Khamis, 24 Januari 2013

SATU LAGI WAD IS DE BEKOS



WAD  DE BEKOS
DEY KIL ALTANTUYA
mi ask u no anser

Beri pengurangan cukai kepada syarikat guna tulisan jawi-GPMS

KUALA LUMPUR 24 Jan. - Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung (GPMS) mencadangkan kerajaan memberi pengurangan cukai kepada mana-mana peniaga atau syarikat yang menggunakan tulisan jawi dalam urusan syarikat seperti papan tanda bertulisan jawi.

Timbalan Presidennya Ezaruddin Abd Rahman berkata itu adalah salah satu inisiatif yang perlu diterapkan dalam memperkukuhkan lagi tulisan jawi memandangkan ia semakin lama semakin pudar dalam kalangan orang Melayu.

"Tulisan jawi bukan sahaja harus diperkasakan dalam pelajaran malahan dalam industri perniagaan juga harus diperhebatkan lagi.

"Mungkin dengan memberi pengurangan cukai terhadap peniaga dan syarikat yang menggunakan tulisan jawi, akan menarik lebih ramai pihak luar yang menggunakan tulisan jawi di organisasi mereka," katanya. - TIEWNAMA

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..BAGAIMANA PULAK YANG BERITA BAWAH INI... kah kah kah..

kah kah kah...MI SPIK NO INGKLIS.... kah kah kah..

kah kah kah...MI NO INGLAN MARI.... kah kah kah...

kah kah kah... MI BONTOT ITAM MAKAN KARI.... kah kah kah..

kah kah kah...U NO MI LAAA.... WAD IS  DE BEKOS.... kah kah kah


MI NO KILL
MI KILL YOU PAY
WHO PAY MI?
Y U NO ASK IN KOT?

iM4U Lancar 'My Beautiful Malaysia Day' 
3 Feb Ini
KUALA LUMPUR: 1Malaysia For Youth (iM4U) akan melancarkan 'My Beautiful Malaysia Day' pada 3 Feb ini bagi mencetuskan semangat sukarelawan dalam kalangan belia di negara ini.
Ketua Pegawai Eksekutifnya Dr Jake Abdullah berkata program akan berlangsungserentak di 100 lokasi di seluruh negara dan dijangka disertai sejuta belia.
"Menerusi program ini kami berharap belia dapat melihat yang mereka bolehterbabit secara aktif dalam pembangunan, melakukan perubahan dalam masyarakatdan membuat impak positif kepada negara dan juga kehidupan mereka.

------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah...yu spiking laik mat mangla...yu slip obedos las nait raig...