Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 24 November 2012

LAGIO LAWAK SERAM DARI MAT MONGOL



DARI BERITA HAIRAN HARI INI:



Ikhlas bantu kaum India

Kuala Lumpur: Kerajaan Barisan Nasional (BN) akan membela kepentingan setiap kaum dengan perancangan untuk membawa negara ke peringkat lebih tinggi, kata Datuk Seri Najib Razak. »





 




Ikhlas bantu kaum India

Kuala Lumpur: Kerajaan Barisan Nasional (BN) akan membela kepentingan setiap kaum dengan perancangan untuk membawa negara ke peringkat lebih tinggi, kata Datuk Seri Najib Razak. »


llllllllllllllll

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

1.ko jadi batu api untuk puak hindu paria pulak bhaii!!sebab ikut survey terbaru puak hindu dah kembali sokong BN!!
2.rasnya ko telah dilanda syndrom frust menunggeng la bro!!maklumla puak-puak seangkatan ko di UM telah senang lenang dengan kerjaya,keluarga masing-masing!!masing-masing sekarang dok disurau!masjid sebab umurpun dan senja!60an!!bila-bila masa je izrail akan memanggil!!yang ko masih hidup tak keteruan!!yang ko masih dalam kecelaruan dalam segala hal!keagamaan!kepribadian!!kekeluargaan dan sebagainya!
3.ternyata anak muda tak mau jadi macam ko bhaii!!looser dalam segala hal!!

Penyembah Batu Hitam berkata...

Di Pakistan, penjual agama dahagakan darah Shiah.

Di Mesir, penjual agama dahagakan darah Copt.

Di Afghanistan, penjual agama dahagakan darah perempuan.

Di Bali, penjual agama dahagakan darah pelancong asing.

Di Malaysia pula, darah India menjadi halal bagi penjual agama.

Mengapa penjual agama macam Hasan Ali senyap bila darah India diminum oleh Polis? Adalah darah mereka halal diminum?

didi kota belud berkata...

kan dah kato nya nak MEMBELAH kepentingan rakyat....yang penting kat badan rajyat ni...LEHER...PERUT...PELIR...PUKI...TANGAN...KEPALA....kalau naik tinggi tinggi atau minta tinggi tinggi...aiiiii KENA BELAH LER JAWABNYA....