Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 26 April 2012

SILA IKUTI ARAHAN ARAHAN INI




SILA BACA - SILA KLIK UNTUK BESARKAN


bakal demonstran
sila baca arahan ini
sila baca dan ingat apa yang telah di baca

ini penting untuk kebaikan sama


NOTA:
dari maklumat yang diterima
pagi ini rombongan dari pantai timur
akan sampai - mereka datang dengan keretapi
mereka datang lebih awal


KLIK UNTUK BESARKAN IMEJ










8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mai sini aku nak ulas sikit tentang Bersih 3.0 nie. Aku nie kerja berjaja. Falsafah yang aku pegang dalam profesyen ini ialah "di mana berkumpulnya orang di situ berkumpulnya wang"

Simple je, kalau satu orang dalam poket ada RM1.00 x 10,000 orang = RM10 ribu. Kalau 500 ribu orang agak-agak berapa? Setengah juta beb!!! Kita peniaga tulen ma. Tapi orang UMNO bodoh tak tau. Sebab tu dapat RM250 juta tapi meniaga lingkup!!!

Peniaga tulen tak takut Bersih 3.00. Sebab dalam poket para demonstran ada rezki para penjaja macam aku. Sudah tentu ada yang nak beli air, gula-gula atau cokelat. Kesimpulannya turunlah kalian ke himpunan Bersih 3.0

Tanpa Nama berkata...

Nieee...semejid india ka nagara ?? Konpius2

Tanpa Nama berkata...

Bro TT,

masukkan video klip ni - 709 - This Is Our Land:

http://www.youtube.com/watch?v=iAW3BLn7E2c

ini video klip bersih 2.0 terbaek! paling mantop! paling menyengat! lagi cun dari neelofa! gerenti bernafsu nak turun bersih 3.0 lepas tengok video klip ni!

salut buat kiangalaxy2 kerana membikin video klip yang meremang bulu roma, menaik semangat juang dan menyemarak nafsu melawan! lagi hot dari neelofa!

Tanpa Nama berkata...

Salam Tuan,

Ini pak ustaz UMNO kalau cakap, macam Islam merekalah paling hebat di dunia, mengalahkan Pusat Islam Amerika, Pusat Islam UK, pusat Islam di Arab Saudi, Pusat islam Australia, Pusat Islam Mesir, China dll.

Walhal, disebalik mendabik dada mereka itu, mereka sudah lari dari mesej Quran sebenarnya.

Contoh : Rasuah, kroni-kroni, membazir negara wang rakyat dll. Mana mereka? Senyap beruk.

Kita harap Bersih 3.0, bukan hanya anak muda, tapi juga semua agama seperti Islam, sami Buddha, paderi Kristian, dll, turut di barisan hadapan untuk menentang LANUN UMNO/BN yang sudah juah dari etika kemanusiaan dan ajaran Quran sebenarnya.

Ayuh Pak Imam, Sami, paderi berdiri teguh dibarisan hadapan untuk sama-sama berdoa ketika dalam perjalanan dan ketika di dataran merdeka nanti.

INgat UMNO/BN : Doa orang yang dianiaya sangat mujarab.

Tuhan tidak kitra siapa dia Melayukah, Cinakah, Hindukah TUhan Maha Adil.

Tanpa Nama berkata...

Niee...semejid nagara ka india ?? Sudah konpius

Tanpa Nama berkata...

Biasa la.. nak jadikan alasan.. macam-macam alasan ada meniaga rugi la.. Jammed la apa la etc.. padahal nak kata rugi jammed Kl tuh setiap hari orang rugi dan jammed.. :D

draracle berkata...

aku dari shah alam dan kawan2 akan ke KL naik basikal hehehe.

...jumpaa disanaaaaa

Tanpa Nama berkata...

bro, cuba ulas skit pasal benda ni....

UNDANG-UNDANG KECIL DATARAN MERDEKA
Federal Subsidiary Legislation
Local Gevernment Act 1976 (Act 171)
Local Gevernment (Datran Merdeka) By Laws 1992.

By-Law 4.
Offences. No person shall, unless approved by the Commissioner in writing, in the Dataran Merdeka-
(a) eat any food, drink or smoke any cigarette, cigar or any tobacco;
(b) cut, remove, damage, pluck any leaf, branch, flower or seed of any plant or tree;
(c) cut, uproot, dig, remove or damage any plant, tree or grass; (d) excavate or remove any earth;
(e) climb any tree or structure;
(f) dirty, deface, make alteration to, displace or damage any structure;
(g) nail, tie, bind, chain, draw, scribble, paint, spray, mark, affix, inscribe, display, place or hang anything on any tree, plant or structure;
(h) walk over, step or stand on any planting bed or shrubbery;
(i) enter or climb the hundred metre flag pole;
(j) ride, drive, pull or push any vehicle whether mechanically propelled or otherwise or slide with a skate;
(k) contaminate or pollute the water in any fountain;
(l) deface or remove any notice displayed by the Commissioner; (m) spit, urine or defecate;
(n) displace, make any alteration to, remove, deface or tamper with anything displayed, exhibit, affixed, hung, placed, constructed or set up by the Commissioner;
(o) erect any tent, booth, shed or other structure;
(p) drop, throw, deposit, place or leave anything whatsoever;
(q) kindle any fire or any fireworks or crackers;
(r) lie down or sleep in any part of Dataran Merdeka; or
(s) allow any animal which is under his control to enter or remain in any part of Dataran Merdeka.

By-Law 6.
No entry at certain hours. No person shall remain in the Dataran Merdeka between 1 a.m. and 6 a.m.

By-Law 8.
Prohibition against holding assembly, etc. without permit. No person shall unless exempted, hold any public address, demonstration, assembly, meeting, gathering or any other activity in the Dataran Merdeka without a permit from the Commissioner.

By-Law 15.
Penalty. Any person who contravenes any of the provisions of these By-laws shall be guilty of an offence and shall on conviction be liable to a fine not exceeding two thousand ringgit or a term of imprisonment not exceeding one year or to both.