Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 18 September 2012

SHUT THE FUCK UP - YOU FUCK FACE




TWO SHIT WITH FUCK FACE





MACAM MACAM ALASAN SPR TAK MAHU SELESAI ISU DAFTAR PEMILIH - keadilan daily

KUALA LUMPUR 18 September: Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) gagal mendedahkan senarai daftar pemilih terkini menyebabkan kesukaran terhadap proses semakan bagi mengenalpasti nama pengundi baru yang diragui dalam usaha menyelesaikan masalah daftar pemilih.

Pengarah Pilihan Raya KEADILAN Selangor, Borhan Aman Shah berkata, keengganan SPR berbuat demikian menunjukkan badan itu tidak mahu bekerjasama dengan kerajaan negeri kerana masih belum mendedahkan senarai daftar pemilih.

Oleh itu, beliau mengingatkan SPR supaya berhenti menuduh Kerajaan Selangor enggan bekerjasama menyelesaikan isu daftar pemilih.

“Jangan hanya tahu tuduh kerajaan negeri, persoalan pokoknya kenapa SPR tidak dedahkan nama-nama tersebut.

“Apa yang penting SPR kena dedahkan untuk memudahkan kami membuat semakan supaya tidak timbul nama bertindih dan sebagainya. Takkan SPR mahu dedah nama dua minggu sebelum pilihan raya?,” katanya ketika dihubungi.

Timbalan Pengerusi SPR, Wan Ahmad Wan Omar mendakwa kononnya Kerajaan Selangor tidak pernah membuat aduan dan menunjukkan hasil siasatan mereka berhubung senarai nama pengundi baru yang meragukan kepada badan itu.

UGLY FUCK FACE WITH FUCK





KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... MALAON INI ADALAH KAKI KELENTONG UTAMA... kah kah kah..

kah kah kah...BERITA DI BAWAH... DIA NAK JADI MORALIS PULAK... kah kah kah..

woit...KERJA SPR BUKAN JAGA MORAL... kah kah kah....

woit... SPR KERJANYA MENJALANKAN PILIHAN RAYA.... kah kah kah..

woit...ORANG NAK TELANJANG KE... NAK BERANCUK KE... BUKAN SKOP KERJA SPR...kah kah kah..

kah kah kah... NAK PIJAK MUKA NAJIB KE... NAK PIJAK MUKA ROSMAH KE... DIA ORANG PUNYA HAL.... kah kah ka..

kah kah kah...JANGAN NAK KELENTONG..kah kah kah...

kah kah akh....KENYATAN INI BERTUJUAN .NAK TIPU PILIHANRAYA.... kah kah kah


nota ini berita dalam bahasa inggeris:


SHIT FUCK WITH UGLY FACE




EC : PHOTO STOMPING HEINOUS, UNCONSTITUTIONAL - mkini

The Election Commission has come down hard on the act of stepping on Prime Minister Najib Abdul Razak's photograph during the Aug 30 Janji Demokrasi rally, describing it as heinous, unconstitutional and undemocratic.

Disrespect against the prime minister, EC deputy chairperson Wan Ahmad Wan Omar said, is a violation of democratic process because the head of government is elected democratically, through a general election.

"I feel they not only don't understand what parliamentary democracy is... it also reflects heinous (kurang ajar) and uncivilised culture, and it is very much against the (Rukunegara principles of) Upholding the Constitution and Good Behaviour and Morality.

"If this is (the culture of) leaders of political parties who believe in democracy but allow their supporters to practise such acts, what more we can say during a general election," Wan Ahmad is quoted as saying in an interview with Utusan Malaysia today.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... FUCK FACE... YOUR FACE FUCKING UGLY... kah kah ka..

kah kah kah...YOUR MOTHER SHOULD HAVE SQUEEZE YOU DEAD...WHEN YOU WERE BORN... kah kah kah..

kah kah kah..YOUR FACE IS EMBARASSMENT TO DRY SHIT.... kah kah kah..

kah kah kah..YOU DRIBBLE THROUH YOUR ARSE... kah kah ka..

kah kah kah...YOU ARE NOT FROM THE HUMAN RACE... kah kah kah..

kah kah kah....YOU ARE JUST A PILE OF DRY SHIT...kah kah kah

woit... WHY DONT YOU SHUT THE FUCK UP....m kah kah kah..

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


NOTA: ada macam dialok harvey keital tak
kah kah kah











PENGUMUMAN:
sesiapa yang berminat
untuk memesan sang saka
untuk dikibarkan di rumah masing masing
sila hubungi:

radiobangsarutama@gmail.com




4 ulasan:

suka_anal berkata...

Terbaekkk... kah kah kah... taruk lagi kah kah kah

kampong lad berkata...

'the head of government is elected democratically, through a general election'.

kepala but** pak hang, mak hang punya p**i......listen to yourself before you talk, once again kepala b***h pak hang. m'sia ini bukan saperti amerika pilih presiden!!!!

average joe berkata...

wahai si-bahlol yg tak tau kenapa boleh diberi jawatan ketua spr,
kalau poster najib perlu dihormati kerana najib menang menerusi undian mengikut proses demokrasi, wahai dungu, maka begitu juga poster atau lain2 berkaitan nik aziz atau lge atau anwar atau hj hadi dll juga perlu dihormati, paham tak ayat kau sendiri wahai si-bangang, kerana mereka juga menang menerusi undian mengikut proses demokrasi acuan kau sendiri, dah jelas tak wahai si-baghal???
kalau tak paham jugak wahai si-otak burung unta, sahehlah kau ni spesis lembu baka yg tak diajak pun tinggal sama2 oleh kak ijat dalam mana2 kondo dia!

buatlah kenyataan akhbar jugak persoalkan najib dan org2 atas dlm UMNgOk-BoNgok tu, apa ni cakap ikut demokrasi tapi biarkan penyokong2 buat benda2 macam kerbau pulak!?

-average joe-
klakka-la.blogspot: TANYALAH USTAZ

Tanpa Nama berkata...

what a load of poo. wan ahmad omar you fat fuck