Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 24 Januari 2013

134,000 PENGUNDI HANTU DI SELANGOR



KOMENTAR TUKAR TIUB
ada 134,000 pengundi hantu diselngor
taktik sabah telah dan sedang digunkan di selangor
jumlah 134,000 ini akan memastikan pakatan kalah
jumlah 134,000 ini akan memenangkan gerombolan

tidak ada pilihan
dari sekarang wajib dikenal pasti
siapa malaon malaon hantu ini
jika tidak ditangkap
kerajaan pakatan rakyat di selangor akan kalah

suruhan jaya pilihan raya - spr
jabatan pendaftaran negara - jpn
kementerian dalam negeri - kdn
polis di raja malaysia
semua ini adalah lembaga
yang menjadi tali barut united malays national organisation

lembaga lembaga ini
sedang berkerja untuk menipu
untuk memastikan gerombolan ketuanan melayu menang

HANYA SATU AMARAN
kalau tipu pilihanraya
kita keluar ke jalan raya


PAS jalan operasi 

kesan pemilik IC palsu

KUALA LUMPUR: PAS Selangor sedang mengadakan operasi mengesan pemilik-pemilik kad pengenalan (IC) yang diragui di negeri itu.
Setiausaha Perhubungan PAS Negeri Selangor, Khairuddin Othman  berkata, operasi tersebut dilakukan dengan pergi dari rumah ke rumah mengikut alamat di IC.

Ia berikutan pertambahan mendadak pengundi di Selangor yang mencecah 450,000, manakala 130,000 pula tidak dapat dikesan berdasarkan alamat yang didaftarkan.

TIPU PILIHANRAYA
TURUN JALAN RAYA



-----

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cerita pengundi hantu raya jembalang tanah ni biking gua menyampah je. rasa mcam nak cekik je spr pnya orang.

skrg gua nak tolong member2 promot blog baru pr sempoi baik punya...

klik alamat ni:
http://astanakandis.blogspot.com/2013/01/syurga-dunia-palsu.html

Tanpa Nama berkata...

Lancau la sambutan Maulidul Rasul peringkat Negeri kat sarawak tahun ni TT. Orang ramai berarak jalan kaki ramai-ramai 5km, taib mahmud berarak pakai helipkopter. Memang cibai betul BN kat sarawak ni TT. Orang Tua iban kat tepi aku berdiri pun kata, "nak jalan 5km pun tak larat, apa lagi nak servis ragad, mungkin ragad selalu makan luar. sebab arab ni power juga".

DIDI KOTA BELUD YANG SEBENAR berkata...

Tempat yang patut di serang dahulu.....seluruh pasar borong di selangor...terutama pasang borong selayang..serdang....puchong prima dan puchong perdana.....bangla pasar kat sungai buluh ...taman sungai besi balakong.......kilang kilang dibelakang taman perumahan bandar tasik kesuma semenyih......kilang arah ke kolam tanguk tanguk dekat tanah perkuburan nirvana....jalan bangi lama dekat dengan pekan semenyih....dan paling wajib diserbu habis habisan.....start dari kampung pandan dalam dan luar terus naik ke taman dagang...watan hinggalah ke bukit peninjau dekat denga bukit belacan tu.........hehehehe....macam tourist guide pulak aku.....kat semua tempat ni kebarangkalin tu ada sebab populasi anjing dan kuching kat tempat yang disebut ni menurun secara mendadak dan extrim....perhatian sewajarnya diperlukan.....hehehehehe....