Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 4 Julai 2012

DUA HARI SAIFOOL TAK BERAK




KOMENTAR TUKAR TIUB


lihat dua laporan berita
laporan tentang penghakiman yang sama

inilah contoh terbaik
untuk belajar cara putar alam

inilah contoh bagaimana
orang melayu terus dibodohkan


TONGGENG LAMA TAK BERAK



PENGHAKIMAN BERTULIS KES LIWAT DUA - mkini

Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur berkata adalah tidak selamat untuk menerima bukti DNA dalam perbicaraan kes liwat terhadap Anwar Ibrahim dan kerana itu ia tidak boleh menyokong bukti yang dinyatakan oleh pengadu Mohd Saiful Bukhari Azlan mengenai kejadian tersebut.

Dalam penghakiman bertulis 80-muka surat Hakim Mohamad
Zabidin Mohd Diah berkata, mahkamah pada peringkat ini tidak pasti 100 peratus dengan integriti sampel yang diambil dari Saiful untuk analisis yang dilakukan oleh Dr Seah Lay Hong.

Katanya, yang tinggal pada mahkamah ialah keterangan Saiful untuk membuktikan berlaku penetrasi tersebut. Ini sebagai kesalahan seksual, mahkamah sentiasa enggan mensabitkan tertuduh semata-mata berdasarkan keterangan pengadu yang tidak disokong.

Oleh itu, tertuduh dibebaskan dan dilepaskan daripada pertuduhan itu.




BERLAKU PENETRASI KE ATAS SAIFUL: HAKIM - meloya

KUALA LUMPUR 3 Julai - Mahkamah Tinggi di sini dalam alasan penghakiman penuh kes liwat melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Mohd. Saiful Bukhari Azlan, menyatakan bahawa ada keterangan berlakunya penetrasi dubur bekas pembantu peribadi Ketua Pembangkang itu.

Ia berikutan keterangan tiga doktor Hospital Kuala Lumpur (HKL) yang memberi pandangan berlakunya penetrasi tersebut berdasarkan rumusan pakar kimia, Dr. Seah Lay Hong yang menjumpai sampel-sampel diambil daripada dubur Mohd. Saiful Bukhari mengandungi sperma 'Lelaki Y'.

Hakim Mohamad Zabidin Mohd. Diah bagaimanapun berkata, disebabkan tiada bukti sokongan, adalah tidak selamat untuk mahkamah mensabitkan Ahli Parlimen Permatang Pauh itu dengan tuduhan liwat memandangkan integriti sampel yang diambil telah tergugat sebelum dihantar untuk analisis kimia.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... DUA HARI SAIFUL TAK BERAK.... kah kah kah..

kah kah kah...TAK KAN BOLEH TAHAN... kah kah kah..

kah kah kah...DI MANA MANA DALAM DUNIA...kah kah kah...

kah kah kah...KALAU 2 HARI TAK BERAK KES INI TERUS DIBUANG...kah ah kah...





2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bro, kenapa ente tinggal kenyataan hakim yang IO Jude Prerai yang bukak sampul sampel kemudian tutup balik dan buat label baru! Ini apa cerita pakar dah masukan dalam sampul sampel tu siap dengan label IO senang2 bukak apa yang di taroknya?

Ini sudah OUT!!! mana boleh sampel tergugat!!

Baca kenyataan bertulis - sebijik ini kes macam kartun saja ... no basis at all!

ToKAH KAH

average joe berkata...

agaknya hakim ni sebenarnya bukanlah zalim atau beratsebelah seperti yg asalnya disyaki umum bila dia setuju ada kes terhadap anwar malah setuju ada penile penetration dan setuju pulak kununnya shy fool saksi wibawa.

agaknya memula tu hakim pun keliru dan takboleh buat keputusan sertamerta untuk buang kes (sebab banyak sangat konarbaring) jadi dia nak perbicaraan dibuat lebih terperinci supaya hilang kekaburan dan dia pun nampak di mana sebenarnya pengelentongan...

ataupun mungkin si hakim tahu, tapi sengaja nakkan perbicaraan terperinci dijalankan dgn tujuan nak bagi pengelentongan terbonggeng sebagaimana shy fool tertonggeng di bilik hotel bersama sang polis (rodzwan?) supaya 1malaysia (terutama yg ataspagar tu) nampak dan puashati anwar dah pun dibicara sepenuhnya dan hasilnya masih dipihak anwar...

ataupun mungkin jugak si hakim tahu tapi sengaja tak buang kes awal2, kerana itu cuma lakunan untuk menyelamatkan dirinya & keluarga dari sebarang ugutan???

apa2pun, lawan tetap lawan!
abu!

-average joe-
klakka-la.blogspot: HOW ADVANCED! Part 1 (MAJU LAH SANGAT! Bhg 1)