Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 20 Mei 2012

APA MAKNANYA BERITA INI?




APA DAN KENAPA REMPUH?




LIMA ANGGOTA POLIS CEDERA, KERETA REMPUH PAGAR KEDIAMAN RASMI PM - mStar

KUALA LUMPUR: Lima anggota polis cedera apabila kereta yang mereka naiki merempuh pagar kediaman rasmi Perdana Menteri di Putrajaya, awal pagi Sabtu.

Ketua Polis Kuala Lumpur, Mohmad Salleh berkata, kelima-lima mangsa yang berusia di antara 20 dan 22 tahun dan bertugas di ibu pejabat polis Shah Alam menerima rawatan di Hospital Putrajaya sebelum salah seorang daripada mereka dibenarkan keluar wad.

Mohmad berkata, kelima-lima anggota polis itu tidak bertugas semasa kejadian yang berlaku kira-kira pukul 4 pagi.

Katanya, siasatan terperinci akan dilakukan bagi mengenal pasti punca kemalangan.

Beliau berkata, kereta tersebut merupakan milik seorang anggota polis yang terlibat dalam kemalangan itu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


woit...APA MAKNANYA BERITA INI?.... kah kah kah...

kah kah kah...INI BERITA PELIK.... kah kah kah...

kah kah kah...BANYAK SOALAN TIMBUL.... kah kah kah..

kah kah kah...PASAL APA POLIS INI REMPOH PAGAR...kah kah kah...

kah kah kah...INI KAWASAN LARANGAN.... kah kah kah...

kah kah kah... APAKAH POLIS INI JUGA IKUT ARAHAN AZMIN ALI... kah kah kah..

kah kah kah... MACAM REMPUH DATARAN MERDEKA YANG JUGA KAWASAN LARANGAN... kah kah kah..

kah kah akh...ATAU BARU LEPAS MINUM WHISKI.... kah kah kah...

kash kh kah... ATAU RINDU NAK CIUM BULU KETIAK BIK MAMA.... kah kah kah


layari radio bangsar utama untuk musik punk rock:





16 ulasan:

jai berkata...

Kiwak tul powlis2 nih.

Bulu ketiak bik momma pun stim ke???

Kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

Ada orang gian suruh tunjuk aksi macam hero puak-puak tu buat rempuhan terhadap 4 peserta Bersih 3.0 di depan Sogo. Sayang tiada peserta Bersih 3.0 di hadapan mahligai, kalau tak boleh buat cerita seram di muka hadapan UNTUT-SAN 'PDRM: Memang kotor dan berbau bangkai tapi sentiasa nampak seperti bersih'

PDRM = bukan semestinya dimaksudkan Polis Di Raja Malaysia sahaja.

Tanpa Nama berkata...

Lima org nggota polis yg terlibat berusia 20-22 tahun, salah seorangnya adalah pemilik kereta itu. Ai baru kerja dah boleh miliki kereta... ini mesti 'pegawai besar bergaji mahal' ni.
Bagus ker kerja jadi polis ni, hingga boleh cepat kaya?

- Hang Ludah.

Tanpa Nama berkata...

Bro... fuyooo... camry tu....!!
Pegawai pangkat apa tu... umur baru 20-22.....fuyoi ...pakai camry tu...
tulong siasat pegawai tu...

Tanpa Nama berkata...

gila kowt

Tanpa Nama berkata...

Kemungkinan mereka terkejut kot nampak bayang Bik Mama lalu tertekan brek dan merempuh pagar rumah PM..

Maklumlah polis-polis ini masih muda belia..

agik idup agik ngelaban berkata...

gik aso ko...nyamai asai... ketulahan...sah lepas minum nie....

Tanpa Nama berkata...

nak cabut bulu cipap bik mama

NUNU berkata...

mayb masa polis lalu dpn pagar rmh PM..terdengar big mama nyayi lagu K Pop..thats why la terbabas langgar gate tu..o o....

Tanpa Nama berkata...

Allah punya kerja nak suruh bahalol-bahalol semua berfikir....

Tanpa Nama berkata...

Kereta polis terbalik di Sogo dalam perhimpunan Bersih 3.0 yang lalu sibuk mengatakan peserta perhimpunan berkelakuan ganas.... setiap hari tv3 siarkan gambar kereta polis terbalik bagi menimbulkan persepsi negatif Bersih 3.0 yang mahukan pilihanraya bersih kepada perhimpunan mencipta rusuhan.

Tiba-tiba kereta polis terbalik lagi, langgar pagar rumah PM lagi..... ahamdulilah...! Polis baik akan dapat ganjaran baik, polis jahat akan didendam sepanjang hayat.

Kalau aku ada berada ditempat kejadian, pastinya aku akan datang tengok apakah mereka semua masih hidup atau sudah mati, itu saja.

Kalau polis itu boleh bercakap dan minta tolong.... aku akan jawab "aku tidak boleh tolong, kalau aku tolong polis nanti aku juga kena belasah dengan polis.....seperti melepaskan anjing tersepit....".

hasbullah zainal berkata...

Deme ternampak hantu kopek..

Tanpa Nama berkata...

guna semiotika untuk menafsir kejadian ini,dan tanya beberapa soalan.

1)kereta ini terbalik,adakah dilanggar geruda?
2)lampu tidak pecah,adakah tidak menhentam sesuatu?
3)apa kereta ini berjalan sendiri tiada drebar?apa drebar ini batman kah tidak tahu malam siang?
4)jika pekerja sudah habis bekerja,maukah pekerja itu pergi ketempat kerja walaupun tertinggal seluar dalam?

Kucing Parsi berkata...

bukan pegawai oiii. anggota je... konstabel lans koperal. patut nya polis kena hapuskan kuarters. buang duit rakyat je. bagi macam orang lain jugak kerja. suruh diaorang menyewa

Tanpa Nama berkata...

Inilah tanda tanda dari Altantuya yang dia tunggu di depan pagar rumah mat mongol lah.

Mat mongol jaga2.......roh dia tak senang hati dan memang tak puas.

Biarlah mat mongol dan fat mama tengok Altantuya secepat mungkin.

Tanpa Nama berkata...

camry??? umoq baru 20-22...
bapak kaya!!!
mcm tak caya!!!!