Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 6 Jun 2012

TUKAR TIUB PEMECAH BERITA



MALAM INI HARGA MINYAK AKAN TURU
N

harga minyak akan turun 10 sen
harga minyak dunia telah lama turun

malam ini di malaysia harga akan turun
inilah kebaikan bila kerajaan lemah

bila kerajaan lemah maka rakyat jadi kuat
bila kerajaan lemah rakyat boleh buat tuntutan
bila kerajaan lemah menteri tidak berlagak sombong





11 ulasan:

SERASI RITMA berkata...

Ron 97 shj kan?

Tanpa Nama berkata...

isham tt mamak pudukan..

apa yang pecah beritanya??...berita dah basi dah...yang turun harga minyak ron97yang melayu tak mampu beli tu la..

Tanpa Nama berkata...

tokey minyak atau pak mantri umum?

budakbalun berkata...

dah bertahun2 aku tak pernah pegang nozzle ROn97!

Tanpa Nama berkata...

Bro..TT, smlm aku pegi isi minyak ha..semua pam ada notice ..Minyak hijau saja. Celaka punya ...dia orang tau minyak RON97 nak turun..dia orang buat strategi minyak kuning (RON95) habis...so ramai mat mat motor taruh minyak RON97, RM4 X sampai 2L seperti biasa taruh RON95...

Tanpa Nama berkata...

samo la aku pon..boh spuloh hinggit meter pun x bergerak..

Tanpa Nama berkata...

Kalau naik tauke minyak umum menteri larik.. semua senyap sepi..

Kalau minyak turun menteri dok sibuk.. kata kerajaan perihatin la apa.. padahal minyak dunia lamo dah turun..

Minyak ron97 nih dulu kata nak pantau mingu atau bulanan kalau minyak dunia turun depa nak turun.. tapi ampeh.. berapa lama dah naik minyak dunia berapa kali dah turun naik..

Nak PRU baru nak turun?

Tanpa Nama berkata...

hargo terkini sebonar minyak kalo tak ado subsedi:

ron 95 = rm 3.35 seliter
ron 97 = rm 2.40 seliter

ado ko patut hargo minyak ron 97 yang lebih berkualiti lebih murah daripada ron 95 kalo tak ado subsedi? kat mano ahli ekonomi kito ni belajor??

Tanpa Nama berkata...

pada satu hari aku mengisi minyak petrol di pam shell. aku mengisi sebanyak 10 hinggit. bila dah isi, aku chek minyak aku tak naik langsung. aku pun ingat2 balik. rupa-rupanya aku termengisi minyak hijau. patutlah meter tak begerak.

binawe betul.

Tanpa Nama berkata...

KERAJAAN DAH LEMAH TAPI PEMIMPIN MEREKA MASIH SOMBONG, BONGKAK DAN ANGKUH. SATU LAGI MEREKA PENDENDAM.UMAT ISLAM BN PALING BANGSAT DALAM PERKARA INI.

Tanpa Nama berkata...

betulbetulbetul. orang jahat ni di bantu mufti mufti jahattt serta persatuan peguam muslim yg khianat disamping penjenayah penjenayah tauke lendir pencuri balak tauke judi dll. inilah firaun alaf terkini.