Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 19 Disember 2012

SIAPA KAH TAN SERI YANG BUAT KERJA MAKSIAT ITU?




Aktivis dedah nama peguam terlibat dalam akuan bersumpah Bala kepada Majlis Peguam


December 19, 2012
KUALA LUMPUR, 19 Dis — Aktivis, Haris Ibrahim menulis kepada Majlis Peguam sekali lagi hari ini, kali ini mendedahkan nama peguam yang terlibat dalam menulis akuan bersumpah kedua P Balasubramaniam (gambar) berkenaan dengan pembunuhan Altantuya Shaariibuu pada tahun 2006.
Dalam suratnya, Haris mengekalkan pendiriannya bahawa peguam yang bergelar “Tan Sri” itu tidak sepatutnya menulis akuan bersumpah kedua Balasubramaniam tanpa merujuk kepada penyiasat persendirian itu, dengan mengatakan Balasubramaniam sudah mengaku membuat pembohongan dalam akuan bersumpah tersebut semasa beliau menandatangani dokumen itu.

PILIH DAN CARI 
YANG MANA SATU 
TAN SERI ITU


TAN SERI MARLON BRANDO?
  
TAN SERI HARIS IBRAHIM

TAN SERI CECIL RAJENDRA

TAN SERI EEE

TAN SERI   AL JONGANGI

TAN SERI HAJI BANGANGI

Aktivis dedah nama peguam terlibat dalam akuan bersumpah Bala kepada Majlis Peguam


December 19, 2012
KUALA LUMPUR, 19 Dis — Aktivis, Haris Ibrahim menulis kepada Majlis Peguam sekali lagi hari ini, kali ini mendedahkan nama peguam yang terlibat dalam menulis akuan bersumpah kedua P Balasubramaniam (gambar) berkenaan dengan pembunuhan Altantuya Shaariibuu pada tahun 2006.
Dalam suratnya, Haris mengekalkan pendiriannya bahawa peguam yang bergelar “Tan Sri” itu tidak sepatutnya menulis akuan bersumpah kedua Balasubramaniam tanpa merujuk kepada penyiasat persendirian itu, dengan mengatakan Balasubramaniam sudah mengaku membuat pembohongan dalam akuan bersumpah tersebut semasa beliau menandatangani dokumen itu.



------

9 ulasan:

insafdoh67 berkata...

Dok kira mu sape.. Kita nok tau sape dia pengkhianat malaysia.. Heret semua ke mahkamah. Kita ajor banjingan ni... Cis.. Celaka mu natang... Kih.kih.kih...

Tanpa Nama berkata...

Tengok aje gambar muka Tan Seri Eee terus gelak; tak tahu pulak rupa dari Chennai pun dapat Tan Seri. Oh! Malaysia Buleh.....

Tanpa Nama berkata...

hahaha..aku rasa Tan Sri Hishamuddin Rais la..dulu masa kau isi borang nak bukak akaun bank dulu,kau tanda kat kotak yang letak pangkat apa?hahaha

Tanpa Nama berkata...

TT...buka Tan Sri Cecil Rajendra...Tan Sri Cecil Abraham. Cecil Rajendra bukan Tan Sri. dia poet (ahli puisi) Bahasa Inggeris yg disegani, berasal dari p Pinang.

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

tuan tt

natang bewok peguam pitis,cari duit dia ingat ada pangkat tan sri boleh jadikan dia cerdik rupa2nya makin bewok
zmy

Tanpa Nama berkata...

Kurang Hajar ko TT. terbantut selera makan aku tengok tan Sri eee tu. tak lalu makan.

Tanpa Nama berkata...

tt ada satu lagi tong seri pundek mu tak masukkan nama dia..iaitu tong seri pundek Zam paria pundek cunnek..

DIDI KOTA BELUD berkata...

bunyi turutan dari gambar tan sri eee kebawah...tan sri eee.." umph gluk gluk gluk..?!". tan sri al jongang " ellehhhh..tak undi pun takpo...aku kawan tt..elleeehhhhh...". tan sri haji bengong..." pisss cute kan i pakai pink...jambu...mesti zizi stim tengok ni...umph pis pis pis..."..hahahahahahaha...macam perangai babi...makan makan makan......hahahahahahah

Tanpa Nama berkata...

yg paling hensom tong seri eee alpalati dapat markah penuh. kedua hensom tong seri rajendran altaikki ketiga hensom tong taik seri aljongangi alpantati alpukiki. sekian keputusan muktamad dari jemaah hakim kebangsaan. yg benar abdul alganini wal petai. sebarang aduan tidak akan dilayan.