Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 28 Mei 2012

LAGI PROJEK NAK TIPU MELAYU




HAMPAS PADI PUN BOLEH DIGUNA





BERSIAP HADAPI GELOMBANG KRISTIANISASI
- meloya

Semua badan-badan bukan kerajaan (NGO) Islam di negara ini perlu berada di saf hadapan bagi menghadapi gelombang kristianisasi yang sedang mengancam kehidupan umat Islam hari ini.

Hasan Ali berkata, usaha mempertahan dan menyelamatkan akidah umat Islam hari ini tidak lagi sama seperti 30 tahun lalu kerana perlu mendepani pelbagai cabaran.

Cabaran-cabaran itu, katanya ialah merelakan diri menyokong kumpulan yang terang-terang menentang Islam, liberalisme dan pluralisme agama sehingga agama Islam tidak diiktiraf sebagai agama paling benar.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit...MANA DIA VIDEO TAPE ITU?.... kah kah kah

woit... SAMUEL BECKET MENULIS TEATER WAITING FOR GODOT.... kah kah kah...

kah kah kah...HASAN ALI MENULIS TEATER MENUNGGU VIDEO TAPE MURTAD... kah kah kah..

kah kah kah... DAH 3 BULAN TUNGGU TAK SAMPAI SAMPAI...kah kah kah..

kah kah kah ...EDITING HANTAR KE HOLYWOOD KE?.... kah kah kah..

kah kah kah...PAKAI LAAA SOLAR POWER...BOLEH EDIT CEPAT... kah kah kah..

NOTA:
macam macam dibuat
semuan nak bodohkan melayu
kah kah kah


hanya rabu memainkan lagu lagu komunis:







10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hasan kalau ali
berapa filem dah keluar?
menyalak aje lebeh

ingat menyalak aje boleh habis ker isu kristianisasi??

kenapa tak jumpa pm mintak pinda undang2 ubah dasar menghalang kristianisasi???

setakat kutuk pas hang dapat ape?
dapat hapus kristianisasi ke?

bodo punya hasan kalau ali

Tanpa Nama berkata...

saya cadangkan hassan Ali buat road show kepada semua belia supaya belia2 dapat meluangkan masa untuk mendengar nasihat ustaz azhar idrus dan menghalang belia menghadiri pesta K-pop dan drift kereta. Kalau iman kuat, susahlah sikit jika ada pihak yang nak kristiankan mereka.

setakat buat roadshow nak tambah dosa, habuk pun tarak!!

errrr!!! pru 13 masuk calon mana dato'? Sungai burung ke batu caves? Elok datok jadi wakil kat batu caves. sesuai dengan datok!

tobang berkata...

Otak Hasan Ali ni betul-betul ada masalah. Mamat ni menghadapi masalah psikologi tahap kronik. Takde ke sesiapa nak hantar mangkuk ni ke hospital sakit jiwa yang terdekat.

Tanpa Nama berkata...

katanya pelakon videeo tu kena langgar lori!?

aku dok tunggu jugak, harap2 director pulak kena langgar lori. amin!

bigfish berkata...

bila umno nak ajak mu zakar rah dengan ngo jati nih, biar hasan akidah ni glamor sikit.

Tanpa Nama berkata...

Hmmm...cuba bg tau secara terang2, gelombang kristianisasi tu dlm bentuk apa? Cuba bg tau contoh2nya supaya org2 yg tdk seberapa alim mcm saya ni boleh terhindar drp gelombang tu. Saya hidup dlm masyarakat kristian, jd...adakah saya t'dedah kpd gelombang itu? Bagaimanakah rupa bentuk gelombang tu? Mcm gelombang micro ka atau serupa gelombang biru? Klu setakat rupa santa claus atau valentine day atau gereja besar...hmm...tdk gerun pon! Sa lbh gerun dgn org2 yg b'dahi hitam, b'serban & b'jambang ala2 taliban..b'cakap b'tempik2 mcm mo pi perang di Palestine (tapi tak sampai pon ke sana). Org2 mcm Pak Hassan ni tdk perlu sibuk ngan hal2 besar mcm tu. Dia gunalah ilmu yg dia ada utk bantu selesaikan masyarakat islam kita yg agak pincang dr segi sosial- isu buang anak, mat rempit, mat pit, ibu2 tunggal & segala mcm kepincangan. Saya pernah menonton sebuah dokumentari tentang kehidupan masyarakat islam di sebuah bdr di England. Imam masjid yg ditemuramah menyatakan masalah org2 islam di sana bukan berpunca drp masalah yg ditimbulkan olh masyarakat sekeliling (orang2 kistian) tp masalahnya berpunca drp diri org2 islam itu sendiri...

Tanpa Nama berkata...

Hassang ni orang sebelah timur kata: " gila ngoyang". Dipasakh oleh bini kerana mulut celupar tapi masih lagi meroyan-royan tergilakan jandanya. Tapi teknik salah tak habis2 memomokkan jandanya! Tak sapa pun nak ambik balik jantan begini?

Melayu Murtad Kerana Hassan Ali berkata...

Ramai umat Islam di Malaysia murtad bukan kerana Kristianisasi tetapi kerana terlalu ramai ulama yang bodoh lagi bangang macam Hassan Ali dan Harussani.

Mereka yang murtad ini tidak sanggup tinggal di syurga yang ramai penghuninya terdiri daripada orang-orang gila dan penjenayah macam Shahrizat, Rais Yatim, Rahim Tamby (suka budak ke)Chik, Razak Baginda, Mokhtar Hashim, Tajuddin Ramli, Muhammad Muhammad Taib, Khir Toyol, dan Gang Mamak Samseng dari Pulau Pinang, dan juga yang hutang tak nak bayar.

KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

hassang hidung kembang buat gempak lagi....
kah...kah...kah....
tak habis2 menipu.....
pakar motif basi....
kah...kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

belia kat putrajaya tu gelombang ISLAM ke?

dah takde isu tak payah nak buat dakyah lah. jaga anak dan boss kamu dulu. jaga jgn buka tv tenguk filem hollywood nanti ternampak salib meraban pulak.

CHARITY BEGINS AT HOME.

p.s lu pencen gi baik. zaman lu sudah habis. nanti lu bikin liabiliti kat bn macam katak nanti syusah. sapa syusah? hang samseng kah kah kah