Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 24 Januari 2013

BERITA HOT DARi FACE BOOK SEORANG USTAZ



AMARAN:
tolong jangan hina sultan
sultan ialah kepala agama islam

17 hours ago 

sudah ku katakan, sultan selangor memang tak layak jd ketua agama. 

dia bodoh ttg agama, malahan pelanggar lagi agama.
 islam jd rosak imejnya krn perangai jahiliah ini.

AMARAN
anak anak muda
jangan terpengaruh
dengan gambar gambar ini
mungkin gambar ini
dibuat oleh ustaz ini sendiri
ustaz pun banyak yang jual agama
macam hasan ali
dan harun din


------



9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

smua manusia x terlepas dari dosa. ini sulatan manusia juga. itu sebab ini sulatan punya rakyat kasi doa sama dia tiap2 hari jumaat.moga2 dia kembali ke jalan yang benar.ahhhahaha..

Tanpa Nama berkata...

cuba buat pertandingan ngaji quran antara freeloader atau pertandingan sapa best jadi imam tua kah kah

tak salahkan ustaz? sbb dia org ini bukankah ketua islam? umah mesti nak tau mana yg layak....ni asyik tayang botol besar je ape hal??

woit, dolu-dolu jika nak jadi raja mesti belajar sekolah pondok bukan pergi sandhurst!!!

cheh, dah bongsai baru nak sedar!!
melayu hidup kena tipu dek penjajah. omputih pulak carinya lanun dari timbuktoo utk jadi ketua islam.pun satu lagi penjajah!! pada aslnya melayu mana ada raja. melayu ada tok batin kah kah kah

akibatnya, bongsai sampai kiamat kah kah kah!!!

Tanpa Nama berkata...

Macam mana ni..cakap lain..buatnya lain

Kerajaan Rakyat berkata...

Untuk melihat turutan gambar kebiadapan Sultan Selangor, Sharafuddin Idris Shah, sila ke pautan asal:

http://kerajaanrakyat.blogspot.com/2013/01/perbuatan-sultan-selangor-sharafuddin.html

DIDI KOTA BELUD YANG SEBENAR berkata...

Sium cikit...........muah.....mlm ni amasam ..ada pisit pisit kah.....ih tongku....public ni..anganlah....antilah...abarlah.....kikikikiki...kana pisitlah kasang kasang ko ni kali....hihihihihih......hahaha deloq diorang masa sium sium ba......hehehe....

Tanpa Nama berkata...

org singh n org islam sama2 menyembah ALLAH:
ਬਾਬਾ ਅਲਹ੝ ਅਗਮ ਅਪਾਰ੝ ॥
O Baba, the Lord Allah is Inaccessible and Infinite.

http://www.sikhiwiki.org/index.php/Allah

rajah berkata...

kah kah kah.. depan khalayak pun laga-laga pipi.. kat belakang apa cerita??

lancau laa nak jaga agama.

woit!! hassan ali!! ini tak lari akidah ke???????

Matrojak berkata...

Teka teki, mana satu yang benar??....

a). Sultan bayangan Tuhan

atau

b). Jesus bayangan Tuhan

Tanpa Nama berkata...

Lepas ni jangan terkejut pula yang Hassan Ali akan laga ponggong dengan Brahim Ali gara-gara mulut celupar. Hassan Ali yang murtad atau Setan laga pipi yang murtad. Ketuanan Melayu KEPALA BANA! Braheng dah kecut telor macam mat monggol berdegar-degar nak bakar Injil, tapi menikus bila kena warning dari rakyat.Dasar Braheng pengecut taik kucing!!!!kah..kah..kah.