Khamis, 24 Januari 2013

BERITA SEDIH UNTUK KRONI - KAH KAH KAH



KENYATAAN AKHBAR
24 JAN 2013

KERAJAAN SELANGOR BATAL PROJEK KONDOMINIUM DI BATU CAVES

Jawankuasa Bebas bagi mengkaji dan menilai pembangunan di Batu Caves dan kawasan sekitarnya telah mengadakan mesyuarat yang pertama pada Selasa lalu. 

Saya mengucapkan terima kasih kepada mereka kerana kesediaan untuk membantu kerajaan negeri mencari jalan penyelesaian jangka panjang terhadap isu pembangunan di Batu Caves dan sekitarnya. 

Dalam mesyuarat itu, Jabatan Perancang Bandar dan Desa telah membentangkan secara terperinci status pembinaan struktur dan bangunan di Batu Caves serta tahap keselamatannya. 

Selepas mendengar penjelasan itu, saya membuat keputusan supaya Majlis Perbandaran Selayang (MPS) membatalkan kebenaran merancang yang telah diberikan kepada Dolomite Properties Sdn Bhd untuk pembinaan kondominium Dolomite Park Avenue setinggi 26 tingkat.
 

Keputusan ini dibuat demi menjaga keselamatan orang ramai dan memelihara alam sekitar.

Saya amat berharap keputusan ini diterima positif oleh semua pihak kerana ia melibatkan keselamatan orang ramai. Kerajaan Selangor tidak berkompromi dengan mana-mana projek pembangunan yang boleh mengancam keselamatan rakyat. 

Kerajaan Selangor menyokong sebarang projek pembangunan untuk kesejahteraan rakyat tetapi ia perlu dirancang dengan teliti, mengikut peraturan dan tidak membahayakan keselamatan rakyat. 

YAB TAN SRI DATO' SERI ABDUL KHALID IBRAHIM
DATO' MENTERI BESAR SELANGOR



----

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kah..Kah..kah.. Kroni dah kantoi!

Semi Value yang lulus dia juga yang bantah! nak tipu rakyat last kali dia yang kantoi,projek dibatal oleh MB !Kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...


Woit TT,
Itu pundek nadarajah,i kenal dia since dia budak kechil .Dia ini ialah school dropout lepas itu dia kerja kat JKR water reader.Teruk dia betul sebab dia maen isteri orang ia itu isteri pemilk kedai buku Tangam bookstore di jalan sentul nearby jalan haji salleh.
Dia POW lady itu and biasa the lady throw rm5 through the window.
Macam mana dia jadi "towkay" ?
His entire family are chairmen of 'purpose set mic branches all over kl.Semua org tu kerja mam All in the family.Adik dai Loga gangster no.1 di batu caves dan ketua Rela.
Bandar raya punya contract bikin jalan raya semua family dia sapu sub lah.
Tan sri vadivelu, A.T rajah,At kumararaja, Semua all in the family.Pasal tu orang luar tak bolih dapat elected di Batu caves TEmple.
Kedai2 di batu caves temple semua di sapu olih orang2 dia dan mereka sewa pada orang awam.
Semua orang tahu, collection batu caves temple di hijack olih family dia.
Saya baca kat Malay mail ,Selangor government nak balas denda dia. Ptuuuiii Pukimak sial ini sekerang nak tukar subject.
Tolong check batu caves operations baik2 ,from management to its properties and you will see a lot of manipulations.
I want selangor government to check all that can be checked in the temple compound .
Im a hindu.

DIDI KOTA BELUD YANG SEBENAR berkata...

Menteri Besar paling jahat di malaysia...atau di asia tenggara....atau di benua asia....atau di selatan pasifik.....PALING JAHAT DAN KEJAM KEPADA KRONI KRONI MIC........HAHAHA....PADAN MUKA KAMU SYAITAAAAANNNNN.....HA HEI....KEEP UP THE GOOD WORK MY MENTERI BESAR.....OI MIC OI...UWEKKKKKK......TUI.....LALALALALA

Tanpa Nama berkata...

Aktiviti rasuah dan salahguna kuasa serta amalan kronisme oleh pihak pemerintah WAJIB DIHAPUSKAN...Inilah kehendak Rakyat selepas 308...jenis peminpin mcm umno-bn tunggu masa je untuk diKUBURkan se dalam2nya di bawah tanah...Tahniah kepada MB Selangor atas tindakan dan keputusan yang amat bijak...Kita Tumbangkan umno-bn...