Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 15 September 2012

BERJAGA JAGA JANGAN ORANG JAHAT LEPAS LARI




AMARAN UNTUK MAT EZAM






PEMANTAU BEBAS PANTAU BUDAYA CAH KETING
- meloya

KOTA BHARU 14 Sept. - Barisan Nasional (BN) akan menubuhkan pasukan pemantau bebas di bahagian-bahagian yang mempunyai kecenderungan dan sejarah sabotaj atau `cah keting' sehingga mengakibatkan kekalahan kepada parti.

Muhyiddin Yassin berkata, penubuhan pasukan pemantau tersebut bertujuan mengesan lebih awal individu yang berpotensi untuk mensabotaj parti supaya mereka tidak terus menjadi 'duri dalam daging'.

Dia berkata, individu yang terlibat dalam aktiviti sabotaj atau `cah keting' akan dipecat serta-merta sekiranya mendapat bukti yang kukuh daripada pasukan pemantau tersebut.

"Rakyat sudah menyokong dan mendokong, dan ada peluang untuk menang, yang penting sekali ialah kita dalam bahagian tidak akan buat sesuatu yg boleh membawa kesan negatif atau yang boleh bawa kekalahan, sama ada 'cah keting' ke dalam bahasa biasa sabotaj.

"Kita akan lantik pemantau-pemantau yang tiada siapa tahu, yang bebas dan dipercayai pada mana-mana bahagian yang ada kecenderungan itu, tetapi bukan semua tempatlah, yang ada kecenderungan atau ada sejarah.

"Tempat yang sepatutnya boleh menang, kalah kerana sabotaj. Kita ada rekod, saya nak bagi tahu bukan sahaja UMNO tetapi BN, kalau ada berlaku kita akan ambil tindakan," katanya kepada pemberita di sini hari ini. - UTUSAN MELOYA


JELAS TEGAS DAN TAK MALAS





KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... NAMPAKNYA GEROMBOLAN DALAM BAHAYA... kah kah kah..

kah kah kah... GEROMBOLAN SEDANG BUNUH MEMBUNUH SESAMA SENDIRI... kh kah kah..

kah kah kah...NANTI TAK SEMPAT PAKATAN NAK BUNUH...SEMUA SUDAH KOJOL... kah ka kah...

woit.... MARI KITA SEMUA BANTU MALIKUL SEMBAB.... kah kah kah..

kah kah kah...MARI KITA SENARAIKAN ORANG JAHAT INI.... kah kah kah...

senarai nama orang orang jahat yNg suka jatuhkan orang lain:

johor: shahril samad
melaka: ali rustam , rahim tambi kecik
negeri sembilan : khairy jamaludin , isa samad
perak : hamzah zainuddin , pasir salak six milion dolar man
kedah: sanusi, madey, mukhriz, johari bahrum
perlis: shaidan kassim
kelatan : ku li, anwar musa, abang adik, tok pa
pahang: sabri yacob, adnan yacob
teranganu: idris jusuh
wilayah : tengku adnan , raja nong chik

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... NAJIB KENA TENDANG SEMUA MALAON INI.... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU TAK TENDANG... BAWA BAHAYA BESAR.... kah kah kah..


kah klah lah..JIKA TAK TENDANG... MAKA NAJIB AKAN DI TENDANG....jkh kah kah


4 ulasan:

C++ berkata...

Bhai TT...

Gaya Noh Omar sebijik macam hero Tamil si Rajinikanth tue... hahaha... ala... dalam citer Padayappa.... hahaha

yb berkata...

Awas, leher Noah bentuk "V" = Simptom gay!

Tanpa Nama berkata...

mencadangkan tukartiub memperkenalkan beberapa istilah politik.hey,politics adalah perang tanpa darah*von bismark

false flag
agent provocatuer
black,white,grey propaganda
casus belli
covert ops
front organisation
joe job

terima kasih pakcik wiki,pakcik reagen dan lebai google

Tanpa Nama berkata...

Yg ckp pun sama cah keting jg..ingt dia naik x buat cmtu ke..dasar umngok ckp je la,nape xhapus rasuah politik tu kn lbih pnting,org2 kerdil umngok xde peluang la nk bersuara..ckp yg baek je dia charge sabotaj..kah kah kah..,anti umngok leh rlx ckit sbb umngok mmbunuh sesama mereka..