Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 9 Jun 2012

PERSOALAN UNTUK KURUN INI



MINTA TOLONG DARI PELAJAR UITM


orang kampong
mak cik felda
selalu kelam kabut

mereka kurang jelas
mereka tiak pasti
yang mana satu canselor
yang mana satu ketua mic

tukar tiub juga tak pasti

justeru para pembaca
dengan ini meminta bantuan
dari pelajar uitm
tolong jelaskan yang mana satu
canselor uitm
dan yang mana satu
ketua mic

ini persoalan untuk kurun ini


YANG MANA SATU SEBENARNYA?




NAIB CASELOR : KHALID ISMATH JADI ALAT PEMBANKANG, MALUKAN UITM - sinar


SHAH ALAM - Naib Canselor Universiti Teknologi Mara (UiTM),Sahol Hamid Abu Bakar mendakwa penuntut undang-undangnya, Khalid Mohd Ismath, yang dikenakan hukuman digantung pengajian tiga semester, menjadi alat kepada pembangkang ekoran penglibatan dalam politik.

Khalid, 22, dijatuhkan hukuman digantung pengajian selama tiga semester bermula sesi akademik September ini. Dia berhadapan dengan tiga tuduhan.

"Tindakan Khalid jelas memalukan pihak universiti," ulas beliau.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... SILA BERI JAWAPAN DENGAN SEGERA... kah kah kah..

kah kah kah...YANG MANA SATU IDAMAN KALBU?..... kah kah kah

kah kah kah...SUDAH LAMA ORANG KAMPONG MENUNGGU..... kah kah kaj

sila layari sekarang:





6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Khabar angin rambut Sahol itu palsu... betulkah?

Tanpa Nama berkata...

sebelum ni aku mmg tak kenal siapa balaci yg Kera letak kat uitm, tapi bila tt letak 2 gambar tu berdekatan macam tu, barulah aku tau, tampak amat jelas kekaburannya (eh paradox pulak!)
baru aku paham kekalutan tt selama ni kahkahkah
tt, mungkin 2 org tu kembar seiras kot??? kena ambik sampel dna la...

-average joe-
klakka-la.blogspot: DON'T HAVE A COW = TAKDE LEMBU?

Tanpa Nama berkata...

hahahaha..patut la tt keliru..kembar seiras rupanya..hahhaha..kesian uitm..

Tanpa Nama berkata...

Memang betul rambut palsu.

Dua-dua malaon ni malu dgn fizikal masing-masing. sebab tu diorang pakai rambut palsu

Tapi samy velu lagi ikhlas(?) sebab dia tak malu mengaku dia india.. tapi malaon lagi sekor malu mengaku keling.

Tanpa Nama berkata...

KAH KAH KAH!
Baru semalam gi hantar anak balik UiTM, nampak poster mamat tu merata, aku tanyala dia: "Sape yang rambut macam samivelu tu?"

KAH KAH KAH!!

Tanpa Nama berkata...

Masa aku bljr kat sini dlu zaman berahim (baca berahim abu shah bkn berhim katak) dah teruk dah uitm ngn aktiviti umno, ble tkar masuk sahol khan ni, makin teruk uitm ni...hampeh betul, nasib baik aku x bjangkit virus2 umno ni hahahahacummmmm