Khamis, 29 November 2012

SOALAN UNTUK BANI MELAYU YANG SEDANG BERSIDANG





UNTUK BANI MELAYU
bani melayu yang sedang bersidang

masanya telah sampai
untuk mereka berfikir
untuk mereka berhenti sabentar
dan bertanya kepada diri sendiri

mungkin takut
mungkin susah untuk bertanya
kepada yang lain

tanya diri sendiri:

bolehkah bani melayu
dipimpin oleh najib razak
yang terlubart dalam kes bunuh

soalan ini hanya untuk bani melayu
kerana bani pas 
bani pkr
dan bani dap
telah sedia untuk menghumbankan
united malays national organisation

BANI PAKATAN RAKYAT 
BERSEDIA
Tuduhan Deepak: Projek mega cah keting dalam Umno

Abdul Aziz Mustafa,29 Nov 2012
KUALA LUMPUR: Pendedahan demi pendedahan Deepak Jaikishan menandakan bermulanya "projek mega cah keting berprofil tinggi dalam Umno," kata Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu.

Beliau berkata, pendedahan-pendedahan ahli perniagaan itu juga menyebabkan apa sahaja yang dikatakan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dibalas dengan satu tempelakan sahaja iaitu "jawab Deepak dahulu"

"Najib boleh bertempik bermegah dengan beribu retorik sekalipun, tetapi apa sahaja yang beliau kata terutama sepanjang Perhimpunan Agung Umno kini akan dibalas dengan satu tempelakan sahaja sahaja iaitu 'jawab tuduhan-tuduhan Deepak dahulu'.

"Walaupun Najib buat-buat tak tahu tetapi dia tahu dan semua orang tahu bahawa apa sahaja yang dia cakap tidak ada gunanya lagi kerana orang hanya mahu dengar penjelasan beliau mengenai tuduhan-tuduhan Deepak sahaja," katanya.




-------

8 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

soalan paling agung aku...kenapa time PAU time nilah DEEP PURPLE...oops sorry.... time nilah mr DEEPAK nak buat ni semua......kenapa mr dee dee kota belud....maafkan sya sekali lagi.....mengapa mr DEEPAK marah dan teramat marah....jawapannya ialah...MASA KENA KENCING DEK BIG MAMA...TAIK PALAT NYA TAK IKUT SEKALI...JADI KESAN RADIASI NYA KUREENG...MAKA dengan itu MR DEEPAK....amat terluka dengan accident...maafkan saya sekali lagi.....beliau amat terluka dengan insiden taik palat itu tadi...SEKIAN...pencerahan dari dd adik si tt...kakakakakakakka

KOBOI K.B berkata...

orang ni hampir hampir menjadi bos aku dulu...masa tu kilang karpetnya di depan jaya jusco taman maluri cheras....alehhh...jadi driver jer....boleh ler...but now menyesal tak kerje dengan dia...ternowlah....aiseymen men mr.. DEEPAK...itu vacancy driver year 2003 masih ada lagi kah...hehehehehehe...camon men you my friend now.....???

Tanpa Nama berkata...

tt...wa nak tanya lu satu...APA PASAL MALAYSIA INSIDER si pijat sebut dalam paper utusan tapi TUKAR TIUB TAKDER.....pijat kata..dia terkesan dengan peraasaan jijik dan marah orang dengan kenyataan 13 mei nya ituk...bla bla blogger tapi bukan MALAYSIA INSIDER...hah..apatu....apa kau buat sama pijat tu...sampai dia gerun nak sebut blog TUKAR TIUB NI...apa kau buat...hah jawap jawap jawap....?

Tanpa Nama berkata...

Pada hari kiraan undi semua wad di IJN perlu di kosongkan. Ramai gerombolan Songkok tinggi yang nk mampus kene attack!! kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Macam tu rupanya orang politik cari duit. Patutla baru sepenggal jadi YB da boleh kutip juta2. Boleh dijadikan contoh dan teladan nih!

Tanpa Nama berkata...

Sambil2 bersidang tu, cuba-cuba le tanya kat presiden. Betul ke apa yang Deepak cakap tu!

Tanpa Nama berkata...

Bro TT...
only when Pakatan rules we will know the truth..vote for Pakatan!!

Tanpa Nama berkata...

God chosen?

Nallakaruppan
Hakim Hacks
Ananda
VK Lingam
Chandra Muzaffar
Azeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeez
Naina Merican
Kak Ijat
P I Bala
Assskay
Rahim Tambi
Mukriz
Mahadey

Setahu saya orang melayu tak pernah kata pun!