Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 6 Jun 2012

TUN LIM GOH NIF TOWKAY JUDI BARU




500 RIBU KITA TURUN






IBRAHIM ALI TIDAK BERCADANG SERTAI PANEL BERSIH
- minsider

Ibrahim Ali tidak bercadang untuk mengisi kekosongan dua kerusi panel siasatan Bersih yang telah kosong ekoran penarikan diri dua ahlinya.

Ahli Parlimen Pasir Mas itu menegaskan, beliau tidak bercadang untuk mengisi kekosongan tersebut kerana menurutnya, siasatan itu hanyalah satu tindakan sia-sia dan sekadar membuang masa.

“Mereka nak tarik diri itu terpulang kepada mereka (panel). Tapi saya tidak akan menawarkan diri untuk menyertai panel siasatan tersebut.

“Pada saya tidak perlu dikaji. Sudah sah perhimpunan itu perhimpunan haram, tak perlu siasat lagi,” katanya ketika diminta mengulas berkenaan penarikan diri.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...ALANG KAH INDAHNYA DUNIA INI.... kah kah kah..

kah kah kah...BETAPA INDAHNNYA DUNIA INI.... kah kah kah..

kah kah kah..BETAPA GUMBIRANYA DUNIA INI....kah kah kah...

kah kah kah...JIKA BRAHENG JADI AHLI PANEL..... kah kah kajh....

kah kah kah.... OOOOH ... KENAPA LAAA JADI BAGINI.... kah kah kah...

kah kah kah.... KESIAN LOM GOH NIF TAK ADA KAWAN.... kah kah kah...



layari untuk lagu punk rock:





4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Brahim Mugabe kataki ni memang benggong dan tolol.Kalau Menteri KDN Hisappudin membenarkan Bersih 3.0,macam mana dia kata perhimpunan ni haram.Betul-betul manusia brahim ni species tahi lembu a.k.a pandy kutty.Ptuih...

Tanpa Nama berkata...

kah...kah....kah....
ramai dah tau hanif berak dalam seluar....
bau tahi hari2.....
lari...lari...lari...
lalat je akan hinggap...
braheng katak tangkap lalat....
kah...kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

lagu brahem ali.........kakakakaka

http://www.youtube.com/watch?v=LFZNL4jSNwk&feature=fvsr

JAKA berkata...

tidak ada makhluk mana pun yg terfikir nama katak ni utk jadi panel tu.

layaknya hanya jadi panel pintu jamban lama.

katak ni patut kena haramkan mulutnya dpd menyebut perkataan perhimpunan Bersih.

Bersih 1, 2, 3 semua dia ponteng.

Bersih 4 anjuran lembu umno puuun dia tk berani datang.

dia hanya berani tibai gambar anwar dalam dewan berhawa dingin.

tau tak kenapa? sebab ....

TIBAI = Telur Ibrahim Bin Ali Ilang