Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 29 Oktober 2012

KALI INI JANIN PULAK DI TEMUI DI GONGGONG ANJING

KOMENTAR TUKAR TIUB

kalau menggunakan kondom
tidak akan ada masalah ini

untuk para zikirrawan 
untuk para moralisawan
hanya ada satu pertanyaan
pertanyaan untuk kurun ini:

bolehkah zakar yang tegang ditundukkan dengan zikir

NOTA:
jangan buat silap
kondom bukan untuk buah pisang
kondom bukan disarong ke tangan

kalau memakai kondom
sarongkan pada pelir yang tegang

Janin dibuang digigit anjing liar, pecah kepala digilis kenderaan

KUALA LUMPUR 28 Okt. - Satu janin bukan sahaja digonggong anjing liar selepas dibuang ibu bapanya malah lebih memilukan apabila ia yang cukup sifat itu, digilis kenderaan sehingga pecah kepalanya sebelum ditemui di Apartmen Pudu Impian, Cheras, di sini malam tadi.

Ketua Polis Daerah Cheras, Asisten Komisioner Mohan Singh Tara Singh berkata, hasil bedah siasat mendapati janin berusia kira-kira enam bulan itu disahkan mati akibat pengguguran.


Katanya, dalam kejadian pukul 9.30 malam itu, seorang wanita telah menghubungi polis selepas menemukan satu janin yang dibungkus dengan plastik hitam di tengah jalan di Blok 109 pangsapuri itu.

"Janin lelaki yang cukup sifat itu dibungkus dengan plastik hitam dan mengalami kecederaan di belakang badan serta pecah kepala.

TURUN KE SEREMBAN

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

1st

Tanpa Nama berkata...

Ape kate lu try zikir dulu tgk.bleh kendur tak lu punye zakar..tak pun lu bleh start ngaji slow2.x reti bleh g blaja bro.mgkn lu ade bace x betul,sbb tu zakar lu kene sarung kondom.kiki

Tanpa Nama berkata...

Sperma Liberal

Mengapa Kondom….Mengapa Hak Kami Disekat???

Kami mewakili berjuta-juta sperma cawangan Malaysia membantah keras terhadap sebarang pencabulan keatas hak-hak kami terutamanya melalui kempen penggunaan kondom yang semakin hebat dijalankan

Kami dengan ini mengemukakan 8 tuntutan seperti di bawah:


1) Hapuskan Kondom dengan segera
2) Mereformasikan kaedah pengeluaran sperma dengan cara yang betul
3) Membenarkan kami akses ke dalam rahim dengan bebas dan adil
4) Bebaskan kami untuk bertemu ovum yang kami suka tanpa sekatan
5) Jangan biarkan kami mati sia-sia dalam kondom. Hormatilah sumbangan kami selama ini terhadap tamadun manusia
6) Hentikan segala bentuk penipuan dan pembunuhan yang dikenakan keatas kami seperti penggunaan racun-racun kimia
7) Hentikan rasuah. Rasuah adalah kegiatan yang boleh mengalakan aktiviti pengeluaran sperma dan penggunaan kondom secara berleluasa
8) Hentikan politik kotor. Politik kotor akan meningkatkan rasuah dan perkara # 7 akan berlaku

didi kota belud berkata...

kalau tak reti pakai kondom bebudak ni....pilah inject..atau makanler ubat kat klinik...supaya tak beranak beranak....alamak...aku..hiiii...kalau minah ni jumpa aku...hi....aku bagilah nombor tepon robengah macam mana nak menjana kewangan dari banglo......

Tanpa Nama berkata...

Mari kita lihat... esok jumpa bayi mati di mana..