Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 28 Mei 2012

DI MANA PERGINAY SI PEROGOL AMAH ITU?




TOLONG JANGAN BUAT FITNAH





HIMPUAN JUTAAN BELIA 2012 CATAT KEHADIRAN 2.4 JUTA
- meloya

PUTRAJAYA 28 Mei - Himpunan Jutaan Belia 2012 selama lima hari bermula 23 Mei hingga semalam berjaya mencatatkan kehadiran 2.4 juta orang berbanding sasaran awalnya dua juta.

Ahmad Sabri Cheek yang mengumumkannya di sini hari ini berkata, jumlah itu tidak melibatkan penyertaan belia dalam aktiviti yang diadakan jauh daripada Persiaran Perdana yang menjadi pusat sambutan himpunan. - UTUSAN MELOYA

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... INI TERBAIK... SYABAS... BEDRJAYA...kah kah kah....

kah kah kah...HANYA SATU PERTANYAAAN... kah kah kah..

kah kah kah...SUDAH KAH RAIS YATIM MENGIRA JUMLAH INI...kah kah kah...

kah kah kah... JIKA RAIS YATIM SAHKAN MAKA SAHEH LAAA ANGKA INI.... kah kah kah



MALAM INI RADIO BANGSAR






malam ini di Radio Bangsar Utama
bersama : BUKU JALANAN

temu bual malam ini
dari radio bangsar utama

Panlusi :Pengasas Buku Jalanan
Azrie:Penggerak Buku Jalanan
Idham:Penggerak Conteng-conteng jalanan.



jam : 9:00 malam

"Membenih Ilmu Mengakar Pengetahuan"-Buku Jalanan

twitter:R_Bangsar_Utama FB:radio bangsar utama.

"lebih baik mendengar radio bangsar utama dari menyerah pada kemunafikan"








6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

2.4 juta khabarnya telah disahkan melaui teknik centimeter exposition mechanism photography yang diperkenalkan oleh Bernama atas sokongan Rais Yatim..

Teknik ini khabarnya juga sangat berkesan tanpa sebarang ralat.. Ianya boleh digunakan untuk mengira mereka yang juga didalam bangunan dibalik rimbunan pokok juga ditengah malam yang gelap gelita..

Kah kah kah ..

kampong lad berkata...

pasal berhibur ni dapat kat melayu la. 5 juta ka 6 juta ka no hal punya sebab berapa ekoq depa ni yg dah daftar. kebanyakan tak layak & tak daftar.

Tanpa Nama berkata...

aKU teraniaya, cilako!!! Najib promote himpunan jutaan belia dgn job-fair... sy yg jahil ini pun dtg lah nak pi job-fair kot ada kerja... sampai sana, tanya kat booth kementerian sumber manusia, dorg pun tak tau ada job-fair...nasib baik ada pengunjung tlg tunjukkan...sampai kat tmpat job-fair, jadah kepala bana job-fair gitu, tak sampai 15booth...itu pun byk nak golongan "bukan siswazah"...taik laaa....performance stage berpuluh2, booth job-fair tak sampai 15....FUCK-OFF NAJIB & SHABERY CHEEK!!!

Tanpa Nama berkata...

Si Roais Yotam gomar banget kiro guno jori tangan.

Hisyy...buruk rupo kiro guna jori tangan caro gitu Jang, kato Nogin Roswah.

Abis tu caro comna lagi kalo xguno kopolo hotak Hang, menyentak si Roais mgan menyentap kaki nyor geram2 ke tanah.

Haiya, lu masuk la itu tangan lalam lu punya poket. Pas tu lu bole kiro jari lor, Nogin menjawab dlm loghat Bangawan Bogi nyer.

Oleh kerana dah biasa ngan arahan feudal, Roais auto2 memasukki ke 2-2 tangan ke dlm poket lalu minta pengitirafan dari Nogin spt org feudal selalu inginkan. Ha, comni caro nyor, Nogin?

Baguih gitu Roais. Baguih. Cuba nko kiro borapo jari skg kalo nko budak Rombao pandai.

Sobolas Jang. Sobolas!

Tanpa Nama berkata...

Memang hiburan di hati.. saper tak suka enjoy2.. :) happy happy..

anak sekolah muda mudi enjoy2 ni biasa la.. lagi ada joget2 konsert etc hehe..

Eh duit sapo la depa pakai buat tu semua ya..

underBear berkata...

2 400 240 orang