Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 10 Disember 2012

PENCERAHAN UNTUK SEMUA YANG MASIH GELAP


 PENCERHAN UNTUK SEMUA
ucapan ini telah dibuat pada tahun 2007
lihat apa yang dinyatakn oleh sosok ini

semua rancangan telah diwujudkan 
sebelum berlakunya serangan keatas WTC
semua ini dilakukan oleh satu kumpulajn
yang dipanggil neocon

gerombolan neocon ini berjaya bersarang
di rumah puteh washington dc
mereka menjawat jawatan penting dalam
pentabiran rumah puteh samenjak zaman 
presiden bush junior

tujuan rancangan gerombolan  ini jelas
boleh dibaca dalam :
PROJECT FOR NEW AMERICAN CENTURY

pnac merancang agar
tidak ada kuasa yang boleh menandingi
kuasa ekonomi dan tentera amerika
dalam masa hadapan

rancangan pnac ini:
tidak sangut paut dengan agama
tidak sangkut paut dengan islam
tidak sangkut paut dengan salafi
tidak sangkut paut dengan sunni
tidak sangkut paut dengan shiah

tidak sangkut paut dengan demokrasi

tetapi rancangan ini:
akan menggunakan agama
akan mengunkann islam
akan menggunkan salafi
akan menggunkan sunni
akan mengunakan shia
akan menggunakan demokrasi
dalam strateji untuk menjayakan rancangan ini

ucapan general ini dilakukan
sebelum tunisia
sebelum mesir
sebelum libya 
sebelum syria

tetapi sesudah 9/11

ini bukan fitnah dari tukar tiub
ini bukan ucapan sosialis
ini bukan ucapan komunis
ini ucapan general  4 bintang yang memgepalai NATO

 WESLEY CLARK
BEKAS KOMANDER BESAR
GENERAL 4 BINTANG 


NATO:
nato ialah north atlantic treaty organisation
perjanjian persenjataan antara amerika dengan eropah termasuk turki

inilah bala tentera yang telah menyerang iraq
inilah bala tentera yang telah menyerang afghanistan
inilah bala tentera yang telah menyerang  libya

inilah bala tentera yang dirancanga untuk menyerang syria
inilah juga bala tentera yang akan menyerang iran



---------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

take policy direction of US and never bother tell us?

Siapa?
Amerika ni memang negara Kapitalist pengasas peyumbang dana ialah dalam menderhaka dari kerajaan British dan mengasas negara amerika ialah Syarikat Hindia Timur yang pernah jajah Benua Asia termasuk tanah Melayu.

So siapa kawal Amerika kalau bukan kaum pemodal. Mereka ada agenda.

Tanpa Nama berkata...

BRO TT TAK PAYAH TAKUT LA DENGAN USA TU. EKONOMI USA TAK LAMA LAGI NAK LINGKUP LA TU.

EKONOMI USA PALING KUAT BOLEH BERTAHAN SAMPAI THN 2018. LEPAS TU BANKRUPT LA USA.

LEPAS USA BANKRUPT KORANG PAHAM2 JE LA APA AKAN BERLAKU. PERANG DUNIA KE-3 AKAN BERMULA THN 2019.

SUME TAU ORANG YAHUDI YG CONTROL USA. PERANGAI YAHUDI KORANG SUME TAU LA KAN. SEBAB TU HITLER BUNUH PUAK YAHUDI.



Wan Sahabiri berkata...

dan,... yang dok bagi kita sesama islam dok bergaduh pun 'angkara' depa apa?...
Kita disuruh menjadi org islam yg Uhlul Albab,.. masyarkat islam yg dapat membezakan antara yg baik & buruk.. berfikir dan sedia berhujah...
Tapi kita dah dikelirukan oleh ustaz2 melayu yg hanya pendapat mereka saja yg betul... melebel org yg tak sependapat dgn mereka dgn berbagai2 gelaran.. wahabi la.. sesat la.. kafir la dan mcm2 lagi..
Maka kita melahirkan anak2 bangsa yg keliru.. pengecut dan bebal.. yg hanya tau mencari kerja untuk makan dan bersukaria...
Cikgu & pensyarah pula.. ajar dan jawab la apa yg ada dlm buku... dah bleh lulus...
Mereka melahirkan anak bangsa yg tak kreatif, yg hanya tau anguk.. tak reti berbahas..
DAN sebagai contoh... pi mana pelajar yg belajar di Khursiah, MARA, MCKK dll... pandai2 depa ni... tapi 'ghaib' pi mana pun tak tau..

TT,, lepas PR ambil alih, isikan pelajar2 yg terkandas dlm peperiksaan untuk masuk ke sokolah2 berasrama penuh.. Keyakinan tetap ada pada anak2 yg nakal.. kerana mereka kreatif dan susah nak dengar ckp org yg hanya tau membebel.. tapi tak ada fakta..

Melayu Shiah berkata...

Menurut ulamak Sunnah, Iran patut diserang kerana mereka adalah kafir harbi Shiah, musuh utama Ahl Sunnah wal jamaah.

Sebenarnya Amerika Syarikat adalah barua Arab Saudi yang bencikan Shiah. Di Pakistan, Shiah dibunuh oleh Sunnah. Jadi di Iran, Sunnah memperalatkan Amerika Syarikat untuk menghapuskan Shiah dari muka bumi ini. Penyerang 911 adalah orang Sunnah dari Arab Saudi. Sebenarnya Arab Saudi merancang 911 supaya Amerika Syarikat menyerang Shiah Iran. Tetapi Amerika Syarikat menyerang Afghanistan dan Iraq.

YA ALI MADAD!

insafdoh67 berkata...

Hancur yahudi. Hancur.. Amerika.. Hancur UBN... Hidup Kuasa Rakyat.. Kih.kih.kih.

Tanpa Nama berkata...

tapi banyak melayu yang bebal......dok pukul gendang gaduh sesama sendiri...kafir mengkafir...bunuh membunuh..fatwa sana fatwa sini...syok duduk dalam bakul sendiri.....belajar agama tinggi duduk kat Mesir..duduk kat Jordan..duduk kat Arab...balik jadi wahabi..buka facebook buka blog tolong pukul canang gendang wahabi...sedang wahabi arab jadi anjing amerika dan zionis...bodoh punya spesis...