Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 7 Oktober 2012

SATU SURAT DARI PEMBACA YANG WAJIB KITA HAYATI





MAT BRONSON BERHIMPUN 
MENUNTUT 8 TUNTUTAN
SABTU JAM 4:00 PETANG
STADIUM KELANA JAYA

 TOK GURU TUNTUT 
8 JANJI BERSIH





INI DIA SURAT ITU
tak payah la p himpunan bersih rock itu kan elok p masjid dpt pahala....ni semua keja syaitan je...bertaubat la kwan2 ku... on HAJI MADEY DENGAN LEBAI SOROS
Anonymous on 10/6/12

NOTA:

nak tanya pembaca sekelian
nak turun berhimpun atau
nak ikut cadangan penulis surat ini?







BERHIMPUN UNTUK 8 TUNTUTAN BERSIH
STADIUM KELANA JAYA
13 OKTOBER JAMK 4:00 PETANG
BERSIH ROCKS

11 ulasan:

mek berkata...

apa kes nak ikut mamat tu bro...

turun tetap turun.
8 janji bersih mesti ditunai

Tanpa Nama berkata...

tak apa..kita turun berhimpun dulu, lepas tu bila cukup masuk waktu,kita pi la pula masjid. Lepas kita turun berhimpun lagi.dekat2 tempat perhimpunan tu mesti ada mesjid punya.. Turun berhimpun,jangan tak turun !

anuar osman berkata...

Bro tt...

ada msa kte g msjid..
ada msa kte g konsert rock...
brulh kehidupan ini penuh brmakna
btul x bro tt.......??????


Tanpa Nama berkata...

SOTUJU!! Kita jadikan stadium sebagai mesjid bila waktu masuk. Lepas solat kita sambung himpun!!

redza said berkata...

Kita buat macam perhimpuna di Kelantan, sampai masa kita berjamaah aas padang stadium, yg bukan islam bertafakkur sejenak, baru berkat. kalau solat kat masjid, mereka kata gunakan mesjid utk politik dan FRU pn rempuh dgn kasut2 sekali.

redza said berkata...

Kita buat macam perhimpuna di Kelantan, sampai masa kita berjamaah aas padang stadium, yg bukan islam bertafakkur sejenak, baru berkat. kalau solat kat masjid, mereka kata gunakan mesjid utk politik dan FRU pn rempuh dgn kasut2 sekali.

Tanpa Nama berkata...

tanya sat kat mahafiraun.....
dia buat masjid kat putrajaya dia dul pi ka ke......
kepala syaitan pun buat masjid.....
kah....kah...kah.....

Tanpa Nama berkata...

Saya dapat tahu dari orang SPR, Pilihan Raya Bulan Nov ni...memang betullah kata DSAI..pilihan raya tahun ni jugak....

Turun berhimpun

Tanpa Nama berkata...

Aku setuju dgn mamat tu. Betul tu keje setan. Baik kita berdoa je kat masjid.

Oi bodoh! Kalo doa je blh ubah segalanya, baik Nabi xgi perang. Lg senang baginda berdoa je. Ada usaha ada la ganjaran. Bangang punya manusia yg komen tu.

average joe berkata...

kita takboleh hadir tengok persembahan nyanyian, kita takboleh nyanyi takboleh nari.
haji najib dan hjh rosmah je boleh hadir tengok persembahan nyanyian, depa je boleh nyanyi boleh nari.

kalau kita nak tengok persembahan nyanyian, kita nak nyanyi nak nari, hukumnya harus jika kita turutserta dalam majlis2 depa sahaja contohnya turutserta depa menari poco2 di majlis rumahterbuka hariraya depa (lihat gambar contoh di sini: klakka-la.blogspot: SELAMAT BERAYA AIDILFITRI 1433H)

kalau kita nak anjur persembahan nyanyian sendiri, kita nak nyanyi sendiri nak nari sendiri, hukumnya wajib kita jemput hj najib dan hjh rosmah turutbersama dan sediakan kerusi empuk istemewa sebagai tempatduduk khas utk depa je.

kalau depa tak luluskan tak bagi permit atau depa tak hadir pada majlis kita, hukumnya haram kita teruskan majlis tu.

tak pecaye, TANYALAH USTAZ (klakka-la.blogspot), barulah tandanya melayu bersyukur menurut rakyat didulukan untuk miliki secara eksklusif segala jenis permit yg ditawarkan kerajaan, pencapaian diutamakan supaya rakyat berlumba2 buat apa2 saja yg boleh menebalkan lagi kandungan buku rekod malaysia (contoh2 terdahulu sebagai garispanduan: kendurikawin-anak-bukan-bapa paling besar, bendera-malaysia-dibentuk-guna-pulut paling besar, apam paling besar, apam no.1 malaysia paling besar paling tembam paling lembap, dll)

selamat berjaya!

-average joe-
klakka-la.blogspot: TANYALAH USTAZ, EH HAKIM

Tanpa Nama berkata...

Nak tahu pilihan raya bila, kena tanya SPR ke? Bukan tanya BN (bomoh najeeb)?