Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 19 Disember 2012

YB HUSSAM MUSA KATA NAJIB DAN ROSMAH AKAN LARI?



DI MALAYSIA SANTA  KLAUS
TELAH DIARAHKAN OLEH SHAHRIZAT
DATANG MEMBAWA LEMBU
KE SETIAP BAHAGIAN DAN CAWANGAN
UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION

APA KAH HUBUNGAN DEEPAK DENGAN ROSMAH?
HANYA SETAKAT
KAKAK DAN ADIK?
kah kah kah
LIHAT MUKA SAMA KACAK SAMA SEPADAN
SAMA GEMPAL SAMA TEMBAM
MACAM TEMPAYAN BERSAMA GUNI


KOMENTAR TUKAR TIUB
presiden obama dan keluarga bercuti minggu ini
untuk menyambut christmas

najib dan rosmah pun tak mahu kalah

berita telah  tersebar
bahawa najib dan rosmah
juga akan bercuti krismas ke luar negara?

luar negara dimana?

adala ini persediaan untul lari?
saperti yang dikatan oleh yb husam kelmarin?

kelmarin dalam harakah daily:
yb hussam telah berkata bahawa najib dan mahathir
akan melarikan diri jika pakatan rakyat
mendirikan pentabiran baru di putra jaya



JENG JENG JENG
kesah cuti x-mas najib dan rosmah ini
dilihat dari sudut yang lain pula oleh tim muhyiddin

dikhabarkan tim muhyiddin cukup gumbira
kerana ini adalah percutian akhir untuk najib dan rosmah

satelah deepak dan musa hasan buka cerita
ramai taiko dan gedebe united malays national organisation
telah menghadap muhyiddin
merekan mahu muhyiddin ' make a move'
untuk memastikan pru13 ini dapat dirangkul kembali

malah telah mula kedengaran bahawa deepak
sedang menunggu tanda isyarat
untuk membuka lebih banyak lagi 
kesah dan fakta tentang keterlibatan najib dan rosmah
dalm kes pembunuhan altantuya



CERITA DEEPAK SETAKAT INI
apakah deepak ini hanya adik angkat kepada rfosmah
atau jeng jeng jeng
lebih dari itu?
kitav tunngu dan lihat



The Vacation Cliff: What's at Stake

Every year, President Obama returns to Hawaii to celebrate Christmas with his family and friends. Unfortunately, the nation faces an impending fiscal cliff at the end of the year if Congress fails to act.

The Republicans know that the President cannot depart on his vacation until this is resolved and have been using that to their advantage. President Obama invited Speaker Boehner for Mai Tais at the White House Mess in the hope that the Aloha spirit would help move the fiscal cliff negotiations forward. 


--------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nmpknye yb tt menang kt pekan dh najib cabut..

Tanpa Nama berkata...

hahaha..time ni lah kita kena "tengok muka Bik Mama puas-puas" sebelum beliau dan isterinya Hajjah Najib Razak cabut lari..hahaha..

DIDI KOTA BELUD berkata...

bila lari dengan duit banyak..apalagi..buat plastik surgeryler.... dah tu tukar nama....mmmm najib mungkin tukar muker brad pit dengan nama johan smite dan rosmah mungkin tukar muker juhie chawla dengan nama baru mrs johan smit...yelah..JOHAN SEMINIT JE......ringkasnyerle smit...hehehehehe....

insafdoh67 berkata...

Mane mau lari... Wow... Baru tau kecut.. Ubn doh nak karam... Masing masing puok ni kemas barang doh wei... Kita pakat jaga dan tengok... Lobang pecoh parok doh wei... Sungai Buloh napok mata je puok ni.. Kih.kih.kih.....