Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 27 Jun 2012

MALAM ESOK DI KULIM KEDAH






SATU JEMPUTAN







PENGUMUMAN BESAR AKAN MENGISI PENTAS MERDEKA RAKYAT DI KULIM Siri Jelajah Merdeka Rakyat meneruskan lagi kejutan demi kejutan. Jelajah Merdeka Rakyat siri Nibong Tebal pada 24 Jun 2012 telah menyaksikan kemasukan 318 orang anggota IPF, MIC dan GERAKAN yang berketurunan India diketuai oleh Ketua Wanita IPF Negeri Pulau Pinang, di mana borang kemasukan diterima sendiri oleh DSAI.

Kemasukan ini membawa satu gelombang baru dalam masa semua ternanti - nanti pengumuman tarikh pilihanraya yang masih takut untuk diumumkan oleh Perdana Menteri Malaysia.

 Dengan imej persiapan dan penampilan pentas yang begitu tersusun dan menarik, jelajah Merdeka rakyat akan diteruskan pada 29 Jun ini di Stadium Mini Keladi, Kulim dengan menampilkan YB Datuk Saifuddin Nasution Ismail, YB Datuk Mahfuz Omar dan N.Surendran di samping YB Datuk Seri Anwar Ibrahim sendiri. Dijangka Anwar Ibrahim akan membuat satu pengumuman penting di hujung majlis itu nanti khususnya berkenaan dengan dua kerusi PKR di kawasan tersebut yang melibatkan wakil rakyat melompat.

 Siri Jelajah Merdeka Rakyat menjadi satu kemestian untuk dihadiri oleh warga setempat, selain mendapat liputan secara langsung ke seluruh dunia. Setakat ini setiap siri Jelajah Merdeka Rakyat telah mendapat kehadiran yang amat besar iaitu antara 8,000 hingga ke 20,000 orang. Dijangka kehadiran akan menjadi lebih ramai di Kulim dengan beberapa kejutan yang dinanti. Semua yang berada di sekitar adalah dijemput hadir untuk memeriahkan sambutan Merdeka Rakyat di Kulim. Ayuh bersama meraikan sebuah usaha murni bagi merealisasikan sebuah Kemerdekaan Rakyat. Sekian dan terima kasih. che'GuBard Penyelaras Seketeriat Jelajah MERDEKA RAKYAT 2012

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TT ni pun kuat sandywara macam umgok. kalu pkr nak heboh-heboh pasal ayam, itik dan kambing masuk kandang, biarlah dia. dah masuk nanti, tak ngam, pi kandang lain, heboh lagi...

ai ni pun satu...dah sah dia ni tak boleh lari dari sandywara politik...

Tanpa Nama berkata...

ADA JEMPUT ZUL BISUL???

Tanpa Nama berkata...

Xyah cbuk2 pasal dorng nk msuk pr,artis ke ex umno ke ex mic..g mmpus la nk masuk ke tidak,rakyat marhain ni dh lm duk sokong pr xpernah pn d raikn,kami jd demostran je ke?..bila kapal mereka dh nk karam,bila xcukup mkn bru thegeh2 nk join..konon bru sedar dr mimpi la..mcm2 lg..kah kah kah,uda la pemimpin pr xyh duk lyn org2 cmni perabis borehh je..