANYA PERLU 9 KERUSI UNTUK RAMPAS SELANGOR... kah kah kah.. kah kah kah...

9 KERUSI INI MAJORTI BAWAH 2000 ************************ 9kerusi X 2,000undi/kerusi = 18,000undi diperlukan jika 5% dari setiap kes hasil audit mimos tu terletak di dun2 berkaitan dalam selangor, maka: 5/100 X 820alamat X 100undi/alamat = 4,100undi 5/100 X 1,259alamat X 75undi/alamat = 4,721undi 5/100 X 3,254alamat X 35undi/alamat = 5,694undi 5/100 X 6,002alamat X 15undi/alamat = 4,501undi jumlah undi lahanat = 19,016undi!!! siap.

settled. kow tim. maka tak merdeka lagi lah kita!!! - average joe- klakka-la.blogspot: SELAMAT MERDEKA 2
By average joe on KE JALAN RAYA KERNA MAHU PILIHAN RAYA on 2/16/12



INI RAMAINYA KITA KE DATARAN MERDEKA



5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mengapa dalam risalah BERSIH yang diedarkan ,sebagai salah seorang penganjur gambar Hisham tiada..... muskyil....apakah Hisham tak sepopular Mat Sabu atau kacak seperti Chegu Bard untuk disertakan... ?Ataupun muka saudara Hisham ni pembawa sial....tak bawa rezeki?

Tanpa Nama berkata...

1. baju n seluar n spenda
2. khemah n brg2 mandian
3. kasut sukan, slipar xdigalakkan
4. penutup mulut, respirator, goggle
5. segala senjata, bom, molotov coctail jgn bwk waima pemotong kuku pun. tu sume mainan polis, kita rakyat jgn main benda2 tu, bahaya. mercun pun jgn.
6. air minum bwk lebih.

dah siap pack beg, 2gu hari perjalanan.
sabtu kita duduk di dataran, xpayah artis jerit2, xpayah 2gu pm laung merdeka.

kalo budak punk 2 beradik yg dok tgk bola kat stadium kuching ada dtg, duduk dgn dia. sbb fru takut dgn 2 beradik tu. kahkahkah.

Betul ke SPR & Gomen Tipu PRU? berkata...

aku tambah lagi...lepas tgk malaysiakini TV (sila tgk sendiri)...pemimpin Bersih mengesahkan:

1)Kerajaan pemerintah BN & SPR telah meluluskan 8 pindaan AKTA KESALAHAN PILIHANRAYA 1954 pada 19/4/201212tgh malam- 1 pagi di mana tidak diketahui berapa ramai ahli parlimen yg hadir dan kebanyakan ahli parlimen pembangkang, wartawan apatah lagi rakyat langsung tidak tahu kerana pindaan tersebut langsung xdiulas dalam akhbar+media arus perdana..

2)Section 11C telah dibuang semua maka poster, bahan2 cetak kempen tidak perlu ada butir siapa yg mencetak & menghasilkan maka bolehla fitnah, bahan2 perkauman dan lucah dicetak digantung sewenang2nya oleh sesiapa saja tanpa perlu dipertanggungjawabkan

3) Section 14.1A ditukar dgn clause penambahan kuasa mutlak SPR menetapkan masa bila agen calon bertanding boleh masuk periksa kiraan undi, maka senangla masuk tong undi pos dan undi hantu dulu sebelum wakil pemerhati calon bertanding dibenar masuk ke bilik kiraan

4) Section 26-1E telah dihapuskan maka hanya SPR saja dibenar check siapa layak mengundi, pekerja pondok panas parti politik bertanding tidak lagi diberi kebenaran periksa daftar pengundi-maka xbolehla detect pengundi tipu & pengundi berulang kali

5)jarak zon berkecuali ditambah dari 15m kepada 100m oleh itu org ramai dan wakil calon bertanding xbolehla lihat proses check pengundi tipu ke x dan proses tanda dakwat hitam, jarak jauh senang penipuan SPR dilaksanakan

6)Section 26A dihapuskan semuanya maka pondok panas tidak lagi dibenarkan dibina oleh parti politik yg bertanding, maka lagi senang SPR jalankan penipuan tanpa pemantauan parti politik

7)Hanya 8 sahaja pekerja di dalam bilik kiraan undi yg besar menyukarkan pemantauan salah kira undi dilakukan agen dilantik calon parti politik tambahan pula agen dilantik parti politik hanya boleh masuk pada masa SPR benarkan...

dah baca di atas?...apa lagi mmg kene Bersih 3.0...duduk bantah....SPR bersekongkol dgn BN dan UMNO untuk menipu pilihanraya...keji tul

Tanpa Nama berkata...

Kalau di Selangor, Kota Damansara akan jatuh kepada BN. ADUn xbuat kerja. Banyak isu dihighlightkan bro Mazidul Akmal, satu pun xdak response ADUN. Bob Kuman sakit, tak nampak batang hidung ADUN. Nampaklah batang hiduang Ustaz Hadi, orang UMNO, ADUN Parti Sosialis? HArammm

Takat tendang BN ja tak guna, ADUN yang menang kena buat kerja jugak

Tanpa Nama berkata...

lawaknye ko nie, seorg artis sakit nk pemimpin lawat ke? Tinggi ke martabat artis? Sory bro, tu semua modus operandi bn je, buat sesuatu benda nk tunjuk satu dunia benda yg dia buat..