Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 4 Julai 2012

BERITA BERITA ADA GAMBAR




BERITA TER NOW !



BERITA:
pm menteri malaysia sedang
di temui bual oleh radio dan tv malingsia
kelihatan pendek, gemok dan hotok
memakai baju dan celana biru ialah
perdana menteri malaingsia





BAKAL PM DI SAMBUT HANGAT



BERITA LAGI:
bakal perdan menteri malingsia
sedang di sambut hangat oleh
wakil presiden indonesia
ini adalah lawatan resmi bakal
perdsana menteri untuk kali pertama

antara yang akan dibincangkan ialah
hal serantau dan kepentingan bersama
termasuk ura-ura untuk mengjualkan
kapal selam kepada indonesia




6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

elokla Rosmah jadi PM Malaysia sampai mampus.

rosemak berkata...

Nak beli barang perlu ada duit, nak jadi pemimpin mesti ada kerusi. Ini gemokk pendekk wakil rakyat kawasan mana???? Jadi pee m pakai sijil nikah jugak ka??.

Tanpa Nama berkata...

Eh? Bik Ma keluar tv dah? Tadi pagi ke?? Frustnya tak tengok!!

average joe berkata...

kahkahkah memang betul kata bro tt, yg biru atasbawah tu adalah perdana menteri 1malaysia, sebab rtm pun paparkan tajuk kat skrin, ekspresi remaja bersama perdana menteri kahkahkah tapi lebih tepat lagi tt, bukan celana biru, tapi kain biru, celana ialah seluar, macam yg dipakai dek bini perdana menteri tu kahkahkah

errr kapalselam? indon? kebetulan aku pun tengah dalm proses buat posting bersiri yg berkaitan dgn dua2 ni kahkahkah

-average joe-
klakka-la.blogspot: HOW ADVANCED! Part 1 (MAJU LAH SANGAT! Bhg 1)

Tanpa Nama berkata...

waaah, itu moohideen blushing tersipu2 kucing ke, dapat sentuh kulit licin dan jejari lembut seorang wanita indonesia yg putih anggun dan ayu tu??

oh, tak, kalau teliti gambar tu lebih dekat, sebenarnya itu moohideen lebam... kahkahkahkah

-average joe-
klakka-la.blogspot: HOW ADVANCED! Part 1 (MAJU LAH SANGAT! Bhg 1)

Tanpa Nama berkata...

http://imgur.com/d9NsE.jpg

TT
hahahaha!! kak ros d ganti najibbb ..
kah kah kah
punahhhhh hamcusssssss