Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 19 Februari 2013

ANAK LELAKI BERKHUTBAH TENTANG BUDAYA MELAYU





SIAPA JANTAN INI?

PEGUMUMAN UNTUK BANI MELAYU

mahathir muhamad bukan melayu
nama madey  ada kutty dibelakangnya
nama dia sebenarnya ialah mahathir muhamad ANAK LELAKI iskandar kutty
nama inilah yang digunakan ketika masuk universiti singapura

madey memansuhkan nama iskandar kutty
madey malu mungkin kerana ayahnya legam

rekod nama madey ini ada dalam tangan rais yatim
rekod nama  a/l ini ada dalam tangan ku li

ketika zaman semangat 46 dahulu
rais yatim dan ku li 
ke hulu ke hilir dengan kesah a/l iskandar kutty ini

manusia yang menyorokkan asal usulnya
adalah manusia bahaya
manusia ini berjiwa kecil

selama 22 tahun madey bekuasa
madey telah porak perandakan negara ini
universiti merosot
lembaga kehakiman hancus
lembaga kepolisian hancus

malah parti ulung orang melayu
parti united malays national organisation pun hancus
yang wujud hari ini bukan parti asal
ini part anal lelaki  iskandar kutty

SEPUPU MADEY?
NOTA:
kenapa satu malaysia TIDAK PERNAH
melihat gambar ayah madey
kenapa tak melihat abang dan kakak madey
apakah kerana mereka legam
kah kah kah

Warga Felda perlu bersyukur apa yang dikecapi

Mahathir berkata, warga Felda juga perlu tahu membalas budi pihak-pihak yang telah membantu mereka mengecapi kesenangan hari ini.

Katanya, mereka juga perlu rasional dalam membuat keputusan dan tidak mengikut emosi atau terpengaruh dengan dakyah mana-mana pihak yang cuba merosakkan Felda.

"Mereka (penyebar dakyah) tiada bukti mereka telah menolong peneroka Felda. Mereka suruh kita jangan bersyukur dengan nikmat yang diberi. Adakah itu ajaran yang baik? Adakah itu budaya orang Melayu?.

"Sekarang ada pihak kata ambil RM500 tapi suruh jangan undi mereka (kerajaan). Ini tak ikut budaya Melayu yang selalu berterima kasih. Kita kena tahu berterima kasih. Takkan pula kita ambil RM500 kemudian kita gigit tangan yang memberi? Itu bukan cara manusia yang waras dan rasional," katanya.


INI LAH GAMBAR
YANG PALING DI BENCI OLEH
ANAK LELAKI ISKANDAR KUTTY
anak lelaki iskandar kutty ini
mahu ormnag melayu jadi bodoh
mahu orang melayu jadi bangang
tak berani bangun melawan

BILA MELAYU BODOH
senanglah anak lelaki iskandar kutty ini
merompak harta kekayaaan negara

--------

16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wahai tangan yg merompak bersyukurlah kamu kpd rakyat sekalian, terutamanya kpd org2 Melayu
sebab
walaupun
kau anak lelaki iskandar kutty
tangan-tangan org2 Melayu inilah
yg menaikkan mamak
-bapak pendatang asing Kerala, bekas kakitangan penjajah inggeris
-madeey anak, dpt IC jd PM selama 22 tahun
-anak beranak kaya raya
-70 keturunan makan x habis

mamakkkk kau reti bersyukur tak????
kau yg patut bersyukur anak lelaki iskandar kutty
kau patut bersyukur kpd ALLAH TAALA sbb org2 melayu baik
jujur
kau tipu....

Tanpa Nama berkata...

mamakkkkk kerala
aku berhijrah ke kerala dh bercicit
belum tentun cicit aku jd
pm kerala
melayuuu
punyalah baik
bukan sekejap kau jd pm 22 thn!!!
x cukup lagi!!!ghapla jingga!!!
siapa yg kena bersyukur????
anak lelaki iskadar kutty kau yg kena bersyukur pd org2 melayu!!!!

Tanpa Nama berkata...

son of kerala keling belanga
kau yg patut berterima kasih
kpd org2 Melayu
bagi peluang pd kau jd pemimpin
jd kaya-raya...
jgn lebeh2!!!

Tanpa Nama berkata...

Firaun dulu pun seru kepada rakyatnya macam ni juga. Biar dia buat apa saja rakyat jangan kata apa. Zaman Firaun tiada internet cuma mendengar pujian kepada Firaun. Sekarang zaman dah berubah temberang MADEEEYYY dan gomen cepat dikesan!

Tanpa Nama berkata...

dah bongsai spesies ini tidak mampu banggun. kote pun belum tau bleh tegang kalau nampak kutty. punya la kecut basah tangan kena sedut. katakpun sembah mcm tuhan eh mcm sultan !!!lihat je camne kutty pakai tengkolok dgn keris dan selendang...sah kerja melayu bongsai!!!

yg peliknya guru silat pun turut jadi barua kutty apa sal!!!

sedar la dan bayangkan tok bahaman dirantai lehernya dan disepak terajang oleh omputih utk dibuang ke siam.

sebab apa?

sebab benci pd penjajahan.

hari ini sipenjajah itu bukan lagi umno lama tapi umno kutty kah kah kah

sayangnya bani ini tdk memainkan peranan sbg tuan maka pendatangpun ambil peluang berkongsi dgn kalipah-kalipah neo-kolonis.
yg dirembat ialah reta bani melayu sampai licin-liau. senjatanya: brim broom brim broom...woit, yg dia org bagi tu taik palat je drp sebuah kek yg besar hak melayu!!

dulu rafidah kata jgn bagi nanti dia orang beli motor kah kah kah

bezakan:kalipah jepun kata samada mereka berkerja atau tidak, mereka berhak mendapatnya sebab mereka adalah rakyat jepun!!!

di sini bani melayu dah bongsai nak faham pasal hak-hak begini... dapat brin broom dah lalok. al-kisah omputih bagi broom kat tun mustapa, dia tembak je kepala omputih tu lalu dia sendiri jadi tuan tapi bani melayu pancut je kat dinding kah kah kah

sebenarnya ini semua adalah hal penjajahan ke atas bangsa yg tolol. hanya bangsa yg tolol je mengaku sudah merdeka ketika kezaliman sedang berleluasa di depan mata.

sejak nenak moyang kena zalim dan tak bangun-bangun...jika mat indera ada kutty tak ujud!!22 tahun memerintah bukan saja menjahanamkan institusi tapi merembat reta cheh!!

juri awam berkata...

Dey madey, kalau rasa masih hebat, masuk la gelanggang. Jadi la calon PRU13. Kalau hilang deposit jangan menangis mcm tahun 2002 (masa umum letak jawatan).
Hang kena ingat, 7 tahun lagi (2020) kamu main taik hasmah, hasmah main taik kamu. Itu doa almarhum ustaz Fadhil Nor.

insafdoh67 berkata...

kah..kah...kah... betoool... nok nipu lg ke.. bukan sen umno.. sen rakyat... serik doh weii... kih.kih.kih.

insafdoh67 berkata...

kah..kah...kah... betoool... nok nipu lg ke.. bukan sen umno.. sen rakyat... serik doh weii... kih.kih.kih.

Tanpa Nama berkata...

Kawan saya hanyalah seorang usahawan kecil yang mengusahakan 10 gerai makanan dan minuman di beberapa tempat. Pendapatan beliau sehari mungkin sekitar RM10,000.00 sebab pendapatan sebuah gerai beliau sekitar RM1,000.00 sebuah. Dengan pendapatan sebegitu lumayan, kawan saya itu hidup senang walaupun hanya mengusahakan gerai.

Bila saya tanya rahsia kejayaannya dan siapa idolanya, jawab beliau cukup ringkas - "jangan ikut cakap Mahathir dan jangan jadikan Mahathir idola dalam perniagaan!"

Sungguh juga, beliau bermula dengan mengusahakan sebuah gerai pada awal tahun 1990-an. Sedangkan ketika itu Mahathir mempromosikan perniagaan berskala besar dan memperkecil-kecilkan usahawan Melayu yang memulakan perniagaan secala kecil-kecilan. Anak Mahathir sendiri membuka syarikat perkapalan bertaraf dunia.

Tapi sejak akhir-akhir ini saya rasa kata-kata kawan saya itu macam ada benarnya. Saya sendiri mula meragui idea dan gagasan Mahathir.

Tanpa Nama berkata...

Sila lihat wikipedia untuk pengesahan isakandar kutty..yes..mmg SAH!!

http://en.wikipedia.org/wiki/Mahathir_Mohamad

kampong lad berkata...

iskandar atau nasikandar?

Tanpa Nama berkata...

orang dalam gambar kat atas tu aku pernah nampak kat Aloq Staq masa aku kecik2 dulu. Dia selalu pakai kain lipat kat celah ponggong sambil jalan kepit payung warna hitam kat ketiak. Arwah pak Lang aku kata, orang tu datang dari kerala....

ORIGINAL DIDI K.B berkata...

LAAAAAAA....ISKANDARIAH TU SEMPENA NAMA SULTAN JOHOR KE SEMPENA NAMA BAPA KUTTY NI......LAAAAAAA.......SATU LAGI KONSPIRASI....HEHHHEHHEEHEHEE

Tanpa Nama berkata...

Anon 1:37 PTG

Buat apa nak jadikan Mahathir idola dalam perniagaan. Syarikat kapal anak dia pun lingkup. Nasib baik Mahathir masa tu PM. Dapatlah guna duit Petronas cover anak dia. Kalau tak anak dia mungkin dah bunuh diri.
Mahathir sendiri pun bukan pandai meniaga. Cuba bayangkan, Mahathir buka klinik persendirian pada tahun 1960-an, pada ketika ekonomi orang Melayu masih lemah dan mereka masih bergantung kepada hospital kerajaan. Berapa sangatlah pendapatan Mahathir dari klinik dia tu.
Akhirnya Mahathir terlibat dengan projek perumahan dengan rakan niaga bukan Melayu. Dia bermodalkan status Melayu untuk mendapatkan tanah dengan primium rendah untuk projek perumahan itu. Sebab itu Mahathir sangat faham konsep perniagaan Ali Baba sebab dia pernah terlibat dengannya.

Tanpa Nama berkata...

Ini Kali Lah

https://www.youtube.com/watch?v=M2OMv7ezhqM

Tanpa Nama berkata...

wikipedia semalam ade nama tu "iskandar kutty"..TAPI NI DH TUKAR!...DAH XDE NAMA KUTTY TU...CEPATTTNYA TUKAR..HAHAHA