Ahad, 28 Oktober 2012

YANG DUMUL DAN YANG MILMUL




NOTA:
ada masalah besar
di malaysia ini

masalah ini ialah apabila
ada rancangan tv yang tak molek
dituntun kelihatan tangan tak
pandai nak tutup punat tv
kah kah kah  

       
ABIM SELAR SIARAN FILEM KONTROVESI HINDUSTAN – mkini

Angkatan Belia Islam Malaysia (ABIM) membantah keras penayangan filem kontroversi Hindustan My Name is Khan yang dibintangi Datuk Shah Rukh Khan di TV3, terutamanya pada sambutan hari kedua Hari Raya Aidiladha semalam.

INI DATUK EROTIKA



Naib presidennya Ahmad Saparudin Yusup mendakwa, filem itu mengelirukan dan mengandungi adegan amalan agama yang dipertikaikan, seperti kahwin campur Islam-Hindu dan pemberian zakat kepada bukan Islam.

"Aksi beliau (Shah Rukh Khan) dalam cerita itu membayangkan tahap kefahaman pengarah, penulis skrip, dan pelakon mengenai Islam begitu memalukan," katanya.

"Menerima dan mencampur aduk cara penyembahan agama lain dengan Islam sebagai agama sama jelas bercanggah dengan prinsip Islam."


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit.... KALAU MACAM ITU BUATLAH FILEM  SENDIRI...kah kah kah...

kah kah kah... BUAT FILEM YANG  YUMUL  DIMUL DAN MILMUL.... kah kah kah...

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

INI DATUK MELAKA
  


kah kah kah...  DI LONDON LAGI TEROK.... HARI RAYA   ITN TV LONDON TUNJUK FILEM SEX.... kah kah kah..

kah kah kah...LEPAS TU PADA HARI RAYA PUB BUKA.... kah kah ka..

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

kah kah kah.... YOU TUBE LAGI TEROK ADA LAGU KRISTIAN CAKAP MELAYU.... kah kah kah

kah kah kah...  YOU TUBE NI TAK SENSITIF... PATUT TUTUP PADA HARI RAYA.... kah kah kah...

kah kah kah... TENGOK CONTOH TERBAIK... HARI RAYA  RAMAI BUDAK MUDA MELAYU ZIARAH BRICKFEILD.... kah kah kah..

kah kah kah... TIGA KALI TAWAF DI PUDU  DAHULU... kah kah kah...

kah kah kah...LEPAS ITU BALING BENIH DI BRICKFEILD.... kah kah kah..


NOTA:
apa dia yumul?
apa dia dimul?
apa dia milmul?

cari sedirilaaa
kah kah kah
 

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hai di Syria, Iraq dan di Pakistan ketiga-tiga kononnya negara Islam terjadi bunuh-membunuh termasuk di Myanmar pada Hari Qurban/Eid Adha. Apa nak di hairankan apa yang ditonton pada TV di Malaysia sebuah negara "Islamic State' ala dakwaan Madey. Orang beragama sekarang tak faham apa itu inti pati agama, kononnya agama Islam itu hanya buat kerja ritual ibadah seperti melaungkan Allahhu Akbar, banyakkan sembahyang tonggang tungek(goyangkan telur), mengaji al-Quran, sembelih mamalia berkaki empat tanpa mendemonstratkan kasih sayang sesama manusia, mengkayakan silratul rahim, banyak aktiviti kemanusiaan dan ilmu. Pancaran ini tidak ternampak lagi di kalangan orang beragama.Agama betul kata Karl Marx dah jadi candu manusia. Manusia syok agama kerana agama memberinya satu penglibatan berdenggung yang menguntungkan para penindas minda manusia.

Tanpa Nama berkata...

YG BETOLNYE TAK PAYAH TGK TV DAH

Tanpa Nama berkata...

Punya berkurun cerita tu keluar tv ABIM baru bukak tv raya kelmarin ke? Tah punat apa yang dia reti tutup. kah kah kah

didi kota belud berkata...

filem hollywood mengajar aku bertahan dan berjuang dengan penuh kasih sayang....filem hindi mengajar aku berlawak....filem cina mengajar aku menjaga air muka orang....filem disinun mengajar aku takut hantu ,merempit dan benci pailang.....korang nilai sendiriler.......datang pulak komen dari orang yang butang on kamera pun tak tau mana ,berani berkomen....puilah......apa ko ajar aku..?..yelek...belek gambar rosmah lagi bagus dari dengar bunyi orang sinun tu bernafaslah....wei matilah wei..jimat oksigen.....

Unknown berkata...

Hallo TT..
Wa rasa lagu ni sesuai utk kempen anak muda masa PRU13 nanti.. cuba dngr.. klik sini ;
http://www.youtube.com/watch?v=I-bMUUthwkQ

MY NAME IS MAMAK KHAN berkata...

Saya berbangsa Melayu tetapi amat bencikan filem-filem dan drama-drama Melayu kerana kesemuanya tidak ada modal dan menjemukan. Dalam semua cerita boleh dikatakan tiada cerita lain melainkan duduk asyik sembahyang 24 jam.

Kalau nak belajar tentang hidup dan moral, lebih baik tonton drama Jepun. Drama Jepun macam Gokusen, GTO, dan lain lain banyak mengajar saya tentang kehidupan ini.

Kalau nak belajar tentang cerita dan kasih sayang, sila tonton drama Korea.

Kalau nak belajar berjoget, tengok filem Hindustan.

Mengapa filem-filem Melayu amat membosankan? Yang popular pun hanya cerita-cerita hantu sahaja.

Mengapakah bangsa kita terlalu gila nak jadi Arab? Mengapakah kita perlu gunakan perkataan-perkataan Arab sedangkan perkataan yang sama boleh diucapkan dalam bahasa Melayu?

Mengapakah kita umat Islam terlalu sensitif dan duduk asyik nak berbalah dan cari gaduh dengan kaum atau penganut agama lain?

MELAYU LIBERAL berkata...

Kalau semua makhluk bumi jadi macam Tok Arab seperti yang diidam-idamkan oleh ABIM, sudah tentu dunia ini adalah tempat yang sangat membosankan dan tidak cool.

Dunia ini tak perlukan Tok Arab tetapi manusia cool macam Hishamuddin Rais. Buat apa kita nak jadi macam Tok Arab yang suka bunuh membunuh antara satu sama lain dan suka menindas kaum wanita? Buat apa kita nak tiru gaya hidup Tok Arab? Kita orang Melayu!!! Kita ada budaya kita sendiri yang lemah lembut, berbudi bahasa dan bertoleransi dan jauh lebih baik daripada budaya ganas Tok Arab!

Kalau ahli ABIM gila sangat nak jadi Tok Arab dan nak bertutur dalam Bahasa Arab, saya sarankan agar ahli ABIM berhijrah ke negara Arab.

chepoi berkata...

bagi UMNO/BN... asal nama hujung ada kutty atau khan tu kira consider melayu lah..... hahahahahaha bhancur umno...hancur BN.

Tanpa Nama berkata...

Lor DAH BERKALI2 tayang baru nak kecoh? :D

Baru tengok ke? Aku tak tgk dari awal sampai habis so tak tau la benda khurafat ni semua..

Tapi kalau nak dinilai banyak BENDA KHURAFAT kat Malaysia ni dari Indu dari Budha yang kita warisi..

Macam berkahwin tepak sirih berinai.. dan segala tok nenek adat kununya adat melayu tu BANYAK dari HINDU.. bukan la dari Islam..

BANYAK dalam TV pon bukan menurut ISLAM.. dari adegan seksi meksi bericum semua.. TERANG2 tak mengikut ISLAM.. :) lagi la cerita hantu mantu dan sebagainya.. penuh khurafat dan tahyol.. Masa arwah che mat kita haramkan sekarang berleluasa pulak..